Darkside crushes

HAHAHAHA Jeetje ik zie dit opeens groot op mn scherm poppen. Ik ga stukk

Schrik me dood :joy:

1 like

Nee, doe

2 likes

Niet huilen als je weer hierheen verbannen word :stuck_out_tongue:

1 like

Het hete mannen topic bestaat niet eens meer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Noooo ik heb mijn kans gemist :sob::sob::sob::sob:

1 like

Ik heb hem ook wel eens gepost in dit topic en wat ik in deze spoiler zei is niet handig dus toen werd @Zora er op aangesproken, sorry!

2 likes

Zien!!!

1 like

Het lijkt me niet de bedoeling om uitgelekte nudes van iemand te posten

2 likes

Natuurlijk niet, lijkt me logisch :sweat_smile: was als grapje bedoelt. Maar misschien ga ik ze wel opzoeken :grin:

5 likes

De dubbele standaard is, ook hier blijkbaar, zo raar. Posts over hoe goed hij in bed zou zijn en hoe juicy z’n naaktfoto’s zijn, maar als hij een zij was zou niemand dat durven te zeggen op dit forum, want dat is niet ok.

Ze wordt er toch op aangesproken?
Vind het ook behoorlijk walgelijk om actief opzoek te gaan naar uitgelekte privĂ© foto’s.
Gewoon niet doen, man of vrouw boeit niet.

Anders taggen jullie me gewoon als jullie iets te zeggen hebben. Ik kan er niet met mijn verstand bij dat jullie denken dat ik serieus op zoek ga naar uitgelekte naaktfoto’s of dat ik serieus verwacht dat ze hier gepost worden? Ik ben niet helemaal gek geworden hĂ©. Daarbij worden er wel ergere dingen gepost als ‘ik denk dat hij goed is in bed’. Echt waar maak je je druk om. Ik ben de eerste om het toe te geven als ik te ver ben gegaan maar dit vind ik echt gezeik om niks. Volgens mij is het heel idee van dit topic dat het met een knipoog is allemaal. Anders kunnen we het sowieso gewoon opdoeken.

2 likes

Ja, en ik voeg daar dus even wat aan toe.

@Zora Stel dit was een “mannenforum” en daar zegt iemand “Zo, die Sylvana lijkt me goed in bed” dan zou dat op dit forum gezien worden als vunzige mannenpraat en dan is iedereen boos, en terecht. Maar hier zie ik vaak dat mannen op precies diezelfde manier geseksualiseerd worden, en dan is het opeens “Hihihi, meid wat wild”.

1 like

Mijn schuld, sorry! Spoiler aangepast en voor jou post ik deze, merry Christmas: Login ‱ Instagram

Dave Navarro is ook mijn crush maar gewoon, niet darkside haha.

Ik ken iemand die met hem naar bed is geweest :sob:

5 likes

Hallo vertel hoe??

2 likes

Het was de (nu) ex vriendin van mijn zwager. Ze was alternatief model en had veel tattoo’s. Hoe weet ik niet precies meer, dit was echt jaren geleden, maar als je in LA woont en knap bent is het volgens mij sowieso niet zo moeilijk om bekende mensen te ontmoeten als je een beetje clout chaser bent.

Het enige wat ik onthouden had was dat het er best wild aan toe ging qua kinks, aantal mensen etc

7 likes

Van Special Forces vips. Kan iemand even zeggen dat ik niet gek ben :sweat_smile:

7 likes

Neejoh! Vind hem ook leuk! Ik vond die andere ook leuk. En ze zijn sterk voor het geval dat de apocalyps komt, je moet slim trouwen tegenwoordig

7 likes