Darkside crushes

Haha oke jij hebt er al goed over nagedacht :thinking:

Hahah tja het is niet direct m’n type maar ik snap je op zich wel. Mooie ogen en hij is ook een soort psycholoog die snapt hoe je in elkaar zit als ie ook maar 1 sec naar je kijkt

1 like

Ik denk dat je het topic gewonnen hebt.
Erger gaat het niet worden.

14 likes

Nooit echt goed gekeken, maar nu zie ik het ook wel ja

1 like

Mart Hoogkamer vind ik zo heet in één van die laatste shots van Bieber van de Kroeg.

:hot_face:

8 likes

Alec Baldwin in ‘It’s Complicated’…

7 likes

David Tennant als Dr. Who, don’t know why…. :woman_shrugging:

11 likes

Als je nou David Tennant als Kilgrave (zijn Jessica Jones karakter) had gezegd was het idd darkside geweest, maar als The Doctor :hearts: :hearts:

8 likes

Ik vind deze man zo eng terwijl hij volgens mij irl best aardig is :sweat_smile:

2 likes

Ik vind Elon Musk eigenlijk wel een geinige man met een leuke vrolijke kop. Volgens mij kun je heel veel lol met hem hebben.

1 like

Ik denk eigenlijk dat ie juist ‘snel’ klaar is.

Ok fucking flauwe grap maar het moest gewoon even :rofl:

2 likes

@Hippe_kikker @online_friend
200
Deze man is gewoon een lul. Plezier… me reet

8 likes

Dit hoort bijna in het opbiechttopic :stuck_out_tongue:

2 likes

Neee, hier mogen we omg’en!

@Pininhetweb omg

10 likes

Of gewoon een ban

2 likes

Nou ik krijg alweer bijna spijt :dotted_line_face: ik weet eigenlijk heel weinig van hem moet ik eerlijk bekennen. Hier op het forum wel eens klachten over hem gelezen maar ik weet niet precies waarom. Ik zie zijn foto en oppervlakkige nieuwsfeitjes waaruit hij een mafkees blijkt te zijn wel eens voorbijkomen maar volg zulke mensen verder niet. Voordat ik dit postte heb ik hem daarom nog wel even gegoogeld :sweat_smile: en daar zag ik alleen maar oppervlakkige dingetjes die idd zeggen dat hij een mafkees is maar echt ernstige dingen kon ik niet direct ontdekken.

@Vaiana waarom tag je ook die anderen?

1 like

Hij heeft Grimes pas naar het ziekenhuis gebracht toen bleek dat haar bevalling risicovol was (daarvoor moest ze zich niet aanstellen), hij heeft haar van haar moeder geprobeerd af te zonderen, hij is miljardair (er is geen eerlijke manier om dat te worden), als hij zijn zin niet krijgt noemt hij mensen een pedo etc.

Ik tag hun omdat ze weten wat ik van hem vind :joy:

Oke…nou deze dingen wist ik dus echt niet. Behalve dat hij miljardair is dan. Ik heb totaal niks met zijn business dus hoe dat precies is gegaan geen idee.
Maar die andere dingen. Wat erg. Een lul inderdaad.
Ben bang dat nu meer mensen dit soort feitjes gaan delen en heb geen zin in een discussie over deze man dus even een aanvullig:
Ik ken zijn karakter dus niet maar heb een zwak voor ondeugende gezichten en dat heeft hij. Als je zo naar dat gezicht kijkt zou je deze dingen ook helemaal niet verwachten (maarja dat is met heel veel mensen zo I know).

4 likes

Joh, het is toch niet voor niets een darkside crush.
LOL, lees nu pas openingspost en schijnbaar gaat het niet over klootzakken maar over niet prototype aantrekkelijke mensen, vast gestart voordat we allemaal woke wappies werden

9 likes

Nou dat heb ik dan in ieder geval wel goed ingeschat :rofl: ik wil er niet aan denken wat er zou gebeuren als ik hem in het superhete mensen topic zou plaatsen hahaha (niet dat ik hem dat vind)

Edit: plaats jij nog ff je edit want nu klopt mijn antwoord op jou niet haha