Haha moet door jouw afbeeldingen ineens denken aan Zoot van de serie The Tribe (was daar helemaal verslaafd aan en ‘verliefd’ op meerdere karakters)
Hahah Power and Chaos! Ik had een zware crush op Jack (Michael Wesley Smith) . TT was mijn favo tiener serie uit mijn tiener tijd.
Is Rutger Castricum ook een dark side crush of kan dat inmiddels wel weer? Hij was altijd bloedje irritant maar nu echt scherp en goed. En ziet er ook heel prima uit als je om het nekhaar heenkijkt
Nou die is wel echt darkside hoor wat mij betreft
Ja ik vind Rutger ook leuk! Hij lijkt me het type waar je het niet mee eens bent maar wel goed mee kan lachen.
Vond ik ook van hem maar bijv die serie over nationalisme vind ik hem juist veel kritische vragen stellen aan nationalisten. Echt alsof hij een soort van wake up call heeft gehad van irritante vent naar inhoudelijke interviewer. Misschien dat hij in de rechtse kringen minder argwaan oproept juist vanwege zijn achtergrond bij GeenStijl.
En gister in taxi Castricum ook hele leuke vibe met Femke Halsema, en de Hofbar doet ie ook echt goed. @Trivia heb je deze programmas gezien?
Rutger en Femke gaan al lang terug. Er is een filmpje van de boekpresentatie van Femke dat Rutger langskomt.
Hoe is dit darkside
Die vraag heb ik mezelf ook wel gesteld, maar ik vond hem nou niet typisch Superhete-mensentopicmateriaal. Vooral door de onsexy context van Bake Off en zijn leeftijd, denk ik? O en z’n foute gezichtsbeharing
Haha oké oké nou ik ben blij dat ik niet de enige ben, ik voel me gehoord, gezien, alles.
Omdat hij altijd zo gemeen is tegen alle wannabe bakkers
Commander Lawrence uit the Handmaids Tale. Want architect van Gilead (maar spijtoptant, want was niet helemaal de bedoeling zo met die reli-gekkies) en oud. Wel scherp, cynisch en spitsvondig.
Snap ik wel
Mee eens!!!
Ok, komt ook door Chris Pine die echt zo mooi oud wordt wtfff
Ja nou dat dus. Ze lijken ook wel op elkaar. Ik kijk graag met m’n peuter mee haha
Weet echt niet waarom maar Timothy van MAFS Australië? Heb een rare zwakte voor hem