Heb ‘m nog niet zonder gezien, maarrrrrre ik neem aan dat je ‘m ook zou doen.
Hoe dan?!?!?!
Ja kweenie man die ogen en die rimpels in zn wangen? Vind t echt een eikel mja darkside crush for a reason
Al Bundy!
Misschien is hij al wel genoemd: Pedro González Alonso uit La casa de papel Buiten de serie om ken ik hem eigenlijk niet maar hij is in ieder geval heel leuk als Berlin. En hij is 51?!
Edit: ohh, ik ben zeker niet de enige zie ik nu!
Acid, de YouTuber
Waarom is dat dark side
Ja echte acid (lsd) zou meer darkside zijn
Wilde hem eigenlijk in het “gewone” hete mensen-topic plaatsen, maar die kan ik niet vinden, en aangezien hij zijn geboorteplaats niet op de kaart van de UK aan kan geven en niet weet wat een encyclopedie is, mag ie ook wel hier vind ik.
Jack Grealish.
Zoals ze in de UK over hem zeggen: there is no thought behind those eyes.
Ja, ik houd van mannen met haarbandjes.
Ooh dit is heel erg maar ik kom er nu dus achter dat hij níet een wappie is…! Ik had al eens op zijn Instagram geklikt geloof ik, maar met die naam dacht ik, wegwezen. Sorry Adriaan, je hebt er bij deze wél een fan bij.
Zeker geen darkside crush! Eerder het tegenovergestelde vind ik😄
Hahaha ja hij is zo leuk! Al was die topo faal wel echt licht aan, niemand thuis.
Nou ja hij zegt dat je ALS met tabletten kan stabiliseren. Dat vind ik ook een beetje jammer voor een wetenschapper want dat klopt helaas niet.
De crush is geheel terecht kan ik uit ervaring zeggen.
Geen dark crush haha! Echt een leuke dude, geen fuckboy in ieder geval (toen in ieder geval niet)l. Heb kort met hem gedate lang, lang geleden.
Hahahaha
Ik herinnerde mij ineens dat ik als tiener (rotwoord) eens True Romance (Tarantino) zag en op slag een true romance ontwikkelde voor Gary Oldman. Ik zie nog steeds de charme van Gary, maar wellicht is dit wel dark genoeg voor dit topic, omdat hij in deze film een foute verlopen pooier speelt.