Darkside crushes

hv0x8ckaipz3_wd640

En dan vooral in Expeditie Robinsin, waar iedereen hem juist verschrikkelijk vond volgensmij

1 like

Hahaha ik verslikte me door het lachen. Hij is wel hilarisch dus ik snap het opzich wel hoor :yum:

3 likes

7 likes

Aaaah ja love Matthew, vooral in criminal minds :heart_eyes:

1 like

Dark vanwege zijn leeftijd maar omg :drooling_face:

1 like

Waarom dark?

1 like

We schelen 24 jaar ofwel 2 jaar jonger dan mijn vader :thinking::thinking::joy::joy:

2 likes

Zo aantrekkelijk idd .
Tegenwoordig word zelfs ik een beetje bang van hem… ook wel weer spannend :ghost:

10 likes

Ja dat dus! Haha ik vind hem hier ook al een beetje angstaanjagend, maar op een goede manier :grin:

1 like

Is het een idee om voor alle oma’s, inclusief ondergetekende, er even bij te zetten wie deze heren zijn? Ik herken echt 80% niet haha. Wel leuk als de naam er bij staat, zodat je iemand een beetje kunt plaatsen.

6 likes

Wel alleen maar in deze rol haha. Jonathan Randall in Outlander. Gespeeld door Tobias Menzies.

Amr Waked

Vooral de laatste. Ik hou van mannen die niet standaard knap zijn maar wel iets hebben, kan het niet zo goed uitleggen haha. Val in ieder geval nooit op mannen die bijv een modellengezicht hebben want dat vind ik saai ofzo

3 likes

Het is gewoon zo raar bij hem…
Ene foto denk ik oehhh en andere weer oh nee nee

4 likes

Hahahahahahaha ik ga helemaal stuk om die tweede foto, waarom is dit zo grappig :joy:

1 like

Hij kijkt een soort van verliefd … maar hij is eng dus het is creepy

1 like

Sinan Can

6 likes

Ja mee eens hoor! Maar hij past niet echt in het stereotype plaatje hunk en de meeste mensen om mij heen snappen me niet als ik zeg dat ik verliefde gevoelens voor deze man heb.

1 like

784eee48-feb6-4e2a-b1f6-e70bd0e7ddc9

Philippe Remarque, hoofdredacteur van de Volkskrant. Al helemaal met bewegend beeld en geluid. :see_no_evil:

2 likes

haha ja al vond ik z’n jas wel een beetje een afknapper

Z’n jas? Welke, wanneer?

Vandaag bij Jinek!

1 like