Darkside crushes

Oh no! Heb ik dat zomaar gemist! Wel een mooi toeval dat ik hem nu hier post haha, ik had geen idee. Ga ik eens fijn even terugkijken.

1 like

niet echt darkside denk ik?? maar vind hem wel echt een mooie man

11 likes

Die ogen!!! Wauw

2 likes

Ja ik ben ook helemaal weg van hem!!!

1 like

Elke keer dat ik een video van Post Malone zie bedenk ik hoe graag ik op z’n gezicht zou willen zitten. Geen flauw idee waarom, maar ik wil vrienden met hem zijn en dat hij m’n bobbies aait.

12 likes

huckbloody

Maar dan ook echt zoals in zn rol in Scandal

3 likes

5 likes

Das wel heel dark :joy:

4 likes

Hebben jullie ook vrouwelijke dark side crushes? Ben ik wel benieuwd naar!

Even bedenken of ik ook iemand weet haha

1 like

Ik denk dat vrouwen in films en series (en ook in de muziek) vaker ‘knap’ moeten zijn dan mannen en er vanuit die hoek dus iets minder snel darkside crushes zijn?

Ik zat gisteren the office te kijken en toen kwam Jim als Dwight voor. Ik vind Jim normaal niet echt aantrekkelijk, maar toen opeens wel?? Toen moest ik aan deze post van jou denken hahaha

image

2 likes

Identity theft is not a joke Jim! En Jim als Dwight is ook zeker sexy ja.

2 likes

Voetbal interesseert me werkelijk geen klop, ik versta ook amper waarover het gaat in het filmpje, maar ik begrijp @Hectometer nu wel, haha. Nooit gedacht dat ik een filmpje van 15 minuten met grotendeels voetbalpersconferenties nog zou uitkijken :joy:.

2 likes

Ik moet toch nog even zeggen dat ik zo moet lachen om de schele meeuw vergelijking icm dat gifje :joy:

3 likes

Ehm ja :woman_shrugging:

10 likes

Gary oldman

8 likes

Same

Maar ook echt inclusief masker

1 like

Ik val totaal Niet op uiterlijk maar op uitstraling…
Ik vind zijn rol in once upon a time geweldig :grin:

15 likes

Bram Krikke

image

6 likes

Dit ook hahaha😂 ik val normaal gesproken op donker en gespierd (niet anabolen gespierd) dan is dit toch wel totaal het tegenovergestelde.

3 likes