Wat ideetjes:
- Poolen
- Bowlen
- Minigolf
- escape room
- Picknicken
- uiteten/bios
- gamen
- spelletjes doen
- puzzelen
Wat ideetjes:
Deze mag van mij weer omhoog voor date-ideeen tijdens corona!
Iemand nog een leuk date-idee voor tijdens de lockdown? Mijn partner en ik hebben binnenkort voor het eerst een (mid)dag voor onszelf sinds onze baby geboren is en wilden er zo graag even op uit, maar komen nu niet verder dan de zoveelste wandeling…
Een winterse picknick buiten? Of anders in huis een picknick!
Iets van een autorondrit in de buurt is misschien ook wel leuk. Lekker eten en drinken mee of ergens onderweg iets afhalen.
Eten in een thema/land bedenken en samen koken
Film marathon met popcorn etc.
Een game wedstrijd
Elkaar iets leren wat je goed kan. Bijv. borduren/houtsnijden of een appel héél dun schillen
Spelletjesavond/middag
Eind fietsen en dan eventueel een rondje boerenkraampjes doen
Elkaar voorlezen uit een boek met kaarslicht aan
Heeft iemand nog leuke date ideeën voor onder andere met dit weer?
Laten we dit topic nieuw leven inblazen.
Ik ben laatst een weekendje weggegaan via v-veilingen naar een plek die ik/we anders niet snel had gekozen.
Misschien niet voor een eerste date, misschien ook wel. Ook gewoon leuk met vrienden trouwens. Wij hebben laatst een “zaak” van crimibox opgelost. Er zijn verschillende zaken waaruit je kan kiezen, best leuk om te doen. Misschien heeft iemand er wat aan.
Voor de duidelijkheid, als je gaat lopen spammen om snel toegang te krijgen, krijg je dat alsnog niet. Dus ik zou gewoon lekker op je eigen tempo meeposten.
Vraagje! Ik wil een dinner date organiseren voor mijn date, we doen wel vaker dinner dates en meestal Italiaans. Nu waren we dit weekend ergens en draaiden ze Jazz en hij zei dat hij dat zo leuk vond. Dus ik wil een soort Jazz avondje organiseren, maar welk soort eten past daar goed bij? Of maakt het niet zoveel uit?
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit maar denk dat het wel goed bij de Italiaanse keuken past?
West-Afrikaans?
Heeft iemand nog goede vrolijke date ideeën voor Utrecht. Aankomende zondag komt mijn date en we wilden eigenlijk naar de film zone of interest maar das misschien een beetje depressief
Ik wil dit topic weer nieuw leven inblazen! Mijn vriend en ik organiseren om de week een date voor elkaar.
Dit hebben we tot nu toe oa al gedaan:
Leuk!!
Wij zijn laatst helemaal van de crea bea dingen thuis doen:
Heeft iemand een leuk idee voor een date met de letter F?
Ik kom niet verder dan een filmavondje (we doen liever iets buiten de deur) en restaurants met die letter (fondue is geen optie).
We wonen in regio Utrecht.
Fietstocht: Maak een gezellige fietstocht door de prachtige natuur rondom Utrecht. Je kunt bijvoorbeeld naar het Utrechtse Heuvelrug of langs de Vecht fietsen en onderweg ergens stoppen voor een picknick.
Fotowandeling: Ga samen op een fotowandeling en leg de mooiste plekken en momenten vast. Dit kan in de stad of in een natuurgebied. Het is een leuke manier om creatief bezig te zijn en samen herinneringen te maken.
Fruitplukken: Als het seizoen het toelaat, kun je gaan fruitplukken bij een lokale boerderij. Dit is een leuke en actieve date waarbij je samen kunt genieten van de natuur en vers fruit.
Forten bezoeken: Bezoek een van de forten in de omgeving van Utrecht, zoals Fort bij Vechten of de Nieuwe Hollandse Waterlinie. Veel forten hebben mooie wandelroutes en bieden een interessante geschiedenis.
Fitness date: Ga samen naar een sportieve activiteit, zoals een klimmuur, een escape room of een fun zone met verschillende activiteiten. Dit kan een leuke manier zijn om samen actief bezig te zijn en plezier te hebben.
Fietsen als het weer oke is, dan is happen en trappen altijd een hele leuke
Als het in de buurt is food la route
Fruit plukken in een boomgaard en daarna samen iets bakken ermee
Favorieten dag, favo films, favo eten etc
Flamenco dansen en als ie dat niet kan of niet wil hem dumpen.
De licht safari in de beekse Bergen lijkt me ook een tof date idee!