Date ideeën

Dit topic was nog er nog niet en vind ik ook niet in de topics over daten of relaties passen. Maar lijkt me wel leuk om hier tips te delen voor leuke dates. Het mag van kaasfonduen (altijd goed) tot aan leuke musea zijn.

Ik merk dat ik soms de inspiratie een beetje kwijt ben dus ben wel benieuwd wat jullie voor leuke of originele ideeën hebben.

Oh leuk! Ik ben laatst met m’n vriend naar een privé sauna iets geweest en het was super fijn! https://www.spabada.nl/

4 likes

Het allerleukst vind ik het altijd om gewoon een dagje lekker rond te slenteren door een stad, of dat nou 1 van onze eigen steden is of ergens anders maakt niet zoveel uit, en dan niet persé winkelen maar naar spelletjeswinkels/stripboekenwinkels/… en koffie drinken overal en nergens. Verder concertjes/film/uit eten/etc. En we spelen heel graag bordspellen.

Ik zou heel graag meer naar musea willen!

1 like

Discobowlen

1 like

Oh wauw dat lijkt me echt heerlijk!

1 like

Over een tijdje is Glow in Eindhoven. Lijkt me zelf wel leuk voor een nachtje weg en in de avond naar de lichtshow gaan.

1 like

Heb net een duo massage geboekt voor mn vriend en mij, ben benieuwd :ok_hand:

3 likes

Oeh dat is wel een goede. Wil binnenkort ook even een wellness dagje boeken dus deze ga ik onthouden.

1 like

Minigolf :sunglasses:

Glow in the dark midgetgolf was echt mijn beste eerste date ooit

5 likes

Ik was laatst bij een ligconcert (Sandra & Jeroen van Veen spelen Einaudi of Canto Ostinato op bijzondere plekken). Daar kwam ik een bekende van me tegen en hij had een meisje meegenomen voor hun eerste date. Ik vond het zo’n topidee! Zou het echt leuk vinden als een date mij naar zoiets meeneemt.

3 likes

Naar Ikea net zoals in die ene film waar ik nu de naam niet meer van weet haha

3 likes

Wat leuk!!

4 likes

500 days of summer?

1 like

Die ja!!

1 like

Viel je niet in slaap? Ik zag het voorbij komen en dacht ja leuk! maar als ik me comfortabel voel, dan zou ik nog wel eens in slaap kunnen vallen. Weet je of dit is voorgekomen bij het concert waar jij was?

2 likes

Oh, dat zou best kunnen! Ik heb het om me heen niet zien gebeuren, maar het was vrij groot opgezet dus wellicht is er buiten mijn blikveld wel iemand in slaap gesukkeld. Ik denk dat het in deze setting juist helemaal niet erg is, net als bij bijvoorbeeld klankschalen of een soundjourney. Alleen als het je eerste date is, wil je dat natuurlijk liever niet. En anders zeg je gewoon dat het een hele diepe meditatie was :sweat_smile::sweat_smile:

Ik kan zelf niet voldoende ontspannen om in slaap te vallen met zoveel mensen om me heen, maar ik denk dat veel mensen juist wel wegdommelen hoor. Gewoon gaan als het je tof lijkt!

Ik vind naar zo’n spelletjeshal gaan altijd heel leuk. Poolen ook.
Of naar een andere stad rijden en dan daar rondlopen, sowieso vind ik autorijden met een vriendje (maar ook met vrienden bijv) altijd zooo chill haha. Zo’n gezellig iets ofzo idk.
In Utrecht is ook zo’n openlucht vestiging van Pathé (oke goede tip in de winter)

2 likes

Wat gaaf! Waar was dat?

Misschien dat jullie dit allemaal heel tacky vinden maar in huis picknicken (wel afhankelijk van hoe groot je huis is) lijkt me best leuk.

Ik wil deze maand eigenlijk op zoek naar wat meer budget dates omdat ik even een money detox doe en wat minder wil uitgeven. Uiteten gaan vind ik altijd leuk maar tikt toch best aan.

1 like