Date ideeën

Haha ok, dat is een beetje ver helaas :relieved:

1 like

Ben zelf opzoek naar inspiratie :innocent:
Misschien is zo’n schaatsbaantje wel leuk deze tijd vh jaar

1 like

Wat ideetjes:

  • Poolen
  • Bowlen
  • Minigolf
  • escape room
  • Picknicken
  • uiteten/bios
  • gamen
  • spelletjes doen
  • puzzelen
1 like

Deze mag van mij weer omhoog voor date-ideeen tijdens corona!

7 likes

Iemand nog een leuk date-idee voor tijdens de lockdown? Mijn partner en ik hebben binnenkort voor het eerst een (mid)dag voor onszelf sinds onze baby geboren is en wilden er zo graag even op uit, maar komen nu niet verder dan de zoveelste wandeling… :woman_shrugging:

2 likes

Een winterse picknick buiten? Of anders in huis een picknick!
Iets van een autorondrit in de buurt is misschien ook wel leuk. Lekker eten en drinken mee of ergens onderweg iets afhalen.
Eten in een thema/land bedenken en samen koken
Film marathon met popcorn etc.
Een game wedstrijd
Elkaar iets leren wat je goed kan. Bijv. borduren/houtsnijden of een appel héél dun schillen
Spelletjesavond/middag
Eind fietsen en dan eventueel een rondje boerenkraampjes doen
Elkaar voorlezen uit een boek met kaarslicht aan

2 likes

Heeft iemand nog leuke date ideeën voor onder andere met dit weer? :woman_shrugging:t3:

2 likes

Laten we dit topic nieuw leven inblazen.

Ik ben laatst een weekendje weggegaan via v-veilingen naar een plek die ik/we anders niet snel had gekozen.

2 likes

Misschien niet voor een eerste date, misschien ook wel. Ook gewoon leuk met vrienden trouwens. Wij hebben laatst een “zaak” van crimibox opgelost. Er zijn verschillende zaken waaruit je kan kiezen, best leuk om te doen. Misschien heeft iemand er wat aan.

Voor de duidelijkheid, als je gaat lopen spammen om snel toegang te krijgen, krijg je dat alsnog niet. Dus ik zou gewoon lekker op je eigen tempo meeposten.

7 likes

Vraagje! Ik wil een dinner date organiseren voor mijn date, we doen wel vaker dinner dates en meestal Italiaans. Nu waren we dit weekend ergens en draaiden ze Jazz en hij zei dat hij dat zo leuk vond. Dus ik wil een soort Jazz avondje organiseren, maar welk soort eten past daar goed bij? Of maakt het niet zoveel uit?

Volgens mij maakt dat niet zoveel uit maar denk dat het wel goed bij de Italiaanse keuken past?

1 like

West-Afrikaans?

3 likes

Heeft iemand nog goede vrolijke date ideeën voor Utrecht. Aankomende zondag komt mijn date en we wilden eigenlijk naar de film zone of interest maar das misschien een beetje depressief