De Slimste Mens NL

Zo jammer dat maarten lager onderwijs weer eens slecht weg moet zetten

3 likes

Ik vind het echt een afschuwelijke vent, sorry not sorry.

3 likes

Caroline zat net bij Humberto. Kennelijk gingen ze in de studio destijds nog even napraten over D-day. Met Maarten van Rossem, en hij zei: niemand weet waar de D voor staat. En zij zei; jawel, staat voor Decision day. En hij heel stellig; echt niet. Ging ze daarna opzoeken en bleek wel te kloppen. En dat is eruit geknipt en dat vond ze zo raar dat ze het nu toch even bij Humberto vertelde

Maar nu lees ik dit: D-Day: wat je moet weten | NOS

Dan heeft ze toch niet echt gelijk? ze bracht het zo stellig

5 likes

Nee is niet zo, ze zal wel een verkeerde bron hebben gebruikt

1 like

Ik trek Mieke zo zo slecht. Maar dat heb ik op de radio al en dan hoeft ze haar persoonlijkheid nog niet eens te laten zien.

Edit: godzijdank niet door. Als je in het woordenboek zoekt op highbrow dan krijg je een foto van Mieke van der Weij te zien.

4 likes

Ik vind dat zo stom als mensen dat doen, zeker als je er pas een aflevering bent. Ik snap dat niet iedereen hoeft te winnen ofzo, maar waarom zeg je niet gewoon stop zodat je nog een kans maakt? Denken ze dan ‘tja, het was leuk geprobeerd, maar ik ga liever naar huis dan nog een aflevering doen’?

Wordt nu ook door haarzelf erkend: Caroline van der Plas erkent enorme blunder bij Humberto Tan

1 like

Ik vind die Lisa zo irritant. Ook de hele tijd hebben over dat ze zo feministisch is terwijl ze alleen maar domme dingen roept over vrouwen. Ze is echt mijn bec haha

4 likes

Echt een BEC I feel you. Ben me hier al de hele week over ah opwinden

1 like

Welke deelnemers vonden jullie iconisch? We kijken nu die van Pete Philly hahaha

1 like

Komt ook een beetje door Philip omdat hij de kandidaten vaak voor het blok zet met een opmerking oid.

1 like

Heel slecht maar ze doet dezelfde speekselophaal als Mascha en dat is Alles wat ik hoor als ze praat.

1 like

Ik vond Dennis Weening laatst ook mooi

Francis van Broekhuizen

En ze glundert zo iedere keer als ze goede antwoorden geeft. Alsof ze leeft voor complimentjes.

2 likes

Zij komt over als zo iemand die vroeger zei: omg ik heb dit proefwerk zĂł slecht gemaakt! En dat ze dan een 9,4 haalt.

5 likes

Echt de vrouwelijke versie van Andries Tunru.

6 likes

Welk seizoen/aflevering was dat?
Ik vind Stefano Keizers wel een iconische deelnemer. Elke keer een nieuwe verkleedronde :sweat_smile:

1 like

Ik begin Lisa ook echt irritant te vinden, ook dat ze altijd al antwoord geeft voor de tijd echt loopt.

Als je zijn naam intypt op youtube heb je de afl!

1 like