De Slimste Mens NL

Haha ja en dan zo met die blik richting Maarten steeds, alsof ze de bevestiging van hem wil dat ze zo goed bezig is. Al is ze dat natuurlijk ook en is het wel echt een verdiende finalist. Heb liever dat zij uiteindelijk wint dan die Bram die ook terug komt.

2 likes

Ja en ook haar blik naar haar mede kandidaten zo triomfantelijk van: “jaaa zie je wel, ik wist alles over Dolly P!”
En ook haar quirky dingen, nee vind haar niet zo. Loes vind ik wel leuk! Lekker droog

3 likes

Ik vind Lisa juist hartstikke leuk en spontaan. Ik vind het bewonderenswaardig dat ze zoveel kennis heeft (en haar outfits zijn zo mooi haha). Daarnaast vind ik het ook heel tof dat een vrouw boven aan staat en vooral niet die irritante Bram

17 likes

Ja precies dit :clap:t3::clap:t3:

1 like

Inderdaad! Ze is gewoon trots op hoe ze het doet en ze speelt fanatiek en slim. Vind het eerlijk gezegd weer zo typisch Nederlands dat dat als onsympathiek gezien wordt. En vergeet ook niet dat ze 4 afleveringen achter elkaar opnemen, dan vind ik het nog knapper als je goede antwoorden blijft geven en dat je nog een beetje mee kan doen aan die gesprekjes tussendoor. Anderen vallen juist af omdat dat ze niet lukt :woman_shrugging:

5 likes

Dat wist ik helemaal niet, ik dacht dat iedereen elke avond moest komen opdraven voor een aflevering :joy:

Ik dacht ze gaan naar huis :sweat_smile: Dacht nog ff oefenen op random woorden tussendoor hahah

Wat is dit nou weer voor gedicht :joy:

Blijkbaar de neef van Astrid Kersseboom haha, maar volgens mij schrijft ie

1 like

Ik ook niet, maar komt ook doordat ik echt niemand ken

Wat weet je van “messing”?

Kunstenaar.

:joy:

2 likes

Haha en daarna
‘Wat weet je van chianti?’
‘Kunstenaar’

:roll_eyes:

2 likes

Vast en zeker een kunstliefhebber :joy:

Die Joost is een soort ripoff van Stefano Keizers

5 likes

Ja ik heb het idee dat ik naar een jochie van 5 zit te kijken, word er helemaal ongemakkelijk van

Haha hoe Joost praat. Ik vind het een interessante man!

3 likes

Hahahaha Gaby Blaaser

4 likes

Ik word echt kriegel van die houding van Joost haha. Trek je schouders niet zo op en recht je rug eens vriend.

Verder vind ik hem wel leuk

Ik schrik soms van hoe hard qua geluid hij ineens antwoord

Het komt heel abrupt

6 likes

Hahaha ja EEN CANTAAA EN EEN COUPÉ

6 likes