De Slimste Mens NL

Ik ben ook even een inhaalslag aan het maken, maar ben echt een beetje Philip moe :sob: al die Engelse woorden / namen zo Hollands uitspreken. Net ook weer, Cardi Beee of z’n klassieker Donald Tromp.

4 likes

Hij maakt ieder gesprek zo ongemakkelijk. Gisteren (?) ook een vraag over tongzoenen aan een kandidaat🙄

Ja en vandaag weer over dat paaldansen

Maar Zaïre is echt heel leuk

Hij wordt een beetje zoals die vage oom die schuine opmerkingen maakt op een kringverjaardag waar je je alleen maar ongemakkelijk om kan lachen.

4 likes

En ik vraag me af of hij daar zelf mee komt, of dat het op zijn kaartjes staat

Elke keer als Philip in beeld is, kan ik alleen maar naar die man met de gigantische strik kijken. :joy: Hij zit daar ook echt met zo’n deadpan gezicht, haha.

8 likes

Hahahaqh ja die viel mij ook meteen op

Hahaha ja wat is dit, die blik van die man ook.

1 like

HOE IRRITANT IS DEZE ROSANNE

13 likes

GODVERDOMME JAT ZE DE PUZZEL GA WEG

Ben bang dat we haar morgen weer zien

Ja man Marieke 2.0

Iedereen die zichzelf een dwarsdenker noemt is sowieso echt heel kut

3 likes

Vraag me nog steeds af in welke kookboeken ze neust, waarin vrouwen gedwongen wordt om te koken

De enige kookboeken die overdreven zijn, zijn die typische mannen kookboeken. Maar meer in de trant van veel vlees en bier

2 likes

Rosanne is volgens mij zo’n type die van alles een probleem moet maken en beweert enorm feministisch te zijn en dat heel goed vindt van zichzelf.

7 likes

Ze kijkt bij elk woord wat ze uitspreekt zo triomfantelijk ugh

3 likes

Ik blij dat we eindelijk van die Martin afwaren

1 like

Gewoon iemand die zichzelf heel slim vindt en :sparkles: bewust :sparkles: is van de wereld

Ik ga Pete missen

7 likes

Oh die vond ik heel onopvallend

Vond hem wel leuk en goed juist!

1 like

@marley ik vond hem zo vlak. Beetje nukkig.

2 likes