Oh ik vind het echt ZO DOM dat ongeveer elk antwoord in de finale ronde ‘Verenigde Staten’ of ‘Amerikaans’ is als het daarvandaan komt.
Of DWDD en Matthijs van Nieuwkerk als ze voor de honderdste keer een filmpje daarvan gebruiken voor de laatste ronde.
Nog dommer dat veel kandidaten dat niet lijken te weten
Ik vind die kop van Frank zo irritant
Hele tijd zo semi verbaasd
Dat stukje van Man bijt hond
GEFELICITEERD HE
Ja ik ook!
Oh ik vind hem best hot
Volgens mij vindt hij zichzelf ook hot (en daarom vind ik hem niet meer hot).
Ik kijk terug dus ben steeds een dag te laat, maar echt GENIETEN dat Zaïre Frank, die zichzelf zo serieus neemt, er in de laatste seconde uitspeelt met een vraag over vloggers Vind haar echt leuk.
Ik ben ook even een inhaalslag aan het maken, maar ben echt een beetje Philip moe al die Engelse woorden / namen zo Hollands uitspreken. Net ook weer, Cardi Beee of z’n klassieker Donald Tromp.
Hij maakt ieder gesprek zo ongemakkelijk. Gisteren (?) ook een vraag over tongzoenen aan een kandidaat🙄
Ja en vandaag weer over dat paaldansen
Maar Zaïre is echt heel leuk
Hij wordt een beetje zoals die vage oom die schuine opmerkingen maakt op een kringverjaardag waar je je alleen maar ongemakkelijk om kan lachen.
En ik vraag me af of hij daar zelf mee komt, of dat het op zijn kaartjes staat
Elke keer als Philip in beeld is, kan ik alleen maar naar die man met de gigantische strik kijken. Hij zit daar ook echt met zo’n deadpan gezicht, haha.
Hahahaqh ja die viel mij ook meteen op
Hahaha ja wat is dit, die blik van die man ook.
HOE IRRITANT IS DEZE ROSANNE
GODVERDOMME JAT ZE DE PUZZEL GA WEG
Ben bang dat we haar morgen weer zien