Ex professionele rugby speelster.
Overheersend type
Ik ken haar van vroeger (vriendin van een oud-klasgenootje) en ze deed toen echt kut tegen mij zonder dat ik haar iets misdaan had
Ik begin een crush te ontwikkelen op Jacob 😵💫
Ik ben wat afleveringen terug aan het kijken en die Joosje probeert steeds grapjes te maken of verhalen te vertellen die echt totaal niet uit de verf komen, zo ongemakkelijk
Ik vond haar ook super irritant. Ook tijdens die finale met dat verhaal over der haar in vuur toen ze naar een triangle greep. Who cares meid?! Beter let je op want je bent aan het verliezen haha
Haha ja en die presentator ook echt: “OK. Maar wat weet je van PSV?”
Ik weet niet of dit beter in het opbiechttopic kan maar ik vind die Jacob echt vrij aantrekkelijk. Hij weet ook echt veel.
Ik was in zijn eerste aflevering al verkocht toen ie donnie wist.
Ik was net wel teleurgesteld in alle 3 toen ze B100 niet wisten
Haha Ja dat was jammer inderdaad
Ik heb nu pas door dat Randy bekend is van de ah reclames
Leuk dat Jacob weer de slimste is. Vind hem wel sympathiek. En zal Remy niet missen. Morgen Joost Eerdmans? Nou
Jacob is super knap? Heb je klem al gezien?
Joost Eerdmans, bah
STUK om die foto van thierry en dat Joost m ook precies kreeg
Ik vind Jacob ook echt een leuke man. Maar z’n vrouw vind ik ook leuk, lijken me echt sympathieke mensen.
Ik denk dat we de winnaar al voorbij hebben zien komen😎
Volgens mij vind ik Jacob als enige echt geen leuk figuur en z’n vrouw vind ik ook stom haha.
Hoezo? Te Arty farty?
Ik hou van arty farty hahaha
Maar nee, ik vind hem chagrijnig en arrogant overkomen. In z’n lichaamstaal is het precies een exdate, dus daar komen mijn vooroordelen vandaan