De Slimste Mens NL

Het is nog niet heel boeiend. Ik ben blij dat Rob Goossens weg is. Het enige nadeel is dat we hem weer terug zien.

4 likes

Ik ben echt fan van Mandy :orange_heart:

2 likes

O, die nieuwe kandidaat is beste een knappe vent

doet Herman Brood na

Oké laat maarrrr

1 like

Als Maarten van Rossem de meest charismatische in de groep is, hebben we een probleem.

3 likes

Moesten die gore voetenfoto’s nou zo nodig?

3 likes

Had helemaal trek na de japanse fotos, nou dat was ook mee weg

2 likes

waarom zitten er opeens zo ontzettend veel boomers de hele tijd in het publiek hahaha

1 like

Ja de leuke mensen die mee willen doen zijn op.

3 likes

“Wat weet je van de Bosporus”
“Is dat een geloof?”

Sjongejonge

4 likes

Ik vind Jip en Anniko nu wel heel leuk! Vind Anniko echt heel lief overkomen en leuk dat er gisteren ook eindelijk eens 3 vrouwen zaten

2 likes

Ja dat is een leuk duo!
Ik kan alleen niet zo goed tegen het Renee Zellweger-hoofd dat Anniko trekt elke keer als ze een vraag goed heeft (vaak dus).

11 likes

Zit er elke dag een amerika vraag in speciaal voor Maarten?

Haha, dit einde was wel heel grappig met die ene seconde.

2 likes

Vind Rob echt een kwal

6 likes

Ik vond het ook stom dat hij nog even wilde benoemen dat Erik tactisch in het voordeel was, want Erik had al gewonnen voordat dat voordeel nut had.

6 likes

Ik ben nu aan het terug kijken, en ben nog niet aan het einde :sweat_smile:

Edit: ben blij dat ie weg is

Wat was trouwens de verkeerd gekozen tactiek van Ferdi gister? Hij liet hem doorlopen en verloor toen. Want de tegenstander moest nog. Maar ook als ie had gedacht dat er een nieuwe vraag kwam en het zijn beurt was, was het toch ook niet logisch dat ie die ging beantwoorden met zo min mogelijk seconden?

Volgens mij was zijn tactiek om het zo ver terug te laten zakken in de hoop dat de ander het antwoord niet weet maar niet durft te zakken tot onder Ferdi omdat je dan echt weinig seconden hebt. En dan zou Ferdi mogen beginnen en kan hij mogelijk nog snel wat zeggen.

1 like

@RubyBlue Ik dacht het zo ver laten terugzakken dat de tegenstander nog maar 3 seconden heeft om antwoord te geven, in de hoop dat ‘ie in zo weinig tijd niet meer op een antwoord komt door de spanning.
Maar dat van jou kan ook, @Lavender95!

Ah ja makes sense, dank je!
@Peachpuff dat zou inderdaad ook kunnen.

Ben wel blij dat die man van gister eruit is. Vond hem zo niet leuk.

2 likes