Ik vind Jip en Anniko nu wel heel leuk! Vind Anniko echt heel lief overkomen en leuk dat er gisteren ook eindelijk eens 3 vrouwen zaten
Ja dat is een leuk duo!
Ik kan alleen niet zo goed tegen het Renee Zellweger-hoofd dat Anniko trekt elke keer als ze een vraag goed heeft (vaak dus).
Zit er elke dag een amerika vraag in speciaal voor Maarten?
Haha, dit einde was wel heel grappig met die ene seconde.
Vind Rob echt een kwal
Ik vond het ook stom dat hij nog even wilde benoemen dat Erik tactisch in het voordeel was, want Erik had al gewonnen voordat dat voordeel nut had.
Ik ben nu aan het terug kijken, en ben nog niet aan het einde ![]()
Edit: ben blij dat ie weg is
Wat was trouwens de verkeerd gekozen tactiek van Ferdi gister? Hij liet hem doorlopen en verloor toen. Want de tegenstander moest nog. Maar ook als ie had gedacht dat er een nieuwe vraag kwam en het zijn beurt was, was het toch ook niet logisch dat ie die ging beantwoorden met zo min mogelijk seconden?
Volgens mij was zijn tactiek om het zo ver terug te laten zakken in de hoop dat de ander het antwoord niet weet maar niet durft te zakken tot onder Ferdi omdat je dan echt weinig seconden hebt. En dan zou Ferdi mogen beginnen en kan hij mogelijk nog snel wat zeggen.
@RubyBlue Ik dacht het zo ver laten terugzakken dat de tegenstander nog maar 3 seconden heeft om antwoord te geven, in de hoop dat ‘ie in zo weinig tijd niet meer op een antwoord komt door de spanning.
Maar dat van jou kan ook, @Lavender95!
Ah ja makes sense, dank je!
@Peachpuff dat zou inderdaad ook kunnen.
Ben wel blij dat die man van gister eruit is. Vond hem zo niet leuk.
En wie kijkt nog meer?
Kijk nu de eerste ep terug, had m nog niet gezien. Die van gisteren wel, daar was de kwaliteit echt zoooooo laag tussen Milou en Marlou, die wisten allebei niks.
Vind Annick ook niet heel slim, maar stak wel goed af tegen die andere twee.
Yes ik heb de eerste gezien, die van gisteren nog niet!
Ik vond Milou zo ontzettend irritant. En dat ze dacht dat Franeker een sporter was lol, blij dat ze eruit lag.
Die PAS die Milou schreeuwde elke keer ga ik vanavond niet missen haha.
Enerzijds is het een prima concept natuurlijk maar toch worden die standaard rondes een beetje saai. Zou het best leuk vinden als ze wat variatie aanbrengen in de rondes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
P ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AS
Oooooooooh Milou de wereldvreemde journalist is heel toevallig de dochter van de voormalige hoofdredacteur van Het Parool.
Snap ik ineens waarom ze in die wereld is gerold want het heeft niks met kennis te maken.
Zij ging viral met een filmpje over slutshaming, daar is het een beetje begonnen geloof ik
I know
Maar daarna is ze ook voor het Parool gaan schrijven.
Vind haar een soort Emma wortelboer maar dan alleen Emma’s irritante kanten en niet Emma’s leuke kanten (en Emma is wel echt fucking slim). Ze leek wel een soort karikatuur van een Gen Zer.
Ik vind haar ook heel irritant, maar ik denk dat ik ook wel een beetje jaloers op haar ben. Het is best wel moeilijk om ‘door te breken’ als journalist