De Slimste Mens NL

En wie kijkt nog meer?

Kijk nu de eerste ep terug, had m nog niet gezien. Die van gisteren wel, daar was de kwaliteit echt zoooooo laag tussen Milou en Marlou, die wisten allebei niks.

Vind Annick ook niet heel slim, maar stak wel goed af tegen die andere twee.

5 likes

Yes ik heb de eerste gezien, die van gisteren nog niet!

1 like

Ik vond Milou zo ontzettend irritant. En dat ze dacht dat Franeker een sporter was lol, blij dat ze eruit lag.

6 likes

Die PAS die Milou schreeuwde elke keer ga ik vanavond niet missen haha.

Enerzijds is het een prima concept natuurlijk maar toch worden die standaard rondes een beetje saai. Zou het best leuk vinden als ze wat variatie aanbrengen in de rondes

3 likes

:boom::boom::boom::boom::boom::sweat_drops::sweat_drops: P :sweat_drops::sweat_drops::boom::boom::boom::boom::boom:AS

4 likes

Oooooooooh Milou de wereldvreemde journalist is heel toevallig de dochter van de voormalige hoofdredacteur van Het Parool.

Snap ik ineens waarom ze in die wereld is gerold want het heeft niks met kennis te maken.

1 like

Zij ging viral met een filmpje over slutshaming, daar is het een beetje begonnen geloof ik

1 like

I know

Maar daarna is ze ook voor het Parool gaan schrijven.

Vind haar een soort Emma wortelboer maar dan alleen Emma’s irritante kanten en niet Emma’s leuke kanten (en Emma is wel echt fucking slim). Ze leek wel een soort karikatuur van een Gen Zer.

9 likes

Ik vind haar ook heel irritant, maar ik denk dat ik ook wel een beetje jaloers op haar ben. Het is best wel moeilijk om ‘door te breken’ als journalist

2 likes

Ja ze deed mij ook denken aan een irritante versie van emma wortelboer

4 likes

Kan me echt geen enkele ground breaking, politiek verwoestende, maatschappij-op-de-kop-zettende journalistiek van haar herinneren?

Ik zou haar nog eerder kwalificeren als opiniemaker, maar ze past zeker niet in hetzelfde rijtje als de journalisten achter de toeslagenaffaire of die van Fred Teeven een buschauffeur hebben gemaakt.

Ze is een one trick pony. “Hee we gaan kletsen over feminisme vandaag, laten we Milou bellen!” Niks om jaloers op te zijn.

4 likes

maar niet alle journalistiek hoeft dit te zijn en gelukkig is ook niet alle journalistiek zo

3 likes

Oh nee zeker niet, gelukkig niet. Maar weinig “doorbreken als journalist” bij haar te vinden idd als een baan regelen bij het Parool niet heel ingewikkeld is.

4 likes

Nee snap ik ook wel! Maarja in mijn ogen ‘ben’ jij er ook al. Ik heb net mn eerste baantje, vind het best wel competetief en lastig overal

Ik zei heel gemeen; ik hoop dat ze door de mand valt bij die ronde tegen Marlou (die me ook irriteert, maar in mindere mate :sweat_smile:). Wat weet je over franeker? Een schilder (of schrijver)?! Ik ging stuk :joy::joy::joy:

2 likes

Ik vind het een wonder dat zij er 4 afleveringen op rij er zat

1 like

Ja ik dacht ook al, ze vond het zielig? Sure haha, net alsof je een kind laat winnen uit medelijden. Vond haar ook niet zo’n leuke kandidaat (en sloom ja, bijna alsof ze gesedeerd was) dus helemaal prima verder dat ze eruit ligt.

2 likes

Jezus wat gĂȘnant die leraar van gisteren, ik heb toch liever dat iemand die voor de klas staat gewoon dingen weet ipv dat hij goed is in
 tiktokken

8 likes

Oeeeei heel boomer Twitter gaat los op deze drie spelers

Ze noemen alledrie Rijneveld een ‘zij/haar’ maar Rijneveld wordt toch aangesproken met ‘hen’?