De Slimste Mens NL

Ja ze deed mij ook denken aan een irritante versie van emma wortelboer

4 likes

Kan me echt geen enkele ground breaking, politiek verwoestende, maatschappij-op-de-kop-zettende journalistiek van haar herinneren?

Ik zou haar nog eerder kwalificeren als opiniemaker, maar ze past zeker niet in hetzelfde rijtje als de journalisten achter de toeslagenaffaire of die van Fred Teeven een buschauffeur hebben gemaakt.

Ze is een one trick pony. “Hee we gaan kletsen over feminisme vandaag, laten we Milou bellen!” Niks om jaloers op te zijn.

4 likes

maar niet alle journalistiek hoeft dit te zijn en gelukkig is ook niet alle journalistiek zo

3 likes

Oh nee zeker niet, gelukkig niet. Maar weinig “doorbreken als journalist” bij haar te vinden idd als een baan regelen bij het Parool niet heel ingewikkeld is.

4 likes

Nee snap ik ook wel! Maarja in mijn ogen ‘ben’ jij er ook al. Ik heb net mn eerste baantje, vind het best wel competetief en lastig overal

Ik zei heel gemeen; ik hoop dat ze door de mand valt bij die ronde tegen Marlou (die me ook irriteert, maar in mindere mate :sweat_smile:). Wat weet je over franeker? Een schilder (of schrijver)?! Ik ging stuk :joy::joy::joy:

2 likes

Ik vind het een wonder dat zij er 4 afleveringen op rij er zat

1 like

Ja ik dacht ook al, ze vond het zielig? Sure haha, net alsof je een kind laat winnen uit medelijden. Vond haar ook niet zo’n leuke kandidaat (en sloom ja, bijna alsof ze gesedeerd was) dus helemaal prima verder dat ze eruit ligt.

2 likes

Jezus wat gĂȘnant die leraar van gisteren, ik heb toch liever dat iemand die voor de klas staat gewoon dingen weet ipv dat hij goed is in
 tiktokken

8 likes

Oeeeei heel boomer Twitter gaat los op deze drie spelers

Ze noemen alledrie Rijneveld een ‘zij/haar’ maar Rijneveld wordt toch aangesproken met ‘hen’?

Elke keer als ik even zap naar de slimste mens ken ik al die mensen niet. Wanneer mogen wij ons aanmelden?

Er zit zooooo veel verschil weer in die gallerijen. Van tak en stronk naar deze mensen???

2 likes

Ja m’n favoriet zijn van die gezegdes die de redactie zelf op paint heeft geknutseld

2 likes

Sorry ik loop heel erg achter maar staat Sarah op een lage versnelling of wat. Zo traaahaaaaag.

2 likes

Cringe

2 likes

Ik aai een appel in de Jumbo hahaha wat is dit

8 likes

Tering die antwoorden over Twente waren echt beschamend :weary: (Achterhoek, boeren, pfff)

4 likes

Iedereen behalve Martin is beschamend, al dagenlang.

8 likes

Had al tijdje niet gekeken maar vandaag was al niet best, pff. Die queeny en haar Monopoly vraag ook

1 like