Ja leuk Tim de Wit als deelnemer
Ik loop achter maar weet precies wie jullie bedoelen. Meine gute.
Ik trek die voordrachten zo slecht
Ahhh zo jammer dat Quinty eruit is
Er is een man die heel vaak in het publiek zit, nu zit hij weer achter Philip. Hoe werkt dat? Is hij een grote fan of hebben ze een poule medewerkers ofzo die altijd de zichtbare plekken krijgen?
Haha ja die spot ik ook regelmatig, heeft ondertussen een goed gevulde strippenkaart
Haha ik had het ooit gegoogeled, is deze man;
Zie hem vaker dan m’n eigen vrienden joh.
Bedoel je hem?
En volgens mij kan je kiezen of je op een plek wil die in beeld komt of niet. En denk dus dat hij dat wel altijd wil.
https://www.gld.nl/amp/nieuws/7839542/ramon-zat-al-335-keer-in-het-publiek-van-de-slimste-mens
Wow ja hij! Ik dacht dat de 3x dat ik hem had gespot al veel was. Beetje triest inderdaad.
Vond dit artikel over hem leuk:
Ze zijn bij het programma dol op ‘m. Vind ‘t ook echt alles behalve triest en eigenlijk mega cute juist. Wat doet zo’n man nou kwaad? Heerlijk toch als je hier gelukkig van wordt. Kunnen een hoop mensen nog wat van leren.
Wat zijn die laatste afleveringen van de Slimste Mens genieten met Erik van Looy haha vooral die van gister
Ja hij is echt leuk!
Vond alleen die vrouw van vlamoes oid heel irritant aanwezig. Gelukkig is die eruit.
Eens, die vond ik ook echt niet leuk. Die ander wel! Zij is ook goed.
Ze gaf me Lisa Loeb vibes alleen Lisa wist dan wel weer veel.
Lisa’s BNer status: ”wow dat wijf dat ‘FBoy, Fbye’ zegt in FBoy Island heeft echt gare tanden en slist.”
Wel jammer van Anne Fleur! Sowieso de sterkste bank tot nu toe met 3 oprecht slimme mensen. Toch jammer dat ze dan tegen elkaar moeten en Mathyás met amper kennis een hele tijd kon blijven zitten omdat hij was ingedeeld tegen echte niksweters.
Ja jammer dat Anne Fleur eruit is.
Trio Maarten, Philip en Erik is echt genieten.
Nou en die crush op Tom Egbers heb ik ook!
ik wil op mijn 60e zoals janke zijn
Ik vind Quinty zo leuk, gun haar de winst heeeel erg