De Slimste Mens NL

Vond dit artikel over hem leuk:

https://www.ad.nl/show/ramon-krijgt-cadeau-na-335-keer-bijwonen-de-slimste-mens-je-moet-doodmoe-zijn-man~ac33be98e/

Ze zijn bij het programma dol op ‘m. Vind ‘t ook echt alles behalve triest en eigenlijk mega cute juist. Wat doet zo’n man nou kwaad? Heerlijk toch als je hier gelukkig van wordt. Kunnen een hoop mensen nog wat van leren.

14 likes

Wat zijn die laatste afleveringen van de Slimste Mens genieten met Erik van Looy haha vooral die van gister :laughing:

8 likes

Ja hij is echt leuk!

Vond alleen die vrouw van vlamoes oid heel irritant aanwezig. Gelukkig is die eruit.

3 likes

Eens, die vond ik ook echt niet leuk. Die ander wel! Zij is ook goed.

1 like

Ze gaf me Lisa Loeb vibes alleen Lisa wist dan wel weer veel.

1 like

Lisa’s BNer status: ”wow dat wijf dat ‘FBoy, Fbye’ zegt in FBoy Island heeft echt gare tanden en slist.”

Wel jammer van Anne Fleur! Sowieso de sterkste bank tot nu toe met 3 oprecht slimme mensen. Toch jammer dat ze dan tegen elkaar moeten en Mathyás met amper kennis een hele tijd kon blijven zitten omdat hij was ingedeeld tegen echte niksweters.

7 likes

Ja jammer dat Anne Fleur eruit is.
Trio Maarten, Philip en Erik is echt genieten.:rofl:

1 like

Nou en die crush op Tom Egbers heb ik ook!

1 like

ik wil op mijn 60e zoals janke zijn

1 like

Ik vind Quinty zo leuk, gun haar de winst heeeel erg

8 likes

Yesss lekker Quinty :partying_face:

1 like

Vond Quinty echt de leukste deelnemer van dit seizoen,

6 likes

Zijn er nog mensen die in de app spelen en samen een potje willen doen? Ik wil mijn naam niet hier delen maar wel via DM!

Wat een cringe die jasper van kuijk

7 likes

We zijn er weer! Naomi wist niet echt veel. :sweat_smile:

2 likes

Nee ik had eigenlijk gehoopt dat ze wel door zou gaan, maar toen ze niks kon noemen bij t ‘het melkmeisje’ dacht ik nee sorry haha

2 likes

Vond het gewoon jammer dat iemand van deze aflevering gewoon niet meer terugkomt in het spel. 3 goede, gelijkwaardige deelnemers

3 likes

Voor Elodie zou ik ook passen

2 likes

Vind het echt zo’n vrouw die zich dommer voordoet dan ze is omdat dat schattig overkomt

2 likes