De Slimste Mens NL

Yesss lekker Quinty :partying_face:

1 like

Vond Quinty echt de leukste deelnemer van dit seizoen,

6 likes

Zijn er nog mensen die in de app spelen en samen een potje willen doen? Ik wil mijn naam niet hier delen maar wel via DM!

Wat een cringe die jasper van kuijk

7 likes

We zijn er weer! Naomi wist niet echt veel. :sweat_smile:

2 likes

Nee ik had eigenlijk gehoopt dat ze wel door zou gaan, maar toen ze niks kon noemen bij t ‘het melkmeisje’ dacht ik nee sorry haha

2 likes

Vond het gewoon jammer dat iemand van deze aflevering gewoon niet meer terugkomt in het spel. 3 goede, gelijkwaardige deelnemers

3 likes

Voor Elodie zou ik ook passen

2 likes

Vind het echt zo’n vrouw die zich dommer voordoet dan ze is omdat dat schattig overkomt

2 likes

Vind echt dat je gewoon zonder finale naar huis moet als je met 100 seconden de finale in gaat

2 likes

Thank god

4 likes

Hou echt van dit programma! Maar Nandi zit echt in m’n irritatiezone, gewoon door het super vrolijke en dan die lach ‘HA!!’ en dan het zingen erbij :sob:

Ze doet me soms echt denken (misschien qua type / vertoning, het haar, het excentrieke) aan Queenie van Fantastic Beasts.

6 likes

Die nepo baby zit nu al in mijn allergie

8 likes

Ik Neuk Je Vader is wel echt een banger

2 likes

Is die nieuwe man een beetje autistisch of gewoon heel Fries?

5 likes

Ik denk beiden.

En ze hebben dit seizoen echt geen bekende Nederlanders kunnen vinden hè?

2 likes

Nou dit. Ik trek die theatrale types heeel slecht maar dit is wel het andere uiterste haha

1 like

Als er een vraag aan Jörgen gesteld wordt duurt het antwoord gemiddeld 5 minuten :yawning_face:

3 likes

Dubbelpost, maar… kan de Friese meneer ook lachen?

Ging m ff googelen, maar wat zielig dit: Moeder zanger Meindert Talma zwaargewond in studio De Slimste Mens

Ja dacht er idd ook meteen aan! Lees dat ze bovenaan de tribune zaten en dachten dat er achter hun rug een wand zat, maar het was een doek oid? Kan toch niet :exploding_head: levensgevaarlijk ook echt

2 likes