Hoe lang zouden de Ardennen zijn als ze in België, Frankrijk en Zwitserland liggen?
Heb je dan echt totaal geen idee hoe Europa eruit ziet of hoe werkt dit in iemands hoofd?
Hoe lang zouden de Ardennen zijn als ze in België, Frankrijk en Zwitserland liggen?
Heb je dan echt totaal geen idee hoe Europa eruit ziet of hoe werkt dit in iemands hoofd?
Wilde hij er zelf uit haha?
Ik vind Renée zo afschuwelijk irritant
Echt jammer dat ze het weer redt.
Wat was de gallerij van Duco makkelijk.
Vond r irritant maar nu echt onuitstaanbaar
“Hoe heet de kunststroming die heel erg lijkt op Jugendstil”
“Jugendstil”
Ik erger me dood aan Renée die overal het laatste woord moet hebben. Meid, het was gewoon Wijk aan Zee op die foto.
Sowieso Renee die weer met dr poten op de stoel zit
Maarten is dit seizoen wel extra boomer
Wat voorn black magic heeft Renee? Dacht dat we eindelijk van haar af waren
Ik begin af te haken dit seizoen. Ik zou het niet erg vinden als het even een paar jaar van de buis wordt gehaald om daarna weer fris te beginnen. Heb dit ook bij bijvoorbeeld Expeditie Robinson
Ik begin te denken dat de programmamakers haar willen laten winnen ofzo, wtf. Die vraag over Winnie de Poeh… serieus?
Ben nu alweer klaar met die kop van Renee
Same
Ik vind die dieren vragen altijd wel lastig in dit programma
Ik heb vroeger vaker De Slimste Mens gekeken, toen enkele jaren niet, dit seizoen weer wel.
Was Maarten vroeger niet een stukje feller? Ik vind hem zo weinig interruperen vergeleken met vroeger.
0 stemmers
Edit: ik wilde toevoegen dat ik Renée een beetje ‘main character syndrome’ vind hebben.
Ik vind hem vooral een super boomer geworden.
Volgens mij wordt het er heel vaak uitgeknipt bij de edit
Echt jonge die Renée bloed onder mn nagels weer
Niveautje weer
Wat triest deze manier. Ik hoop zo dat ze eruit gaat wat een trut