Jaa echt heel zielig. Ik ging hem googlen en hij kijkt altijd wel een beetje zo maar ontzettend sneu zeg
Aiii dit met de regios was wel gĂȘnant hoor⊠allemaal Randstad mensen?
Ik ben zelf ook niet goed in topo maar zelfs ik wist hier meer dan de helft van.
Ja vreselijk! Mensen moeten vaker op vakantie/recreatie in Nederland gaan.
Wat een bedroevend laag niveau dit seizoen. Nog erger dan de framboos van Monica
Ik ben aan het terugkijken maar even hier gekomen om mijn verbazing te uiten over dat Soraya niet weet waar bahn mi vandaan komt đ„č
Oke ik zou echt niet alle streken weten MAAR dat er niet eens gegokt wordt???! Gewoon allebei pas roepen omg
Is bahn mi niet weten heel raar? Ik weet het wel omdat er hier een plek is waar ik het eet, maar denk dat best veel mensen dat nog nooit gegeten hebben.
Bedroevend slechte aflevering pff
Maar diens content focust zich totaal niet op Aziatische keukens. Het is vooral hamburgers/pastaâs/aardappelgerechten etc.
Ja vind ik wel raar eigenlijk, het is ook gewoon een broodje dat op steeds meer plekken verkocht wordt dus ja verbaast mij dan wel
Ik wist niet eens dat dat een broodje was ik verstond altijd bami
misschien ben ik dan te kritisch hahaha
Ligt het aan mijn tv of loopt het geluid gigantisch achter?
Bij mij loopt het goed
DOLCE GUSTO AUB
Ik vond het vooral raar dat na die vraag die Ghislaine vertelde over de kunst van het nietsdoen en mindfulness en dan ken je de term die dat beschrijft niet? Haha
Wat een leuke en vrolijke kandidaat is Leon
En haha Dwight. Antwoord is SacrĂ©-Coeur en hij roept Champs-ĂlysĂ©es haha. Hou van dit programma.
Deze vrouw (Rene kapitein) is heel slim zeg, die gaat de finale wel halen vermoed ik.
Maar wel heel irritant
Vind het een beetje apart dat ze elke keer met haar schoenen op die stoel zit.
Ja, je bent niet thuis, doe normaal