De Slimste Mens NL

Amazing

4 likes

Heeeel leuk! Is hij nu de jongste winnaar ooit?

2 likes

Zelfde hier!! Ik heb gisteren met mijn vriend een deal gemaakt: als Joes zou winnen, dan gaat Joes op het namenlijstje en als hij niet zou winnen dan zou ik de naam uit mijn hoofd zetten :no_mouth: (oké eigenlijk heb ik gezegd dat, mochten we ooit een jongen krijgen, hij Joes gaat heten. Maar dat gaat een beetje ver)

Ik erger me nu al aan Fay, hopelijk gaat ze er snel uit.

5 likes

Vind Appie ook vrij irritant… hij mag er van mij als eerste uit

4 likes

Ik vond Herman altijd wel leuk, maar ik vind die Anna van de Mol echt een van de vervelendste vrouwen op tv en dat hij met haar is doet me denken dat hij eigenlijk ook kutirritant is.

Hij is wel slim.

4 likes

Mijn god, ben nu al klaar met deze aflevering

1 like

Die gitaar!!! Breek dat kutding doormidden

5 likes

En vnv zij er uit graag ja, haha

4 likes

I love Herman van der Zandt. Zin in als hij gaat presenteren, ik denk dat hij dat echt leuk gaat doen. Ben ook benieuwd wie Maarten gaat vervangen.

2 likes

Die Fay kan echt weinig goeds voor me doen, ik vind het nu al irritant hoe ze Toronto en croissant uitspreekt lol, en hoe ze gisteren Cluedo ‘clue’ bleef noemen. Oke dit ligt meer aan mij dan aan haar haha

1 like

Nee, het ligt sowieso aan haar. Met die kutgitaar.

7 likes

Met een beetje geluk ligt ze er over 30 minuten uit!

1 like

Fay praat er ook steeds zo irritant doorheen.

3 likes

Ja van dat gemompel de hele tijd.

2 likes

Ne-po baby’s. Ik moest hardop lachen.

Hemelse goedheid

2 likes

Ik vond Roelof irritanter dan Fay. Maar minder irritant dan Appie :skull:

Ik vond Roelof ook irritant, maar Fay tettert óveral doorheen en aan het eind van elke ronde zei ze iets van “Whiej!” Ik kan het niet nog een dag aan :cry:

3 likes

Ja, Fay is ook irritant hahaha

En Philip was ook wel een beetje irritant vandaag

1 like