De gitaar staat er niet!
NOOO een zingende zaag
Wat een treurnis
Jeej! Denk ikâŠ
Sorry ik ben echt afschuwelijk met namen maar wat is die nieuwe (twee afleveringen) vrouw super leuk en super slim!!!
Kenden jullie haar al?
Nee echt geen idee
Frida Boeke? Jaaa zij is enorm leuk! Ik heb wel eens podcasts geluisterd met haar, vond haar daar ook leuk! Hoeke & Boeke o.a., vind Eva Hoeke daarin ook wel leuk.
HAAT haar
Hahhaha nee skip de podcast dan maar.
Ugh die ingezonden brief van haar na dr ontslag bij de volkskrant. Zichzelf volks vinden, want opgegroeid in een dorp en ooit in de zorg gewerkt. Echt wat voor bord heb je voor je kop
Ja en die kutmarcel blijft maar huilen op Twitter
Ook zoân loser
Echt genieten dat door haar brief Pannenkoekengate weet even wordt opgehaald
Tldr: Het gezin ging naar het pannenkoekenhuis. Eva schreef negatief over dat restaurant in hun column want ze moesten twee keer Jus afrekenen omdat Marcel een beetje geknoeid had. Het restaurant had beelden. Bleek dat hij het had opgedronken en bijgevuld had zonder dat bij de kassa te zeggen.
Wel bewondering voor hun veerkracht want ik was na het eerste relletje (die bij de Jackie) stilletjes van het podium verdwenen en zij blijven terugkomen.
hahaha weet je dat ze toen ook nog tegen Rihanna heeft gezegd dat het een grapje was
Behalve dan dat die mediamatties nog wel een column hebben, sad sad, onrecht!
Oh wat gĂȘnant
Heb ik goed begrepen dat jullie binnenkort toch weer terug naar Amsterdam gaan?
âJa, we hebben een huis gekocht in Amsterdam. Sinds Marcel op televisie is kunnen we dat ineens betalen.
Thank god zeg voor deze mensen
Hoop ook echt dat die kutMarcel nooit meer op tv komt en ze weer terug moeten naar het kutdorp.
Omg wat is die nieuwe meid irritant.
Wie is die Nelly Furtado?
âWaarom krijg ik geen PokĂ©mon vraag?â