Deel je dromen

Oh fuck haha had Google Maps moeten checken. Je noemde dat stukje land in mijn droom trouwens “Noord-Litouwen” en ik wist iig dat dát niet kon, omdat het ten zuiden van de Baltische staten ligt. :sweat_smile: Ik droom heel vaak super gedetailleerd, met ook van die realistische reality-checks dat dingen niet kloppen, haha wel vermakelijk.

2 likes

Klinkt wel als ik tbf

2 likes

Ik had vannacht echt een bizar enge droom. Er was een man en ik had iets bij hem geflikt laaaang geleden (?). Echt geen idee wat maar het was strafbaar :sweat_smile: toen heeft ie mn adres achterhaald en stond ie ineens aan de deur met een pakketje. Die blik in zn ogen echt heel eng en ik wist eerst niet wie het was maar voelde echt zo’n enge sfeer. Hij zei verder niks. Vervolgens dagen later kwam ik beneden en toen zag ik dat de schilderijen ineens in een andere volgorde hingen. Dus er was iemand in huis geweest, echt zo creepy :sob: vervolgens voelde ik me niet meer veilig in mn eigen huis en was ik doodsbang want er gebeurde elke keer dingen in huis die in eerste instantie niet perse eng zijn maar ik wist dat hij in mijn huis was steeds om iets te verplaatsen oid om me bang te maken en me terug te pakken. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat er niks anders op zat dan verhuizen zodat hij mn adres niet meer weet. Maarja met deze huizenmarkt zakte direct de moed in mn schoenen.

Oja en ik kon niet naar de politie vanwege het feit dat ik hem een keer iets geflikt had + de dingen die hij in mijn huis deed ja daar kon ik de politie niet voor bellen (ik hoorde mezelf al zeggen ‘ja de schilderijen hangen in een andere volgorde’).

Wat een nachtmerrie, ik werd ook echt bang wakker

Ik droom al een vol jaar elke nacht over mijn ex, nog geen 1 nacht gemist. En het is altijd super heftig, dat ik hem smeek om terug te komen, dat ik moet kijken hoe hij zoent met zn nieuwe vriendin, hoe ik moet zien dat zn familie dol is op zn nieuwe vriendin, dat ik afgewezen word door hem etc. Ik voel me echt over hem heen, wil hem niet terug en ben gewoon gelukkig. Maar ik word toch elke ochtend nu verdrietig wakker hierdoor. Word er echt helemaal gek van.

Haha ik ben hier echt chef delen-dromer, maar ik moet m’n verbazing soms ergens kwijt.

Vannacht een heel avontuur beloofd met deze gast die in 2010 aan X-Factor meedeed.

afbeelding
Die kleinste van het stel.

Hoe kom ik erbij?! We gingen skeeleren en een high tea doen en elkaars handje vast houden. :cowboy_hat_face:

5 likes

Maar had-ie ook van deze handschoentjes aan? Zou wel handig zijn met skeeleren namelijk.

Ik droomde dat iemand vroeg of mijn naam mijn meisjesnaam was, dus werd net helemaal verontwaardigd wakker.

1 like

Haha kan ik me helaas niet herinneren, hij was wel een vaardigere skater dan ik iig. En hij wilde opnieuw voor een zangcarrière gaan en wilde mij als coach met benefits geloof ik, maar we hadden allebei een monogame relatie, maar op afgelegen plekken konden we wel handjes vasthouden vonden we. :woozy_face:

hahahahaha hoe kwam je brein opeens bij die gast

Echt geennn idee. :joy: Lol zit er nu weer om te lachen.

hahaha ik zat ook hardop te lachen omdat het zo mega willekeurig is allemaal hahaa

1 like

Zo gaan mijn dromen altijd, lees stukje hierboven over Rob Jetten, de hete transvrouw op de Radboud-campus in mijn droom.

Ik droomde dat ik mij realiseerde dat ik verliefd ben op mijn beste vriend (wat hij in de werkelijkheid helemaal niet is) op het moment dat hij voor twee jaar naar Curaçao verhuisde.

Maar dat ik juist net had besloten seksueel meer te gaan experimenteren dus het kwam niet lekker uit. In die droom ging ik ook naar een seksfeest maar had het alleen over hem. Je kon je ook laten tatoeëren en tegen die artiest zei ik ‘ik heb net een heel goede piemel genegeerd WANT ik ben verliefd op mijn beste vriend! Maar hij gaat naar Curaçao!’. En mijn eerste vriendje liep daar ook rond met zijn broer. Ik werd zeer verward wakker.

Ik herinner mij nog wat details. Ik had dus voor dat dit alles gebeurde seks met Rijk Hofman(waarom?) en hij was ook verliefd op mij. Maar omdat mijn ‘beste vriend’ wegging besloten we van nouja laten we 1x seks hebben, hebben we dat ook eens gedaan en dat was dus dan zo mindblowing dat ik ineens ontzettend verliefd op hem was. :’)

1 like

Ik droomde dus eergisteren over het forum en dat er een aparte site was waar over iedereen geroddeld werd. Noemde iemand mij daar lelijk en verslaafd aan filters.

Zal wel door de :sparkles:Lounge​:sparkles: komen

1 like

Ik las laatst op dit forum over mensen die dromen hadden over hun telefoon en dat die dan niet functioneerde, toen dacht ik, “nog nooit over mijn telefoon gedroomd” maar dat heeft dus PRECIES zo’n droom getriggered haha!
Ik zat in de trein met mijn hele familie, en toen we bij onze bestemming kwamen ging iedereen eruit maar ik werd tegengehouden en de deur ging voor mijn neus dicht, toen dacht ik dus, geen probleem, ik bel of app even om te laten weten dat ze me bij de t volgende station op kunnen halen maar ik had geen bereik en als ik wilde appen was het onmogelijk om de juiste contacten te vinden. Ik typte dan met moeite de 1e 4 letters van mijn moeders naam in maar dan verscheen ze niet als contact etc. Dit leek ook echt UUUREN te duren, heb een hele stadswandeling gemaakt terwijl ik wanhopig mensen aansprak om te helpen maar het schoot werkelijk geen meter op.
Echt een hele stressvolle droom!!

1 like

Dit had ik dus ook! Sinds twee weken droom ik dat ik hele whatsappgesprekken heb. Ik kijk ook sindsdien ineens regelmatig tiktok video’s in mijn droom en vermaak me dan ook nog. Heb ook wel eens gehad dat ik half wakker werd en dacht ‘oh dit is handig’ Zo stom. Heb ook echt een paar keer op mijn teledoon gekeken of het echt niet echt was :joy:

1 like

Pffff had vandaag een seksdroom over een collega en nu voel ik me awkward af :rofl: We zaten in bad en alles. Sowieso heb ik ze nou nooit eens over een leuk iemand echt annoying

2 likes

Gisterennacht:

Ik droomde dus dat ik een of andere kerel had leren kennen in Maastricht. Die gozer leek precies op iemand uit mijn ADHD groep (?) en was eerst dus best aardig, maar toen ik niet deed wat ie wilde, ging ie me constant bellen met rare nummers en dan muziek opzetten met tekst a la ‘you whore’ etc. :woman_shrugging: Ondertussen had ik ook nog een cottage in Maastricht geerfd van mijn oma, maar had niemand me dat ooit verteld. :smiling_face_with_tear: Een deel van een discordgroep waar ik in zit was er trouwens ook.

En vannacht ging ik iets avontuurlijks doen - kitesurfen, abseilen, zoiets - en toen ik niet durfde kwam Enzo Knol me moed in praten en ook even een gezellig praatje maken. Was ook alsof we gewoon vrienden waren. Zal wel komen omdat ik hem (of zijn vriendin) ineens opvallend vaak in het centrum van mijn - en hun - woonplaats tegenkom. Reed hem pas ook bijna omver :sweat_smile: Had pas ook al een droom dat hij en ik huisgenoten werden.

1 like

Ik had een mega realistische droom dat ik 5 minuten in een supermarkt mocht shoppen, had allemaal dure flessen wijn en er was een parfumafdeling dus ik daar echt de duurste flesjes in mijn kar gooien.
Toen ik wakker werd was ik oprecht teleurgesteld :joy:

1 like

Ik droomde dat ik op een plein stond tussen allemaal vrouwen die blijkbaar van het forum waren. En ik werd helemaal buiten de groep gedrukt door iedereen en ik moest maar snel weggaan want ik stond in het verkeerde topic.

Oké is goed :sweat_smile:

3 likes

Ik had een barista cursus op mn oude basisschool. Maar dr was alleen maar slagroom hele dikke en geen melk.
Toen had ik daarover geklaagd op t forum maar omdat t over een basisschool ging kreeg ik ruzie met een aantal moeders en toen werd ik gebant. En daardoor kon ik ook mn cursus niet meer afmaken.

3 likes