Den Haagtopic

Gaat ook op de lijst! En hier in Rijswijk is vorige week een Franse bistro geopend aan de Kerklaan, Le petit chef. Heel benieuwd naar!

Is er al bekend welke foodtruck festivals etc er in den haag komen deze zomer? Ik weet al wereldse hapjes aankomend weeken, parade in juli volgens mij maar wat nog meer? Overigens ook benieuwd naar Voorburg😎

Trek, 9-11 september in Den Haag

2 likes

Ik weet dat er in juli een bierfestival is, Tapt. Vast niet waar je naar op zoek bent :wink:

1 like

Heeft iemand aanraders voor een leuke yogaschool in omgeving Scheveningen/Belgisch park waar ze Yin yoga geven?

Weet iemand waar je ergens makdous kan kopen in een supermarkt?

1 like

We willen volgende week goed uit eten omdat we een klein feestje te vieren hebben, maar we komen er niet echt uit qua restaurant, haha. We willen een keer wat anders dan wat we altijd doen (Milu, Oude mol, Lapsang, Appels&Peren, Resident etc) en het liefst een goeie Italiaan waar je echt lekker lang kan tafelen en niet waar je pizza en pasta op tafel gepleurd worden en eet smakelijk, haha.
Iemand tips?

1 like

Villa rozenrust in Leidschendam! Ben ik gister nog geweest en hebben onlangs de publieksprijs gewonnen van beste italiaan van NL. En vooral het 4gangen menu nemen! Eerste gang is anti pasta, tweede gang is pasta, derde gang is vlees of vis en vierde gang toetje. Wij komen er best vaak en het is echt top

9 likes

La Lanterna en dan de vestiging aan de Laan van Meedervoort. Daar komen ook veel ‘echte’ Italianen.

Impero Romano

Giulianos

2 likes

Ik zoek een hele goede pedicure in omgeving van Den Haag/Voorburg, iemand een aanrader :relaxed:?

1 like

Wat is een leuk hotel in Den Haag om een nachtje weg te gaan? Mag romantisch en liefst ook beetje centraal

Misschien staat hier iets voor je tussen: Leuke hotels in Den Haag: 6x overnachten in Den Haag

Hotel Pistache en La Paulowna liggen niet middenin het centrum maar wel op iets van 5 a 10 minuten lopen en in veel leukere buurten (maar ik vind persoonlijk het centrum ook minder leuk dan veel andere wijken). Marina Beach is wel echt verder weg van het centrum, 20 minuten fietsen oid.

1 like

Hotel Corona vond ik heel leuk. Ligt heel centraal, tegenover Pathe Buitenhof.

1 like

Ik vind Aveda heel fijn.

3 likes

@River ik ben in mei een nachtje in hotel Indigo geweest en is echt een aanrader inderdaad! Mooie inrichting (het is een oud bankgebouw en dat hebben ze heel leuk verwerkt), centraal gelegen en lekker ontbijt.

Dank je wel! Welke behandeling doe je daar altijd?

2 likes

Wil je medisch of cosmetisch?

Ik ga voor cosmetische pedicure met gellak altijd naar Delicious op de Groot Hertoginnelaan. Leuk mens en ze werkt heel precies.

1 like

De Shellac Spa Pedicure, maar het is wel duur. Maar je krijgt de eerste keer wel €20 korting ( https://avedathehague.nl/nl/nieuwe-klant/ )

2 likes

Ik zoek een leuk restaurant in het centrum om met z’n tweeën te eten, niet per see bijzondere gelegenheid maar ik wil wel lekker lang tafelen. Liefst met ruime keuze vega(n). Ik had Botanica in mijn hoofd maar lees best veel negatieve reviews. Ik zoek eigenlijk iets zoals Hortus maar dan net iets chiller en (niet geheel onbelangrijk) niet gesloten.

Iemand nog een goed idee?

Ze hebben redelijk wat vega bij Dekxels. Is echt mijn favoriete restaurant. Je bent niet binnen een uur weg, leuke sfeer en fantastisch eten :heart_eyes:

Edit: deze kaart iets minder vega, maar die er op staan zijn wel erg lekker :drooling_face:

7 likes