Den Haagtopic

Voor alle tips en vragen over Den Haag!

Gaan er nog mensen naar de shoppingnight morgen?

Oh ja daar zag ik posters van hangen in de stad. Ik niet, ga morgen naar het strand! Nog tips voor leuke strandtenten? Ga nu meestal naar Patagonia

Ik ga meestal naar Zanzibar.

1 like

't Puntje, nog voorbij het zwarte pad!

1 like

Haha waar vind je die? Ik associeer shoppen niet direct met leuke mannen

Het is op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. Denk dat het rond een uurtje of 9 begint tot half 5 ongeveer. Ik heb er nooit gekeken voor stoffen, maar er zijn wel wat kraampjes.

Kennen jullie plekken waar je een pizza af kan halen in de buurt van een park, om ‘m in het park op te kunnen eten?

In A’dam deed ik het vaak, daar zitten aan de Amstelveenseweg een aantal pizzeria’s en dan sta je binnen een minuut in het Vondelpark. Maar de pizzeria moet dan idd wel dichtbij de ingang van het park zijn. Laten bezorgen is ook wel een grappig idee, afleveren bij de derde boom van links! Maar serieus, ik zie regelmatig dat er eten bezorgd wordt in het park, maar hoe geef je aan waar ze je kunnen vinden in een druk park?

Hee leuk een Den Haag-topic!
Wat is leuk qua uitgaan in Den Haag nu? Ik ben echt al lang niet uitgeweest. Ik ging altijd naar Millers en ben een poos naar Havana geweest. Maar volgens mij is dat niet meer wat het was, of ik ben simpelweg te oud geworden haha.
Bink Rooftop wil ik nog een keer heen, dat schijnt leuk te zijn. Iemand nog andere goede tips?

Dan zijn we elkaar misschien wel eens een keer tegengekomen. Haha, leuk idee.
Aan welke kant ben jij meestal? Ik was meestal aan de cocktailbarkant. En heel veel buiten ook altijd.

1 like

Hahaha herkenbaar van die vloer. Ik ging wel vaak drankje halen aan de andere kant omdat daar een leuke barman stond haha

Zijn er mensen uit Den Haag en omstreken die het leuk zouden vinden om samen te sporten? Ben nog op zoek naar een nieuwe sportschool, maar heb ook een racefiets (raar woord eigenlijk)

2 likes

Aan welke sport zit je te denken? Ik ben wel op zoek naar een dansschool.

Ik heb misschien wel interesse. Ik zit er ook aan te denken om iets van Pilates te gaan doen, maar ik heb geen idee waar.

Ik kan echt niet dansen! Haha sorry. Heb wel eens aerobics gedaan wat een beetje naar dansen neigde, en dat ging al niet goed. Ben jij een beginner en wat voort soort dans denk je aan?

@Cajun-moon Pilates lijkt me ook interessant! Ik doe al regelmatig yoga bij Delight yoga vlakbij het vredespaleis.

Haha, des te meer reden om op dansles te gaan! Ik wil denk ik op salsa, maar het liefst waar het zonder partner is. Het gaat mij meer om het bewegen dan om het goed leren dansen.

Pilates lijkt me trouwens ook leuk.

2 likes

Ik ben opzoek naar n Napolitaanse pizzeria in Den Haag. Weten jullie er een?

1 like

Weet iemand een goede nagelsalon?

Over sporten: is er iemand met OneFit? Ik wil ook weer gaan sporten en denk dat ik het een maandje op proef neem! Als iemand het ook heeft kunnen we eens een lesje samen doen