Ik vond waterbedden altijd mega fancy, maar nu lijkt het me vooral onhandig.
Kashmir truien, ik voelde daar altijd heel lang aan want ik heb echt iets met dingen wat HEEEL zacht voelen, maar die waren dus duur (een beetje fancy dus) maar ik durfde het daarom bijna niet aan te raken. Echt met zo’n pietlullerig vingertje. Mijn tante had een keer zo’n trui bij Mn ouders laten liggen en ik vond dat geweldig want omg wat wat dat toch een amazing geweldige mooie dure trui. Hij was lichtgeel. Ik kon er niet vanaf blijven en hoopte dat ze die nooit weer ophaalde. Ik ging er ook stiekem aan knuffelen.
Een sneeuwster vond ik heel wat! Ik denk dat ik alleen droge plakjes cake gewend was op een verjaardag want ik weet nog dat ik het zo luxe vond dat er crème inzat. En poedersuiker erop.
Pas later kwam ik erachter dat het gewoon in het vriesvak lag bij de supermarkt en dat het gele spul advocaat is?!
hee, een viennetta op kamertemperatuur met nootjes! fancyyyy
Mijn overgrootoma (omi) had altijd van die kristallen potten gevuld met bonbons enzo. Dat was voor mij wel een gevalletje queen-vibes!
Droeg elke moeder dit ofzo? Haha
Als ik dit luchtje zie moet ik ook altijd aan m’n moeder denken. Ook zo’n mega ouderwets flesje en hoesje, is ook niks veranderd als ik het Google 
Ik voelde me altijd heel volwassen als ik een horloge droeg, ook al keek ik er nooit op haha
Tokkelroom daarentegen is wel lekker! Veel zachter van smaak.
Ik vond vroeger bowl oid zo fancy. Als de volwassenen dat kregen bij mijn oma in zo’n mooi glas😻
Wel echt chill dat je dan gewoon slagroom met alcohol eet. Alcohol eten klinkt wel echt als de ultieme combinatie van 2 van mijn 3 favo activiteiten.
Echt zin in om in een bejaardenhuis te zitten, lijkt me zo chill. Beetje hangen, beetje klagen, als je uren voor je uitstaart met open mond denken mensen dat je dementerend bent ipv een drankprobleem hebt.
dit doet Dry Januari met me
Ik ging vroeger als kind altijd met de auto op vakantie naar Italië. Op een camping. Was super leuk hoor maar ik was altijd zo jaloers op vriendinnetjes die dan met het vliegtuig op vakantie gingen naar Turkije, all inclusive in een hotel met uiteraard zo’n groot waterpretpark.
Nu ben ik mijn ouders dankbaar dat ze dat nooit gedaan hebben.
En ik snap waarom haha
Bowl/punch. Wat geweldig! Ik herken het volgens mij meer als sangria? Maar allemaal even leuk.
Hahah dit vond ik altijd zo’n vreselijk “tussendoortje”. zo gortdroog, maar ook weer niet want uren daarna had je nog bruine tanden. Smoeltjes daarentegen 
Als kinderen worstenbroodjes trakteerde die gemaakt waren met croissantdeeg. Dat vond ik wel behoorlijk fancy.

Is echt! Lees dat er minder % alcohol in zit, vandaar dat het zachter en romiger smaakt.
@HvO Precies!!
Ik vond zulke taarten er altijd heel fancy uit zien (deze is uit Harry Potter), vooral van die kersen uit blik(?) erop. Die zaten ook op van dat ijs dat je op vakantie at in zo een glas. Die kerst was dan echt het hoogtepunt. Uiteindelijk was het altijd goor, maar zag het er in mijn beleving lekker en luxe uit.

Dit dus

Een flesje water met zo’n soort sportdopje. Een vriendinnetje had dat toen bij haar happy meal. Ik was zo zo zo jaloers dat ik maar bleef hopen dat we een keer naar mcdonalds gingen (dacht ook echt dat je dat daar alleen kon krijgen). De eerst volgende keer dat ik daar was had ik dus een flesje water gekozen, bleek ik dat water mega goor te vinden. Want een anti climax was dat.
Haha ga stuk hierom, “gefeliciteerd Bert” hahaha