Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Oh gosh nee. Ik haal jullie veel vaker door elkaar :sweat_smile:

3 likes

Ik vind mijn kind oprecht soms zielig met zijn saaie schoollunch. Kinderen mogen precies niks meer op school. Alleen water en boterhammen met gezond beleg. Saai! Nooit een (school)koek of idd een pakje drinken.

Deze badass moeder heeft vd week stiekem ranja in zijn beker gedaan en zat op het mailtje van de juf te wachten, nooit ontvangen. Gaan we vaker doen.

Hahahaha :sweat_smile:

9 likes

Hier een juf, joehoe. Ik begrijp dit soort controleergedrag dus echt niet. Het is toch eigen verantwoordelijkheid van ouders en kind. Wat the…$^^& denkt een school met dit soort onzinregels te bereiken. Als je kinderen zelfstandige burgers in de huidige maatschappij wil laten zijn en worden, lijkt me toch dat dat soort gedrag het juist in de weg zit tot enigzins normaal denken. Van een broodje chocopasta gaat niemand dood. Dat je geen frisdrank etc mee gaat geven, duh logisch.

Ik had er laatst eentje die had als tussendoortje een hele chocoladereep meegekregen. Daar vond ik wel wat van haha.

13 likes

Heb je daar vervolgens iets mee gedaan met die reep?

Op de basisschool waar mijn dochtertje naartoe zal gaan doen ze dus ook blijkbaar geen individuele schoolfotos meer. Wel een groepsfoto maar blijkbaar wilden ze niet dat sommige ouders benadeeld werden door de kosten. Mijn mind was echt blown…

En traktaties zijn ook helemaal verboden geworden, dus ook niks gezonds meer. Kwam blijkbaar doordat ouders elkaar steeds wilden overtreffen in de grootte van de traktaties. Echt lekker weer verpesten voor iedereen :rage: gvd dat ene zakje chips was echt hoogtepunt altijd op verjaardagen

13 likes

Wat erg zeg my God :angry:

Er kwam vanochtend ineens een herinnering bovendrijven.
De Spice girls hadden een nieuw album uit gebracht (Spice world) en die kreeg ik van een oom en tante (okee geen echte oom en tante maar de beste vrienden van mijn ouders) voor mijn verjaardag.
Dat was natuurlijk al super vet. Maar toen ik goed naar het hoesje keek, werd het helemaal out of this world cool: ze hadden mijn foto tussen de Spice girls gephotoshopt!!! :star_struck:
Omg stond ik samen met de Spice girls op de voorkant van die Cd hoes! Dat vond 8-jarige ik echt onvoorstelbaar leuk. En in die tijd kon ook nog niet iedereen Photoshoppen, dus het was naar mijn idee echt heeeeeel bijzonder hahahaha

108 likes

Maar dit is wel echt een superlief cadeau!

10 likes

Ik kreeg m’n medicatie vandaag in een potje ipv een doosje met strips, vroeger vond ik dat heel fancy en cool als ze in Amerikaanse films/series ook zo’n geel-oranje potje hadden. Nu vind ik het vooral onhandig :joy:

12 likes

Ik had ook maar 1 dikker klasgenootje op de basis school, ik denk dat kinderen nu dikker zijn omdat ze minder intemsief spelen en meer binnen hangen…

6 likes

Ik was afgelopen weekend ergens waar ik een van deze mokken zag staan. Zo nostalgisch, wij hadden thuis de hele serie maar ik was het helemaal vergeten tot nu. Ik kom bijna in de verleiding om ze te kopen op marktplaats.

74 likes

Dit waren mijn favoriete mokken om uit te drinken vroeger! Vraag mij af of die nog ergens hier in huis zijn of dat ze weggedaan zijn bij de verhuizing 15 jaar geleden. Morgen maar even aan mijn ouders vragen. Echt nostalgie dit

5 likes

Melk was het allerlekkerst in deze bekers😍 heb gelijk flashback naar zo’n koude beker koude melk😎

5 likes

Owja koude melk hoorde echt in die mokken inderdaad!

1 like

Oh jaaaa die kreeg je bij blue band boter toch?

5 likes

Oh jaaa van blue band dacht ik. Vond ze ook altijd heel fancy maar wij hadden becel.

5 likes

Ik word helemaal nostalgisch van dit dagmenu en krijg spontaan zin om een dagje zo te eten

3 likes

Ik heb hier de borden van!

Zag ze een paar jaar geleden bij de kringloop, en heb ze toen uit nostalgie meegenomen. Ik ga ze alleen wel wegdoen, dus als je ze wilt hebben?

22 likes

Aaah precies deze hadden opa en oma altijd, als ik daar tussen de middag boterhammen ging eten. :heart:

3 likes

Ahh deze was ik helemaal vergeten! Wat een nostalgie haha

3 likes

Aah wat lief! Ik heb bijna geen opbergruimte meer in mijn keuken maar misschien kun je er iemand anders blij mee maken!

1 like