Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

@anon98052296, ik ontdek nu pas wie jij bent! ik volg je al best een tijdje op Instagram (zelf niet heel actief, sorry) en ik vind je heel leuk. :slight_smile:

1 like

Lief!!!

@Jauregui ik hoop dat je helemaal beter wordt

3 likes

Haha ik zie dit nu pas! Dank je!

1 like

@Mgg ik vind jou zon lieverd hahašŸ˜Š ( ik hoop niet dat deze emoji in de sarcastische emoji veranderd)

2 likes

@monkeyslut nog steeds zo vaak dat ik denk ā€˜ja dat vind ik ookā€™ ā€™ en dat jij dat dan hebt geschreven

2 likes

Ahhw lief dankje!

1 like

@Honey Volgens mij heb ik jou wel eens horen/zien praten over dat je af wil vallen maar jfc ik heb jou op insta en jij bent echt de mooiste meid ooit en 100% mijn crush en ik SNAP NIET WAAROM je af wil vallen want wow

Overigens moet je natuurlijk niet naar mij luisteren en vooral doen waar je je goed bij voelt maar ok je bent echt super mooi ja en ik zou willen dat ik zo mooi uit zag zoals jij

(overigens weet ik wie je bent op insta omdat we destijds allebei naar Werq waren in Amsterdam geloof ik :stuck_out_tongue: )

3 likes

Haha no problem ik reageer ook altijd vet laat op dingen soms :joy:

1 like

Aaah dit is zo lief, maakt echt mā€™n maandag! :relaxed:
Ik ben trouwens wel aan het afvallen, maar ik ben al bijna 20kg kwijt dus het is nu een beetje de laatste paar kiloā€™s, ben niet van plan heel veel meer af te vallen hoor, dus geen zorgen :grin:

2 likes

@Madrid je bent zo lief voor anderen, maar ik hoop dat je het ook voor jezelf leert zijn! Ik weet dat jij niet christelijk bentā€¦ maar ik weet niet of in de Koran ook iets staat als ā€˜houd van je naaste als van jezelfā€™ maar dat gun ik jou. Meestal wordt ā€˜ie andersom bedoeld omdat iedereen op deze wereld zo van zichzelf houdt en wel wat meer naastenliefde mag hebben, maar voor jou geldt ā€˜ie ā€˜the other way aroundā€™ ā€¦ zoveel liefde als je voor anderen hebt mag je ook voor jezelf hebben! :two_hearts:

Edit: enorme foutā€¦ het moet dus zijnā€¦ mag je ook voor JEZELF hebben!

17 likes

Zo waar!

1 like

@Mgg volgens mij ben jij heel lief!!! <3

@Eddie ik was blij om te lezen wie jij was op EGF en dat je hier dus nog bent! Ik ging je op EGF herkennen door je topic over kritisch denken en daarna door je posts, ik vind dat jij je altijd heel begrijpelijk en open naar anderen uitdrukt :hugs:

4 likes

@Merel ik leer altijd veel van jouw posts en ik vind het leuk dat je vaak de tijd neemt om dingen uitgebreid en duidelijk uit te leggen. Valt me ook altijd op dat je heel veel dingen weet van buiten je vakgebied :slight_smile: echt leuk.

1 like

Dat vind ik echt heel lief om te horen :blush:

1 like

Awh dat vind ik fijn om te horen!! Dankjewel :blush:

1 like

Hahaha lof you :kissing_smiling_eyes: mocht je weer in italie zijn recommend me maar aan iedereen.

1 like

Stuur maar dooor :smirk::smirk:

Hahahaa leuk doen we!

1 like

ehm hallo dat dacht ik over jou?!
ik wil een speeddate met jou en @anon39978576

2 likes