Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Zie titel!! Voor alle lieve berichtjes en/of vragen aan forummers.

Ik ben normaal niet zo van de insta-stories, maar @anon98052296. Ik vind die van jou zo leuk! Je komt sympathiek over, en dan dat hintje Zeeuws in het accent. Prachtig!
Over je neuspiercing: ik heb die van mij er 8 jaar geleden uitgehaald en kan hem nog steeds doorprikken (doet maar klein beetje pijn), so no worries

Op insta begint mijn naam trouwens met M en eindigt op N

4 likes

Haha wat lief om te horen! Ik moet er van lachen! Ik ga je even zoeken en een berichtje sturen op instagram :smile:

1 like

Op egf heb je @TheOne een keer een verhaal gepost waarin je naar jezelf verwees “ohh theone, waarom doe je dit” ofzo
En toen had iemand er op gereageerd “wow ik las theone als naam en niet als twee woorden”
En sindsdien vind ik theone zooo’n mooie naam
Zou bijna mn kind er naar vernoemen maar vind t toch ook iets ouwelijks hebben

21 likes

@Morganfreeman en @Amphitrite ik vind dat jullie altijd goede en lieve adviezen geven. jullie komen op mij heel meelevend en wijs over! het blijft me elke keer opvallen dus ben even op zoek gegaan naar dit topic.

4 likes

Ik wil alle admins/moderators bedanken voor een super leuk forum!

15 likes

lief!

2 likes

@anon98052296 ik vind jou echt te gek en je lijkt me mega gezellig.
@Lula jij bent echt mijn stijlicoon.

1 like

<3

1 like

@Jauregui ik vind jou heel lief overkomen
@LaPetiteRobeNoire ik waardeer jouw bijdragen in het Beutyblogtopic altijd (misschien heb ik dit al eens gezegd op EGT?), fijn genuanceerd en alsof je er goed over hebt nagedacht.
@anon76889665 ik vind jou altijd zo lekker authentiek en je bent echt de veganqueen, haha.

3 likes

:blush: Stop it you!

Dank je!

1 like

Nou :heart: ik vind mezelf juist een broekschijter (is dat Vlaams? het betekent gewoon bangerik)

1 like

:hearts:

1 like

Thanks! :two_hearts: Volgende keer zal ik mijn versleten huispak ook even met je delen :grimacing:

3 likes

@Rosalind beste adviesgever (??? Adviseur klinkt zo overheid-achtig) ever. Ben zo blij dat ik je op EGF getroffen heb! :sparkling_heart:

1 like

Hahahaha, echte tegeltjeswijsheid!

@FredPaillet ik vind jouw Instagram posts zo grappig altijd haha :grin:

5 likes

Ahh dat vind ik zo ontzettend leuk en lief om te horen! :revolving_hearts: Het is ook echt wederzijds, ik vind heel vaak herkenning in jouw posts en moet ook vaak om je posts lachen :grimacing:

@anon98052296 @ladygodiva @anon45507601 @Barbie @Oprah

Jullie zijn best aardig…

9 likes

Die ene met die dikke tetten.

4 likes