Disney films

Nu er best veel nieuwe Disney trailers zijn geplaatst had ik wel zin om over Disney te praten, maar ik wist niet zeker waar dat zou kunnen. Ik zocht op het forum naar een Disney topic, maar kennelijk is er alleen een topic over een Disney park. Onacceptabel!
Dus… wie heeft er zin om over Disney films te praten?



Oh en mochten mijn detective skills niet goed genoeg zijn dan mag dit topic alsnog gesloten worden hahaha

10 likes

Ik kijk zo enorm uit naar de liveaction film van The Lion King.

Andere films ook wel hoor, love Disney. :heart:

4 likes

Oh man ik tel nu al de nachtjes slapen tot Toy Story. Ik ga met een vriendin eerst een marathon houden en daarna daarheen, als er niet ergens in de bios een volledige marathon is. Zo. veel. zin. in.

2 likes

Ik kijk echt uit naar Aladdin!

1 like

ik ook!

1 like

Omg Aladdin is één van m’n favorieten. <3 Ziet er ook echt heel mooi uit in de trailer. Ik mis alleen al meteen Robin Williams. :disappointed:

Ook echt zin om 'm in de bios te gaan kijken <3

1 like

Zo, ik kom weer even zuur doen, maar waarom maken ze niet gewoon leuke nieuwe films?

Frozen vind ik sowieso al enorm overrated en gewoon echt geen goede film, dus ik ga deel 2 waarschijnlijk nooit kijken. Toy Story ben ik dan wel enthousiast over, want die films zijn eigenlijk elke keer gewoon echt leuk.
Maar Aladdin lijkt me bijvoorbeeld weer echt een tegenvaller worden. Waarom is Jafar zo’n klein mannetje met een vriendelijke stem? Ik vind die live action-films toch vaak net niet, maar dat komt denk ik ook doordat ik best gehecht ben aan de tekenflms, haha. Maar naar The Lion King kijk ik overigens wel uit, die zag er heeel mooi uit!

Ik vind het overigens ook jammer dat Disney geen getekende films meer uitbrengt. Volgens mij was de laatste The Priness & the Frog (overigens een van mijn favorieten en heel erg ondergewaardeerd imo).

3 likes

Ik denk dat er best veel vraag naar vervolgen zijn en Disney nu ook heel slim inspeelt op de nostalgie van de kinderen uit de jaren 90. En met originele live action films is Disney (behalve de Marvel films) niet succesvol. Bijvoorbeeld A Wrinkle In Time en Tomorrowland waren, ondanks de populaire casts, flops. Iedereen kent de Lion King dus dat is veiliger om uit te brengen.

Zelf ben ik de Pixar/John Lasseter formule van Disney enorm zat. 2 Totaal verschillende personages gaan op avontuur en ondertussen ontmoeten ze een onverwachte slechterik. Ik hoop dat ze binnenkort met iets nieuws komen.

jafar=marwan kenzari. die ze eigenlijk te knap vonden om jafar te spelen

Jaa een Disney topic!! :heart::heart::heart:

Ik heb vooral zin in Toy Story 4, zoals anderen al zeiden is elk deel goed geweest tot nu toe. Bovendien zat ik aan het einde van Toy Story 3 flink te ugly cry-en en las een interview met Tom Hanks waarin hij zei dat de cast bij de opnames van deel 4 zelf emotioneel werd omdat het zo mooi was en een echte afsluiting. Dus ik bereid me maar vast voor :sweat_smile:

1 like

Oh man, geen mascara op naar de bios dus.

1 like

Helaas niet echt nieuwe beelden, maar ik krijg toch een beetje kippenvel van deze trailer.

En de Oscar winnaars!

2 likes

Als dit echt is, ga ik serieus overwegen om een abbo te nemen haha. Hopelijk komen ook alle oldschool Disney films en series (Hannah Montana/Zack en Cody/Lizzie McGuire) erop, lijkt me heerlijk al die nostalgie

3 likes

Waarom Nederland vraag ik me dan af? Zijn wij representatief voor de rest van de wereld, of in ieder geval de markt waar ze zich op willen richten?

Jaaaaa! :tada:

1 like

Misschien omdat ze eerst willen testen op technische bugs en ik heb zo het gevoel dat het is van: als er in NL iets misgaat is het niet zo’n big deal (want relatief klein publiek) maar in Amerika staat dat meteen zo onprofessioneel voor zoveel mensen? Zoiets?? Kan ook geen andere reden bedenken eigenlijk haha

En waarschijnlijk ook omdat we wereldwijd op plek vier van het snelste gemiddelde internet staan.

2 likes

Is er een Disney topic? OMG. Love Disney. Wel slim dat ze een eigen streamingdienst beginnen maar ik weet niet of ik het er voor over heb om daar geld voor de betalen.

2 likes