Disney films

Ik ben zooooooo blij :heart_eyes:

Heb je een LG tv? Want op mijn Samsung staat hij niet en ik heb geen Chromecast dus ik huil

Ik heb ook Samsung en kon hem inderdaad niet vinden. Heb de app inmiddels op telefoon, iPad en PlayStation haha

Ik ben echt zo blij nu! Vanmiddag als ik thuis ben ga ik beginnen met binge watchen. Ik denk dat ik eerst alle Marvel series ga kijken met tussendoor een klassieke animatiefilm :blush:

2 likes

Ik ook!! En vanavond alleen thuis, holadieeee

Ik zie dat Lion King 3 (Hakuna Matata) erop staat, heeft iemand deze ooit gezien? Aanrader?

Hij is leuk, maar niet heel bijzonder. Kijkt lekker weg

Die nieuwe series staan er toch pas vanaf 12 november op? Of staat al het nieuwe er ook op?

Ik wil zooooo graag de nieuwe Lizzie McGuire volgen. Vond dat als kind echt awesome.

Ik heb de oude nog niet gezien, vandaar! En de nieuwe series komen verspreid over dit jaar en volgend jaar uit

Ah! Ja, dat dacht ik dus al. Vanmiddag maar even me aanmelden :smiley:

Mwah. Gewoon voor een keer.

Oh ik kijk via de Apple tv bedenk ik me nu.

Chromecast werkt ook prima. Net geprobeerd. Alleen jammer dat ie niet gelijk een volgende aflevering start haha.

1 like

Jammer dat de Disney+ app niet op de Apple tv 3 beschikbaar is.

Oooh ik meld me ziek de komende tijd.

Vriendin van me krijgt m ook niet, maar ik heb geen code nodig gehad?

Het is maar een testfase. Zal vast nog wel komen.

Zo leuk dit!
Ik krijg ook geen bevestigingsmail maar ik kan gewoon kijken. Beauty and the beast :heart_eyes:

Ik hoop het anders moet ik een nieuwe kopen. Niet zoveel zin in.

We hebben zojuist via AirPlay Ant-Man and the Wasp gekeken met heel veel foutmeldingen :expressionless: .

Incredibles 2 staat aan! En heb Stitch als profiel foto. Ben 27 jaar oud mensen, maar voel me 7 vandaag.

2 likes