Ik vind de tweede Wreck It Ralph zelfs leuker dan de eerste!
Die prinsessen scene is zooooo leuk! En zo on point haha!
Doorspoelen tot eind? Weet het anders ook niet
Lekker vaag weer. Ben wel benieuwd!
Ik zit nu in de bios te wachten tot Maleficent 2 begint. Ben benieuwd, want ik vond deel een niet heel leuk
Ok, de film was wel ok, maar niet super goed. Ik vond hem beter dan deel 1. Vooral het laatste gedeelte was goed!
En de kostuums waren zo mooi
Is Ursula voor de film al gecast?
Ik zit nu alles van The Little Mermaid Live terug te kijken
Waar heb je dit terug gekeken?? Via youtube of iets anders?
Heb/had de hoop dat het misschien op disney+ zou komen maar nog niets over gelezen
Youtube! Wel alleen de muziek helaas
Ga sowieso de muziek opzoeken, maar had zo de hoop dat ergens de hele show te vinden zou zijn hahaha
Net de eerste aflevering van Imagineers gekeken op Disney+. Echt een aanrader voor fans van de Disney parken! Een aantal dingen wist ik nog niet, en ook leuk om te zien hoe het er vroeger allemaal uitzag
Heb ik ook gekeken gister! Meteen ook paar andere docuās in mn lijst gezet.
Ik vond Lady and The Tramp echt helemaal niks.
Oh ik vond hm juist erg leuk en meevallen! Vond Lady wel lelijkā¦
Vond Aladdin ook echtttt leuk
Ja jafar was idd knap en jong was zo raar, error in mān hoofd.
Maar ik vond de film ook geweldig!! Echt genoten
Ik kwam er tijdens de film ook achter dat Jafar een Nederlander was, omdat ik hem herkende. Ik vind Aladdin zo leuk, ben zo benieuwd wanneer hij op Disney+ komt.
Lady and a tramp moet ik nog kijken, maar heb de originele echt maar 1x gezien geloof ik, dus niet zoveel verwachtingen van.
Echt? Nederlandse acteurs hebben vaak dat zachte Engels. Vond ik bij hem ook wel opvallen.
Staat er al op.
Edit: nee laat maar, hij staat op PathƩ thuis
Weet iemand wanneer nieuwe afleveringen van series geplaatst worden? Elke vrijdag?
En⦠Ik ga pas de 26e naar Frozen 2
Er is gister in ieder geval een nieuwe aflevering van imagineers uitgekomen! Weet alleen niet precies wat/of er een logica achter is