Disney films

Ik vind de tweede Wreck It Ralph zelfs leuker dan de eerste!

1 like

Die prinsessen scene is zooooo leuk! En zo on point haha!

2 likes

Doorspoelen tot eind? Weet het anders ook niet

Lekker vaag weer. Ben wel benieuwd!
2 likes

Ik zit nu in de bios te wachten tot Maleficent 2 begint. Ben benieuwd, want ik vond deel een niet heel leuk

5 likes

Ok, de film was wel ok, maar niet super goed. Ik vond hem beter dan deel 1. Vooral het laatste gedeelte was goed!
En de kostuums waren zo mooi

Is Ursula voor de film al gecast?

Ik zit nu alles van The Little Mermaid Live terug te kijken :slight_smile:

Waar heb je dit terug gekeken?? Via youtube of iets anders?
Heb/had de hoop dat het misschien op disney+ zou komen maar nog niets over gelezen :frowning:

Youtube! Wel alleen de muziek helaas :frowning:

Ga sowieso de muziek opzoeken, maar had zo de hoop dat ergens de hele show te vinden zou zijn hahaha :frowning:

Net de eerste aflevering van Imagineers gekeken op Disney+. Echt een aanrader voor fans van de Disney parken! Een aantal dingen wist ik nog niet, en ook leuk om te zien hoe het er vroeger allemaal uitzag

2 likes

Heb ik ook gekeken gister! Meteen ook paar andere docu’s in mn lijst gezet.

1 like

Ik vond Lady and The Tramp echt helemaal niks.

Oh ik vond hm juist erg leuk en meevallen! Vond Lady wel lelijk…
Vond Aladdin ook echtttt leuk

Ja jafar was idd knap en jong was zo raar, error in m’n hoofd.
Maar ik vond de film ook geweldig!! Echt genoten

1 like

Ik kwam er tijdens de film ook achter dat Jafar een Nederlander was, omdat ik hem herkende. Ik vind Aladdin zo leuk, ben zo benieuwd wanneer hij op Disney+ komt.

Lady and a tramp moet ik nog kijken, maar heb de originele echt maar 1x gezien geloof ik, dus niet zoveel verwachtingen van.

1 like

Echt? Nederlandse acteurs hebben vaak dat zachte Engels. Vond ik bij hem ook wel opvallen.

Staat er al op.
Edit: nee laat maar, hij staat op PathƩ thuis :sweat_smile:

Weet iemand wanneer nieuwe afleveringen van series geplaatst worden? Elke vrijdag?

En… Ik ga pas de 26e naar Frozen 2 :sob::sob::sob:

Er is gister in ieder geval een nieuwe aflevering van imagineers uitgekomen! Weet alleen niet precies wat/of er een logica achter is