DM Topic

Love the DM! Normaal kom ik er best vaak, maar laatste maanden kwam het er niet van. Vorige week maar weer eens de voorraad aangevuld met €70 aan spul. Veel douchegel van Balea voor mn vriend, wc-papier, oogdruppels voor droge ogen, lekkere sapjes vd baby-afdeling etc.

Hebben jullie ook een payback-karte? In combi met de coupons in de app scheelt dat toch best wel wat elke keer!

Ja die PAYBACK-kaart is echt een uitvinding! Ik tank altijd bij Aral en als je dan een beetje tactisch coupons inzet loopt het snel op. Vorige keer dat ik bij DM was kreeg ik €20 korting door m’n punten in te zetten :ok_hand:t2:

1 like

Die kaart tikt echt lekker aan! Ik geloof dat je tegenwoordig zelfs bij BurgerKing punten krijgt. Ik heb hem ingescand in mn klantenkaarten-app op mn telefoon (en die van mn vriend) dus heb hem tegenwoordig altijd bij me als we onverwachts naar Duitsland gaan.

Als je trouwens op de website meedoet aan een prijsvraag, krijg je post van dm thuisgestuurd. Geregeld zitten daar ook coupons bij voor korting op bepaalde produkten of zelfs gratis produkten (zoals een Balea douchegel of deo ofzo). Je wordt niet platgespamd door ze.

Hoe werkt dit? En in welke app kun je coupons krijgen?
Ik ga 2x per maand wel naar dm en tank ook bij aral, dus volgens mij kan ik er veel meer uit halen!

Ik heb een keer bij DM zo’n kaart gepakt bij zo’n PAYBACK-zuil, dan moest je hem scannen en je naam invullen etc (je moet alleen even klooien met de postcode, want een Nederlandse pakt hij niet, ik heb er een 0 achter gezet, toen ging het goed) en dan was hij direct geactiveerd (beetje zoals een bonuskaart). Je kunt dan direct sparen (een punt bij elke euro bij DM, een punt bij elke liter brandstof bij Aral, etc), maar het tikt pas echt aan met coupons, die verdubbelen tot vertienvoudigen de punten die je spaart bij die aankoop.

De app is Duits, dus je moet (op iPhone) het land van je app store veranderen in Duitsland en dan zoeken naar PAYBACK. En dan kun je daarin coupons activeren vlak voor je naar die winkels gaat.

5 likes

Oh ja, bedankt voor de tip! Ik heb hem ook nog ergens liggen, maar nog met zo’n formulier wat je kan opsturen. Ik vergeet het steeds om me erin te verdiepen. Maar ik denk dat ik maar gewoon een nieuwe meeneem als je hem tegenwoordig meteen kan activeren, ik weet zo ook niet waar hij gebleven is…

1 like

Toen ik jaren geleden die paybackkaart kreeg, kon je als Nederlander alleen via de zuil in de winkel activeren, aangezien ze alleen Duitse postcodes accepteren. Op de zuil kan je je gegevens invullen en dan postcode met een 0 ervoor of erachter doen en dan is het binnen no time geregeld. Misschien is het inmiddels wel per post mogelijk, maar dan nog is de zuil veel handiger.

Hmm, ik heb hem al een paar jaar, ik dacht juist dat de zuil iets nieuws zou zijn. Kreeg hem bij het tankstation, die hadden (toen in ieder geval) helemaal geen zuil…

Als je hem terugvindt kun je misschien ook even op de site kijken of je via daar kunt activeren?

1 like

Zal ik doen, en anders neem ik gewoon een nieuwe mee :slight_smile:

1 like

@Merel Thanks! Ik heb al wel zo’n kaart, maar wist niet dat het ook bij aral kon! En die app ga ik even downloaden :slight_smile:

Het is die zuil in de dm waar je vroeger de bonnetjes voor korting mee moest uitprinten. Heb buiten de dm nooit ergens zo’n zuil gezien!

Heeft iemand nog DM-huidverzorging tips? (Jetske of Paula-proof?) En daarnaast zoek ik een verzorgend serum voor mijn haarpunten. Nog iemand aanraders?

Up! Ik ga dit weekend en ben met een lijstje bezig! :grimacing:

Edit: we gaan over drie weken op vakantie naar Thailand, dus we gaan vooral voor daar shoppen. En andere dingen zijn ook leuk meegenomen.

Wij gaan in augustus een dagje naar Duitsland als we 2 weken in Limburg zitten. Nu al zin in een bezoekje aan een DM haha.

Weten jullie toevallig of ze shampoo hebben zonder SLS/parabenen-achtige shizzle? Voor een soort curly girl methode. #dtv

Op de dm site staat bij de shampoos duidelijk aangegeven of ze parabenen vrij/vegan etc. Zijn. Vooral merken als Lavera en Alverde hebben deze. Maar volgens mij heeft Balea ook een meukvrije lijn

1 like

Top! Dan ga ik dat even uitzoeken. Danke schönnnnn!

1 like


Ik heb laatst deze handzeep meegenomen. Ruikt lekker fris en grappig dat het een knijpfles is. Verder heb ik niks interessants gekocht haha

3 likes

Welke gezichtsmaskers van bij de DM raden jullie aan?

Ik vind de sheetmasks van Balea wel goed. Zijn niet droog zoals de meeste westerse sheetmasks.

1 like