DM Topic

Morgen ben ik er!!!

4 likes

Ben benieuwd naar je aankopen :slight_smile:

1 like

Haha, pragmatische Duitse woorden zijn zo leuk. Beautyblender? Nein mann, Make up ei.

15 likes

Kan je misschien, wanneer je ze getest hebt, laten weten hoe die deo sticks zijn?

Ik heb die al heel lang en vind ze super fijn

1 like

Ik ben nog nooit in de DM geweest, maar ik zou een keer een weekendje Duitsland willen combineren met een bezoek aan een leuke stad, de DM en zo’n mega supermarkt.
Hebben jullie toevallig tips? Of zijn mijn eisen too much haha?

1 like

Ik woon in Duitsland (in Hamburg) dus mocht iemand ooooit iets nodig hebben let me know!
DM is een super fijne winkel, eigenlijk alle producten zijn fijn die ik tot nu toe heb gebruikt. Ook een tip: de scheermesjes, ook de wat luxere mesjes van Balea (4,95 voor het mesje)zijn super goedkoop en nieuwe mesjes die je op het scheermesje kan zetten zijn ook maar 8,95 voor 8stuks. Verder douchegel natuurlijk en gezichtsverzorging

4 likes

Ik kijk altijd op de website van DM welke DM in de buurt de meeste afdelingen heeft. Je kan nl niet elk merk overal kopen. Ik weet niet waar je in Duitsland heen wilt en ik ben nl verder nog nooit in Duitsland geweest.

1 like

Als je wil kan ik ook volgende als ik ga iets voor je meenemen! Ik weet nog niet wanneer ik ga, maar ik ga best vaak omdat er 5 minuten van mijn ouders vandaan eentje zit.

1 like

Ik zal ernaar kijken als ik er ben! :blush:

1 like

Mijn vriend vraagt of er in Duitsland (DM) producten te koop zijn tegen eczeem of iig voor een hele droge, gevoelige huid.
Misschien dat iemand daar ervaring mee heeft?

1 like

Ja, ik! Er is een klein schap met van die producten (Medizinische Pflege). Staat bij die van mij apart. Je hebt producten voor de (zeer) droge huid, maar dit zijn van die producten voor waar echt helemaal niks in zit voor de probleemhuid. Het huismerk heet Balea Med, maar je hebt meer merken zoals SebaMed.

Mijn vriend en ik gebruiken soms de bodylotion.

Edit: deze bodylotion: https://www.dm.de/balea-med-koerperlotion-ultra-sensitive-totes-meer-p4010355340436.html

1 like

Aaah top! Tnx! Dus vooral de ‘med’ erachter is iets om op te letten.

Ik merk echt dat ik door de DM verwend ben. Bij elke Nederlandse drogist ben ik teleurgesteld in de prijzen. Ik heb vandaag in een winkel een halfuur staan twijfelen of ik wel shampoo moest kopen of nog even moet wachten tot ik weer bij de DM kan kopen

3 likes

Jaaa liefde voor DM! Ik ga elke 6-8 weken een keer.
En herkenbaar wat @Vaiana zegt, ik heb ooit met een Duitser de Etos bezocht en hij was verbolgen over de prijzen. Hij had verwacht dat hij bij Etos ook gewoon voor 55 cent douchegel kon kopen maar dat was helaas niet zo.

2 likes

Ik blijf erover praten maar vond Dusseldorf erg leuk. Lekker dichtbij. In het stadscentrum was geen enorme supermarkt maar er waren wel meedere dm’s, een rossmann en je kan er lekker eten!

1 like

Wat is een rosman? :smiley: Anders kan ik altijd nog een stukje rijden voor een supermarkt!

Dat is ook een drogisterij :slight_smile: je kunt zoeken naar een Kaufland ergens in de buurt, dat schijnt een chille supermarkt te zijn (ga zelf altijd naar lidl en aldi in Duitsland)

3 likes

Ik ging ook weer eens naar de DM, kan nu weer een paar jaar vooruit :relieved:

12 likes

Volgende week ga ik naar de DM. Ben nu al mijn verlanglijstje aan het maken met alles wat ik wil. Dat werd te gortig en ben nu driftig aan het schrappen. En dat terwijl er nog steeds dingen uit de DM bij @pastelzwart liggen. Aan de ene kant vind ik dit best erg maar het is gewoon dm-madness. Als mensen nog aanraders hebben, dan hoor ik het graag. Geen shampoo, daar ben ik toch allergisch voor.

2 likes