DM Topic

Die eerdere of die van de foto?? Die van de foto ruikt namelijk wel anders. Een stuk zoeter. Het werkt vooralsnog wel heel goed!!

1 like

@Yzile mn moeder heeft de rietsuikershampoo voor me gekocht!!

2 likes

Top! Laat me weten hoe die bevalt :smile:

1 like

Die van de foto! Er was vooral blijven hangen dat ie goed werkte en met wit maar het is idd de laatste. Kon even ruiken omdat er 1 zonder dop stond. Vond het een prima luchtje, niet te opvallend. Ben benieuwd, voor dat geld is het mooi meegenomen als ie goed bevalt!

mijn ouders gingen naar Duitsland en ik mocht m’n bestelling doorgeven :heart_eyes:

7 likes

Niiiice! Ik heb die watermeloen ook!! Maar ik kon dat bananenmasker niet vinden:(.

1 like

Volgens mij verkopen ze het bananenmasker nu ook bij Normal!

1 like

Net weer een rondje DM gedaan:

7 likes

In augustus gingen mijn ouders en ik een weekend naar Cochem en ik moest natuurlijk naar de DM. Dank voor de tips, ik ben heel blij met alles :slight_smile:

8 likes

Voor de geïnteresseerden. Zijn dupes van parfums

2 likes

ik ben heel benieuwd naar dat witte micellair water! wil je tzt laten weten hoe die bevalt?:slightly_smiling_face:

Die was voor mijn mama, ik heb het haar even gevraagd en ze is er tevreden over! Zij heeft een redelijk droge huid, en het maakt haar huid niet droog, maar ook weer niet te vet. De makeup gaat er ook makkelijk af.Hopelijk heb je er iets aan :blush:

Vandaag deze gekocht, iemand al ervaring mee? Heb veel goeds over rozenolie gelezen, maar veel producten die rozenolie bevatten, bevatten ook gelijk alcohol waar mijn huid echt slecht tegen kan. Deze heeft dat gelukkig niet, ook al is het hoofdbestanddeel jojoba-olie ipv rozenolie. We gaan het meemaken.

1 like

Geen uitgebreide mening, maar vind het lekker ruiken en fijn in gebruik!

1 like

Ik vond hem niet veel voor mijn gezicht doen. De olie was wel wat droog en dat vond ik dan wel fijn.

1 like

@instantramen niet te grote verwachtingen dus. Voor nu voelt ie prettig en vind zo’n pipet leuk om te gebruiken

@unglaublich ik heb deze gister ook gekocht en gisteravond gebruikt en ik vind hem nu al geweldig. Normaal krijg ik met iedere reiniger een rode huid direct na gebruik, met deze niet. Oogmakeup kreeg hij er ook redelijk gemakkelijk af maar ik had ook alleen maar mascara en oogpotlood op.

Ik heb het met vochtige wattenschijfjes gebruikt, anders werd het een beetje stroef (of ik moest veel meer gebruiken maar dat vond ik zonde)

Kan iemand een goede/fijne cc cream aanbevelen die betaalbaar bij de DM is?

Is er iemand die voor mij kan en wil kijken naar een adventkalender?

Deze is echt superfijn door de amandelolie voor €2.95 en vegan.

3 likes