Ga ik ook even naar kijken, dank je wel!
Aah dank je, maar iemand heeft die al gestuurd Ik ga naar die van Nature Box kijken, thanks!
Heeft iemand DE tip voor een fijn haarserum? Ik heb laatst 3 rondjes langs de haarspullen en shampoos gelopen maar kwam er niet echt aan uit. Ik had er eerst eentje van Elvive die heel fijn was, maar die is helaas uit de handel
Ohhh zou je deze naar mij wille. Pb-en?
@ iedereen : kent iemand nog een leuke stad niet te ver vd grens bij Enschede ofzo? Ik heb geen zin om weer naar Düsseldorf, kleve etc te gaan maar weet niet wat verder leuk is
Is dat een beetje leuke stad en ook wat te doen in de omgeving? We gaan twee dagen namelijk
Die bodylotion mer Urea hebben ze ook in 15% ipv 5%. Echt fantastisch spul!
Essen of Oberhausen? Allebei nog geen uur rijden vanaf Enschede. Allebei hebben ze een groot overdekt winkelcentrum.
Ik heb een PB gestuurd!
Dat lijkt me fantastisch voor wie een hele droge/gevoelige huid heeft! Ik heb eigenlijk een hele normale huid, maar ik houd heel erg van de functionaliteit van urea; het geeft zooo’n langdurig gehydrateerd gevoel! <3
Het is niet echt een ultieme tip maar deze is in elk geval goed:
Mijn vriend zweet mega erg en stinkt ook snel, bij hem werkt het ook. Hij is alleen wel saai haha
Ik ga van het weekend een dagje naar Oberhausen. Weet iemand of daar een DM zit?
CentreO? Want daar zit een grote DM. Echte centrum van Oberhausen weet ik niet.
Ja, Centro. Een grote DM Cant wait
Met een bankje ervoor, zodat je daar je shop-partner rustig kan wachten
En sinds kort een Sephora
Ik ben ook weer goed geslaagd! De deo is echt mijn favoriet en zo idioot goedkoop. En de tandenborstel is ook erg fijn! Had gelezen dat een aantal van jullie de bamboe tandenborstel van Alverde te zacht vonden, maar deze is heel prettig. Voor de rest allemaal spulletjes die ik nog niet eerder gebruikt heb, dus ben benieuwd! Was uiteindelijk wel iets meer kwijt dan gepland Hebben jullie nog aanraders voor fijne sheet masks? Heb een droge, vrij gevoelige huid.
BALEA HAULL hahahah
Alles bij elkaar:
Die spullen links zijn van mij en de spullen rechts van mijn vriend. We hebben lekker samen gesnuffeld en nieuwe dingetjes uitgekozen. Viel me trouwens tegen dat weinig simpele dagcremes met spf zijn daar. Ik wil eigenlijk voor hem een matterende dagcreme met spf 20 ofzo… als iemand daarvoor nog een goede, goedkope weet? De deo’s kenden we al en bevallen hem goed, dus gelijk ingeslagen.
Ik heb voor mezelf vooral haarspullen gekozen want wil het laten groeien dus heb wat meer serumpjes enzo nodig anders hangt de onderkant dood. Heb nog heen ervaring met de producten dus kan er nog niets over zeggen. De make-up applicators ga ik gebruiken om ombre nagels te maken.
Close up mijn spullen (wel interessanter dan mannen spullen):
Close up bon:
Die flessen drank zijn van de
REWE
we hebben nog meer gekocht maar dat ligt nog in de auto. Ik mocht de drank eigenlijk niet fotograferen want is geen goed spul om mensen van onder de indruk te maken volgens hem. Ik heb zelf vooral koffiesiroopjes gekocht. Voor mezelf en als cadeau en chips voor in de auto te vreten. Voor wie erg geïnteresseerd is nog een bon van de REWE:
Ik weet alleen dat je beter een dagcrème en een spf kan gebruiken omdat de hoeveelheid dagcrème die je opsmeert nooit de spf bereikt
Ik heb door jou die deo net ook gekocht
Ja oké dat weet ik, maar het is voor mijn vriend. Het is gewoon iets wat hij zoekt. Bedankt voor je advies.