DM Topic

Ik vind dit persoonlijk ook de leukste. Ook door de winkeltjes ernaast.

1 like

Ik heb goede dingen over de Garnier hair food 3-in-1 maskers gehoord, die wil ik zelf ook nog gaan halen! Verder hebben ze verschillende shampoos en conditioners zonder siliconen en sulfaten (en cg proof, weet niet of je dat volgt haha). Van stylingsproducten heb ik niet veel verstand.

Super lief thanks! En de gadnier haarmaskers zijn inderdaad top. Ik volg de CG methode dus ik ga eventjes kijken :heartpulse:

1 like

Is de huid van je gezicht makkelijk of moeilijk? Ik heb een droge probleemhuid en voor mij zijn de ureaproducten van Balea echt fantastisch. Maar ik ben sowieso een Balea fangirl, dus ik zou je over het algemeen die gezichtsverzorging aanraden. Weet alleen niet of die ook fijn is voor een normale of vette huid.

Ik heb een gemengde huid. Een vette t zone, wangen zijn ‘normaal’. Ik ben ook gek op balea en ga de Med lijn van ze bekijken. Thanks voor je hulp!

Vanmiddag zijn m’n vriend en ik spontaan naar de DM gegaan. Bij thuiskomst hebben we elkaar de producten geshowd alsof het een haul op YouTube was. M’n vriend nam het erg serieus. Hij deed ook bij bijna ieder product een demonstratie :rofl: Het was ook zijn idee om de bon erbij te leggen, geen idee of je er iets van kan lezen.

Van mij:


€26,50

Van m’n vriend:


€53,30

Ik moest er even van hem bij zeggen dat het zonder de scheermesjes €20 scheelt. Maarrrr dat de mesjes in Nederland het dubbele kosten. De Nivea deo en douchegel waren ook maar €1,45 per stuk waar dat in Nederland zo’n €4 kost.

35 likes

Ik heb het hele topic doorgenomen, ben binnenkort in Duitsland.

Ik lees vooral veel dingen over douche gel en shampoo. Is duidelijk een flink stuk goedkoper dan in Nederland.

Ik ga ook op zoek naar fijne gezichtsmasker of lekkere badolie.

Waarschijnlijk kan ik vrijdag eindelijk naar een DM! Heeft iemand nog de ultieme deodorant-tip?

Ik ga volgende week naar de DM, super veel zin in! Ik neem altijd een paar Balea sheet masks mee (de blauwe is mijn favoriet!) en ik heb het idee dat Rimmel en Maybelline ook meer ‘versies’ (bijv. kleuren) van een make-upproduct verkopen. Zin in!

Wat is de ei-ersatz op de eerste foto? :slight_smile:

1 like

Ei-vervanger! Als je een zoet of een hartig gerecht (baksels) hebt kun je dit gebruiken in plaats van ei. Hierdoor kun je veel recepten veganizen. Heb het nog niet geprobeerd, maar het schijnt goed te werken.

2 likes

Ik woon in Noord Holland aan de kust, en ben vorig jaar met de auto naar Kleve gereden om een DM te bezoeken.
Nu wil ik over een paar weken weer heen, maar dan wil ik via de afsluitdijk, Friesland en Groningen rijden, dus bovenlangs ipv onderlangs via A9 en A2 etc.
Maar in welke plaats in Duitsland, waar je dus via Groningen binnen rijdt, zit een fijne DM, en het liefst ook nog een leuk centrum waar ik even heen kan gaan.
Iemand tips? Dank jullie wel alvast!

Leer!

2 likes

Dank je wel! Even gegoogled, ziet er leuk uit voor een dagje.
Ook even gekeken op Maps, maar zie nu dat het 100 km verder is dan Kleve, en een uur langer rijden. 3 uur i.p.v 2 uur… Dus even in overweging nemen, of dat inderdaad een goed idee van me is om een keer bovenlangs naar Duitsland te rijden :slight_smile:

Heeft de DM een fijne CG proof leave-in conditioner?

Oh oeps je vroeg om conditioning. Excuus!

1 like

Garnier heeft er een met aloë vera in een pompfles. Of deze fijn is weet ik niet

1 like

Is die niet te zwaar? Ik heb kort haar en heb soms het gevoel dat echt het kleinste beetje spul al snel te zwaar en te veel voor mijn haar is.

Meppen?

1 like

Ik gebruik nu idd de normale conditioner, maar ik ben er niet echt tevreden over als leave in. Ik ga de hair food wel proberen!

2 likes