Ik ga zaterdag naar kleve, kan je kijken of er nog advent kalenders staan?
Tuurlijk!
Ik ga ook een beetje voor de kalenders hoor, hier al zoveel goeds over gehoord
Wat zijn die speculaas dingen? Met het koekmannetje
ohhh speculaas badzout klinkt heerlijk
Bedankt ! Ben ook heel benieuwd naar de inhoud.
Ik begin me hierdoor langzamerhand af te vragen of het niet gewoon het verdienmodel van de DM is om veel filialen bij Nederland te planten 
Ik ben uiteindelijk niet gegaan (zou samen met mijn zus gaan maar ze is ziek) maar volgens mij zijn er nog kalenders. Je kunt op de site per vestiging de voorraad checken
Dankje ! Dat is waar ook.
Dat is het voordeel van dialect spreken, ik klink al half duits haha
Ik heb laatst die garnier deo meegenomen en vind die zo fijn (net als jij gok ik zo haha)! Ga die ook zeker inslaan als ik weer bij de dm kom
Iemand die de garnier deodorant heeft gebruikt en lady speed stick? Zijn ze vergelijkbaar in werking?
Oeh daar ben ik ook benieuwd naar!
Welke geurstokjes zijn goed van de DM? Mn schoonmoeder gaat volgend weekend en ze wil wat voor ons meenemen 
@Boommm wauw die foto is satisfying
Mijn aankopen van afgelopen week. De dubbele douchegel, shampoobar en Clipper zijn alledrie cadeautjes
Emmerichestrasse…
Vast anders geschreven 
Mocht je in het centrum willen blijven, de winkel aan de Stechbahn is ook best wel goed qua assortiment maar inderdaad wel wat kleiner.
Ja en je kunt recht voor de deur parkeren!
Zojuist flink ingeslagen! De Garnier deo heb ik meegenomen dankzij dit topic. Ik ben ook heel benieuwd naar de blackberry labello, die heb ik nog nooit gezien.
Twee uur heen en twee uur terug rijden, maar dan ook wel flink ingeslagen. Als ik meer bespaard heb dan uitgegeven aan benzine, wil ik één of twee keer per jaar rijden.
Plus nog een tas met spullen voor een plaatselijk goed doel.
Wow goed ingeslagen. Wij tanken ook altijd in Duitsland, scheelt ook best veel,