DM Topic

Mocht je in het centrum willen blijven, de winkel aan de Stechbahn is ook best wel goed qua assortiment maar inderdaad wel wat kleiner.

1 like

Ja en je kunt recht voor de deur parkeren!

2 likes

Zojuist flink ingeslagen! De Garnier deo heb ik meegenomen dankzij dit topic. Ik ben ook heel benieuwd naar de blackberry labello, die heb ik nog nooit gezien.

6 likes

Twee uur heen en twee uur terug rijden, maar dan ook wel flink ingeslagen. Als ik meer bespaard heb dan uitgegeven aan benzine, wil ik één of twee keer per jaar rijden.
Plus nog een tas met spullen voor een plaatselijk goed doel.

16 likes

Wow goed ingeslagen. Wij tanken ook altijd in Duitsland, scheelt ook best veel,

Ik woon aan de Belgische grens, is ook goedkoper tanken.

1 like

Is er iemand die de cg lijst naar mij zou willen sturen?

Dankzij dit topic heb ik net alvast voorpret gehad op de dm website, alleen… mn winkelwagentje is voor meer dan €250 gevuld en ik heb elk product maar 1x :no_mouth:

Mocht iemand de adventkalender voor mij mee willen nemen als je daar bent, zou ik dat heeeeel fijn vinden! :heart:

Ik wil er ook nog steeds wel graag 1 :grimacing:

Ik ga zaterdag, als iemand in zuid Limburg of Arnhem woont kan ik er wel een meenemen voor diegene?

Edit: een Adventkalender van balea dus

Wie kan me helpen? Ik heb een tandenborstel gekocht bij de DM, maar is niet goed. Ik wil hem dus ruilen. Maar ik kan nergens op de bon zien binnen hoeveel dagen je kunt ruilen. Weet iemand dit?

https://www.dm.de/services/onlineservices/rueckgabe-und-erstattung/
14 dagen! :blush:

Op de site had ik niet gekeken.
Dank je wel!

Deze (met karamel en bessen) is trouwens ook een aanrader (naast de buttermilk & lemon natuurlijk). Ruikt echt lekker

7 likes

Ja toevallig deze gebruikt vanochtend. Lekkere geur!

1 like

Ik ga volgende week naar de DM en heb tot nu toe dit lijstje. Nog meer aanraders? (ben zwanger en gebruik graag gezichtsverzorging en haarspul zonder troep)

• kaufmann kindercreme
  • Luiers van de DM
  • talkpoeder Penatan
  • babylove sensitieve babydoekjes
  • babylove billencreme
  • zoogcompressen
  • Purelan
  • Urea bodylotion
  • Urea handencreme
  • Garnier rollerdeo ultra dry
  • Garnier banana hairmask
1 like

Deze is echt fantastisch. Zo fijn voor de tere babyhuid.

Edit: ik doe de kleine één keer per week in bad en zij is nu 7,5 maanden oud. Fles is nog half vol.

1 like

Heeft iemand tips voor een fijne toner en gezichtsscrub die te koop zijn bij de dm? Tips voor andere gezichtsverzorging hoor ik ook graag!

Ik ben een paar dagen bij mijn ouders thuis en zij zijn echt te ultieme DM hoarders hahaha.

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ga ik december eindelijk! Ben benieuwd wat ik ga inslaan.

29 likes

Die kopfhautbalance is echt mijn favoriete shampoo!

2 likes