DM Topic

Jeetje!! Was dat in Tüddern? Wilde vandaag gaan, maar in Gangelt, ik sla maar even over denk ik.

1 like

Ik heb even op de potjes gekeken, maar daar staat geen ingrediëntenlijst op. Ik vind ze heel goed hydrateren, de nachtversie natuurlijk meer dan de dag. De dagcrème trekt snel in en geeft een lekker zacht gevoel aan je houd. De nachtcrème is een stuk dikker en heel erg voedend. Ik had ze ooit in een adventskalender van Balea en sinds dien koop ik ze altijd als ik in Duitsland/Oostenrijk ben, heel tevreden mee en zeker voor die prijs! Ik doe denk ik ook wel een jaar met de potjes en ik smeer nagenoeg iedere dag.

1 like

Okay! Dan ga ik het toch nu proberen… :crossed_fingers:t2:

Edit; gelukt… Genoeg voorradig en de beurs is leeg… :rofl:

6 likes

Gangelt was gelukkig mooi bijgevuld vandaag! :+1:

Ik ben van plan om volgende week naar een DM te gaan (want vakantie nabij Emmen :partying_face:). Moet je nu nog zo’n medisch mondkapje op? Zo ja, waar hebben jullie die vandaan gehaald?

1 like

Zolang het geen stoffen masker is, is het prima. Ik had gewoon zo’n blauw wegwerp masker van de action.

2 likes

@Sassenach tipje van een Emmenaar, ik zou ipv naar Meppen, doorrijden naar Nordhorn. De DM in Meppen is best klein, Nordhorn is vele malen groter!

2 likes

Ik ga vrijdag waarschijnlijk eindelijk weer naar de DM :partying_face: Ben bijna door m’n voorraad heen, dus ben nu al bang voor dat moment bij de kassa :grimacing: (ik ging altijd elke 3 maanden, maar nu al ruim een half jaar niet geweest).

Zijn er nog aanraders voor baby’s? Ze hebben genoeg volgens mij, maar wat zijn de must haves?

1 like

Ik vond deze creme heel fijn voor schrale plekjes.
Verder hadden ze fijne superzachte haarborsteltjes voor baby’s, met een houten handvat. Penaten (herkenbaar aan de blauwe kleur) heeft fijne verzorgingsproducten. Creme, talkpoeder, shampoo etc.
Babylove heeft fijne billendoekjes, ook in grotere verpakkingen die voordelig zijn. Wij kochten meestal sensitive. En het kan ook goed zijn om vast de luierprijzen per luier te vergelijken met NL, DM is meestal goedkoper tenzij je een hele goede actie hebt in NL.

Toen mijn dochter eenmaal aan de hapjes ging kocht ik Balea lepeltjes, die zijn heel fijn, en regelmatig potjes van Hipp (met name Milchbrei vond ze lekker).
DM is echt een fijne winkel als je een baby hebt. In veel filialen is een ruimte om je kindje te voeden en te verschonen, en elk bezoek ontdekte ik wel weer nieuwe producten die fijn of handig waren. Bijtringen, schaaltjes om uit te eten, bakjes om voeding in te bewaren, etc.

3 likes

Oeh echt?? Bedoel je dan die aan de Stadtring of aan de Friedrich-Ebert-Straße? En zit daar ook een grote supermarkt in de buurt? Ik ga meestal naar Meppen maar wil wel een keer een stukje doorrijden als het echt zo’n verschil maakt :smiley:

Weet iemand of de DM in Kaldenkirchen over de grens bij Venlo fijn is?

2 likes

Oh, haha, dat er 2 zitten is voor mij nieuws! Degene die ik bedoel zit in een overdekt deel van het centrum, in de kelder, maar welke van de 2 dit dan is weet ik niet :flushed:

1 like

Bedoel je niet de Rossmann? Die zat voorheen in het winkelcentrum Vechte Arkaden maar die zit er al een tijd niet meer haha?

Beide DMs in Nordhorn zijn de moeite waard. Bij Stadtring zit een Marktkauf, bij Friedrich-Ebert zit een Rewe. Qua grootte zijn ze denk ik wel vergelijkbaar

1 like

Die aan de Stadtring is het fijnst vind ik. Goede parkeergelegenheid, en diverse winkels er nog bij inderdaad. Goed aan te rijden ook.

4 likes

Och stom, je hebt gelijk, dat is de Rossmann! Ook een aanrader @hanson !

1 like

Ik vind hem fijn! Maar het is ook de enige waar ik kom haha. Makkelijk aan te rijden, voor de deur parkeren en verder ruime en nette winkel. Zit ook een Rewe, aldi, lidl en trinkgut op hetzelfde terrein.

1 like

Weet iemand wanneer de vracht komt/wanneer de voorraad t best is aangevuld? Ik was maandagochtend bij de dm, maar er was veel uitverkocht en heb niet alles kunnen kopen wat ik wilde.

2 likes

Ik weet niet wanneer wordt aangevuld, maar wellicht een tip voor de volgende keer: je kunt op de website van DM ook de voorraad checken van de producten!
Als ik iets specifieks wil kopen kijk ik altijd even van tevoren of het op voorraad is.

2 likes

Oh ik wist niet dat dit kon! Thanks.

@Oprah ja daar had ik wel al naar gekeken maar alles niiichtt verfugbaaarr :expressionless:

Woohoo maandag lekker naar de DM! Vandaag bij de Rewe de classic deo gehaald, heel fijn want heb het idee dat ik met andere deo’s zo snel stink.

Iemand nog tips qua skincare? Ik gebruik nu een reiniger & creme, merk dat mijn tzone en wangen onrustig zijn (puistjes).

En als ik voor iemand iets moet meenemen let me know!

1 like