DM Topic

Dat is vanaf maandag inderdaad.

3 likes

Vanaf maandag, maar als ik het goed begreep (mijn Duits is niet fantastisch) mogen die blauwe wegwerpdingen ook. DM verkoopt zelf ook verschillende mondmaskers.

2 likes

Ahhh zo, heb t verkeerd begrepen

2 likes

Het verschilt per Bundesland wat de regels precies zijn. In Bayern moet het bijvoorbeeld een FFP2/N95 masker zijn, hier in Berlijn mag het ook zo’n (blauw) operatiemasker zijn (gelukkig, die blauwe zijn 0,50€ of minder p/s vs. 3€ of meer p/s voor die FFP2 dingen). Ik neem aan dat de meesten van jullie naar NRW gaan, daar mag idd ook zo’n operatiemasker.

4 likes

Tipje voor degenen die graag een aluinstick deodorant gebruiken: Balea heeft er tegenwoordig ook één voor maar 2,25

image

6 likes

Same :cry: Mijn favo deo was op:



Gewoon dik €5 verschil!
Heb m uiteindelijk goedkoop via Amazon besteld.

4 likes

Maar je krijgt een gratis kokosschaaltje!

Dit is ook mijn holy grail deo!! (En van mn vriend inmiddels ook) Ik vertik t inderdaad om m via kruidvat te kopen. Normaal nemen we 8 stuks van de dm mee zodat we even vooruit kunnen, maar die voorraad is al lang op :frowning:

Huh, hoe dan? Je mag toch officieel gezien al de grens niet over zonder test?

Ik had er nu 2 bij Amazon NL besteld. Daar waren ze ook €3,09. De verpakking leek iets cheaper, maar hij werkt net zo goed.

3 likes

Echt nog geen 100 meter denk ik haha.

@May ik snap je verontwaardiging maar ik wilde er even dit toevoegen omdat dat voor mij dus wel een klein verschil maakt.

1 like

Je kan ook online bestellen, https://www.dmdrogist.nl/
Heb ik weleens gedaan, betrouwbare webshop. Let op, dit is dus niet van DM zelf!
Prijzen liggen iets hoger dan bij DM zelf. Maar voor mij loont het evengoed wel de moeite, want 2 uur rijden naar Duitsland.
Zie alleen dat ze die deo en Nivea doekjes niet hebben, maar wellicht wel andere spullen die iemand van jullie graag daar koopt?
Ze hebben wel een weekje vakantie las ik net, vanaf de 29e wordt er weer verstuurd.

2 likes

Hoelaat ga je donderdag? Heb ook een test gepland haha

Ohh dan ben ik al klaar haha. Ik moet om 14.45u

1 like

Ja sorry Sjef, ik laat wel nog wat over haha

We mogen binnenkort weer de grens over!

19 likes

Mijn ouders zijn vandaag bij de DM en ik zoek een gezichtsreiniger om te gebruiken na mijn olie als tweede stap, voor een droge huid. Iemand aanraders?

Ik vind deze heel fijn. Heel zacht voor je huid maar haalt wel alle restjes van de olie weg. Of gewoon zo als ik verder geen makeup op heb.

1 like

Thanks!

2 likes

Ik ga dit weekend naar de DM weer bunkeren hoor, al mn haarverf en shampoo is op omg. Wil heel graag de shampoobars proberen van hun, iemand al eens geprobeerd?

1 like