DM Topic

Yes ik hou je op de hoogte!

1 like

Ik was afgelopen weekend naar de DM en was best geschrokken van de prijzen. Die waren flink gestegen naar mijn idee. Zo kocht ik altijd een hele voorraad tandpasta daar gezien een tube 1.80-2€ koste maar nu was het gewoon 4€? Zonnebrand was wel nog goedkoper dan in NL. Heb voor het eerst het bonnetje gevraagd en ga eens vergelijken :nerd_face:

Ik heb het vorige week ook niet gemerkt! Maar misschien is het bij bepaalde producten/merken?
Mijn deo is nog steeds 60% goedkoper en schoonmaakmiddel kocht ik ook nog voor €0,65 geloof ik

1 like

Je kunt (dit kon iig altijd) op de prijskaartjes van DM altijd zien wanneer de prijs voor het laatst verhoogd is, en volgens mij zelfs wat de prijs voorheen was, maar dit weer ik niet helemaal zeker!

Woohooo ik heb 2 stuks van allebei :). Ik kan jou geen privé bericht sturen.

1 like

Ik wil straks graag naar de DM, maar moet je in Duitsland nog wel een mondkapje op?
En zoja, mag een stoffen dan ook? Via google kan ik het niet echt vinden

Nee een stoffen mag niet! Dan word je de winkel uit gestuurd (ik spreek uit ervaring haha)
Je moet daar wel nog een mondkapje op, dat moet minimaal zo’n blauwe zijn

2 likes

Ah goed dat je het zegt. Dan ga ik die proberen ergens te vinden haha

Bij de primark verkopen ze momenteel deze

Welke DM rijden de Amsterdammers hier heen?

2 likes

zo lief mijn ouders zijn op vakantie in Nijmegen, maar het is er momenteel niet zo mooi weer, dus gingen ze even de grens over wat inkopen doen in Duitsland. appt mijn moeder me of ik nog iets wilde hebben van de dm, heeft ze

deze haarmaskers voor me meegenomen, krijg ik weer prachtige haren van. :cheer:

7 likes

Kom maar op met die DM-tripjes :partying_face:

1 like

Dit is de link die je per sms krijgt als je Duitsland inrijdt. Wij zijn nu een ‘basic risk area’.
Per Bundesland gelden weer andere regels, in NRW mag je volgens mij nog steeds voor kortdurend bezoek (<24 uur) zonder registratie het land in.

1 like

Ik ben zaterdag geweest en je kan er gewoon heen. Daar dragen ze nog wel mondkapjes. Had ik gelukkig nog in de auto liggen

2 likes

Ik was er zaterdag ook :heart_eyes:
Even stress over de mondkapjes maar de blauwe maskers die wij dragen mogen.

Veel te veel :joy:
Vooral kijken wat je nodig hebt, wat je nodig lijkt.
En genoeg tassen meenemen.

Aah leuk! Deel je een foto van wat je hebt gekocht? Ik hoop dat ik in augustus kan

1 like

Er zitten ook wat spullen van Tedi bij.

26 likes

Om de vaatwasser schoon te maken.

3 likes

:drooling_face: goede foto’s. Ik ga voorlopig niet naar de DM maar ik heb wel een lijstje in mn telefoon staan met producten die ik zou willen kopen. Ik vul het lijstje regelmatig aan met producten uit dit topic.

1 like

Had hij/zij een aanhanger mee?

4 likes