Haha, ja het ze kennen het ook lang niet overal, maar vooral in Europa best een ding volgens mij. De meubelboulevard bezoeken is volgens mij wel weer typisch Nederlands, al heb ik het niet uitgetest in het buitenland.
Duitsland heeft iig ook met pasen, pinksteren en kerst twee dagen. En hier is dus alles potdicht. In Berlijn zijn alleen een paar supermarkten in grotere stations (Zoo, Ostbahnhof, Hauptbahnhof, Friedrichstraße) open op zon- en feestdagen, en daar is het dan ook stervensdruk. Geloof dat ook drogisten op die locaties dan open mogen zijn, maar die mogen maar een beperkt deel van hun assortiment verkopen, alleen producten als tandpasta en wc-papier, geen ‘frivole’ dingen. Ze nemen hun rustdagen erg serieus hier.
Veel Duisters in de grensstreek gaan ook naar NL om te shoppen op zulke dagen, heb ooit de fout gemaakt toen mijn vader daar nog in de buurt woonde om op 2e pinksterdag naar de outlet in Roermond te gaan, alleen maar Duitsers daar.
oh god never forget dat ik die dag eens een vrij hulpeloze student zag verhuizen, midden in de binnenstad. Die ouders dachten waarschijnlijk, fijn, dagje vrij.
Ik weet niet beter of alles is gewoon dicht. Mijn vader heeft altijd in DL gewoond en die baalde altijd tijdens de feestdagen omdat hij zijn winkel niet kon openen op bijvoorbeeld een 2e kerst, paas of pinksterdag.
Die Nivea scheermesjes zijn volgens mij uit het assortiment! Ik kocht die ook altijd bij DM of bij verschillende duitse supermarkten, maar deze gehele lijn (mesjes en scheergel etc.) zijn al een jaar ofzo niet meer verkrijgbaar. Ik heb er toen nog enkele kunnen bemachtigen bij Douglas, maar daar zie ik ze helaas ook niet meer.
Had het door dat ik verkeerd zat
Ik heb helaas geen overzichtsfoto omdat mijn vriend alles al had opgeruimd, dus dan maar zo.
x3
x2
x2
x2
x2
Niet per se goedkoper, wel nodig:
Alvast voor festival-/vakantieseizoen:
Is die wenkbrauwgel van got2be fijn? Ik heb erg donkere wenkbrauwen en haat het als er witte schilfers in komen gedurende de dag.
Ik heb zwarte wenkbrauwen en tot nu toe geen witte schilfers. Van die ABH Brow Freeze krijg ik dat bijvoorbeeld wel heel erg. Heb wel heel dikke en stugge haren en de hold is niet zo goed als de ABH Brow Freeze vind ik.
Ja ik vind 'm megafijn!
Ja die van mij zijn ook heel stug en dik. Anastasia stond op mijn lijstje maar dan schrap ik die. Vind het zo’n smerig gezicht haha
Zo ik heb ook weer de DM voor mijn gevoel leeg gekocht maar uiteraard waar ik voornamelijk voor kwam vergeten mee te nemen. Dikke facepalm weer.
Wat ik wel heb gekocht:

Ik ben gefascineerd door dat haarparfum. Doet het ook nog iets anders dan je haar parfumeren? En hoe lang blijf je het ruiken?
Ik heb werkelijk waar geen idee moet ik je bekennen het rook lekker dus alleen daarom meegenomen. Dus of het lang blijft zitten kan ik je pas over een tijdje vertellen helaas.
Ik had vroeger altijd haarparfum van een Marokkaanse kapper, volgens mij wordt het daar ook meer gebruikt, en die bleef je de hele dag ruiken. Dat was echt heel lekker!
Ik wil je bedanken voor je scheermesje tip! Heb 'm nu 3 weken ofzo in gebruik en hij is echt perfect. Volgende keer gaat er weer 1 (of meer) mee
Ah nice geniet van de gladde beentjes
Oeh nice, ik ga naar Praag volgende week en daar zitten ook dm’s. Meteen deze opgeslagen. Hoe is de geur?
Dat staat er letterlijk