DM Topic

Onee! Goed om te weten want mijn haar hersteld net een beetje. Dan slaan we het over haha! Dankjewel voor de tip!

1 like

“Vroeger” had de DM trouwens altijd van die superfijne Nivea scheermesjes. Ik zie ze nu nergens meer helaas. Ben absoluut geen fan van Balea trouwens, vind dat zo overrated. De douchegels ruiken niet echt lekker en/of geeft weinig geur af. Die bodylotions trekken niet in, vind het prularria. Sorry heel negatief haha. Als iemand blauw/witte scheermesjes van Nivea weer bij een DM ziet, zou ik dat graag horen! Laatste keer dat ik ze kon vinden was in Dusseldorf dacht ik.

3 likes

Ja bij mij werkt het ook goed @Axioma @Hihalarisch
Wel geduld hebben, want het duurde denk ik wel 2 maanden voordat ik verschil zag

5 likes

64 OB tampons kosten gewoon maar 3,95 in Duitsland. Wil niet eens weten wat dat in Nederland zou kosten.

2 likes

Een tweede hypotheek

8 likes

Ja ik heb het hier wel eens over 't wimperserum van Balea gehad en die is prima. Kost 3,75. Ik zie trouwens dat die bij heeeel weinig winkels op voorraad is dus zou mij niet verbazen als die uit 't assortiment gaat.

1 like

Toevallig heb ik deze laatst gekocht (de goedkope van Balea, paars flesje)! Ik gebruik normaal Revitalash en die werkt top, maar een (veel!) goedkoper alternatief is natuurlijk altijd welkom.

Mijn wimpers zijn veel dikker en langer na een paar weken gebruik, vooral de dikte valt echt op. Zodra ik mascara aanbreng is het echt wow! Ik breng het ‘s avonds voor het slapen aan en soms ook in de ochtend.

2 likes

Ik vraag me alleen af of die serum veilig is. Die wimperserums van Etos en Kruidvat werden uit het assortiment gehaald want ze waren onveilig en bij sommigen veranderde zelfs hun oogkleur. Dus daar ben ik altijd een beetje bang voor.

3 likes

Snap ik! Van wat ik heb begrepen ging dat om de stof ‘bimatoprost’ en zit dat niet in dit serum.

AQUA, CAESALPINIA SPINOSA GUM, PHENOXYETHANOL, PANTHENOL, HYDROXYACETOPHENONE, GLYCERIN, CAFFEINE, SODIUM LACTATE, ALLANTOIN, BIOTIN, SODIUM HYALURONATE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, BENZOIC ACID, MYRISTOYL PENTAPEPTIDE-17, SODIUM BENZOATE, SODIUM HYDROXIDE

3 likes

Klopt idd, die staat er gelukkig niet bij.

Er zijn nog wel andere stoffen die ook gevaarlijk zijn. Die zag ik ook niet op de ingredientenlijst van Balea staan. Maar dan ben ik weer bang dat het er wel inzit maar niet vermeld is. Maarja ik moet moet wat minder panisch erover doen denk ik haha.

2 likes

Ja of ik juist wat voorzichtigerđŸ€Ș

Het lijkt mij sowieso niet echt goed om te gebruiken als je er goed over nadenkt, zo dicht bij je oog
 maar goed, we doen gekke dingen om er mooi uit te zien haha

1 like

Nja eyeliner en mascara enzo komt ook dichtbij.

3 likes

Ja daar heb je zeker gelijk in haha, ik bedoel meer als je daar dus over na gaat denken lijkt alles niet echt al te best voor je ogen te zijn. Maar doe ik het alsnog? Jup😂

4 likes

Weet iemand hoe het zit met Paasmaandag in Duitsland?
Zijn ze daar net zo soepel als in Nederland en is alles open of is daar juist alles dicht?

De DM zit dan op de terugweg ‘dichtbij’ de route, normaal gesproken is het te ver rijden
om te profiteren van de korting.

1 like

Ga er maar vanuit dat alles dicht is. Volgens mij beschouwen Duitsers dat als een zondag en dan is in principe altijd alles dicht.

5 likes

Normaliter zit in Duitsland op feestdagen alles potdicht. Dus lijkt mij tweede paasdag ook, want dat wordt daar ook gevierd dacht ik.

2 likes

Jup, alles dicht op feestdagen. En goede vrijdag is hier ook een officiële feestdag dus dan ook alles dicht.

1 like

Maar volgens mij is Nederland het enige land met twee paasdagen, pinksterdagen en kerstdagen. Dus wie weet is het een open.

2 likes

Nee joh, echt best veel landen hebben paasmaandag en zelfs pinkstermaandag etc.

2 likes

Hoe ik bij die overtuiging kom dan. Wat stom :joy:

1 like