Mijn buit (met dank aan tips van hier)
Amerikanen staan er om bekend om luidruchtig te zijn, maar Nederlanders kunnen er ook wat van hoor. Was vanochtend in de DM in Gronau en echt wat een geschreeuw, allemaal Nederlanders met kinderen. Volgende keer ga ik maar weer buiten de schoolvakantie Ben zelfs vergeten scheermesje te kopen
Klopt ja Nederlanders zijn echt luidruchtig (zelf ook wel schuldig aan denk) en toen ik bij de DM was hoorde ik echt behalve het winkelpersoneel alleen maar Nederlands?
Jaaa echt gĂȘnant haha dit hoorde ik laatst heel luid;
âHOE KAN DAT JOH BIJ DE KRUIDVAT IS HET 10 EURO DUURDERâ âwe worden in neeeederland gewoon besodemieterd!!!â * iets over Ratte *
Hahaha ja ik wil zo min mogelijk opvallen als HALLO IK BEN OOK EEN HOLLANDER maar als je dat soort dingen hoort moet ik soms echt even weglopen om niet te eindigen als een solo lachbandje
Zoals ook eens iets van âWOOOOW DUS JE ZUSJEâS GEHEIME CREME DIE IK SOMS OOK STIEKEM GEBRUIK HAALT ZE GEWOON HIER VOOR VIJF EN NEEEEGENTIIIGGG CENTTTT?â en dat arme vriendje van dâr âJa uh kan wel?â en zij helemaal tekeer dat ze dacht dat zijn zusje een hele fancy creme kocht ergens was het gewoon âmaarâ eentje van Balea voor 95 cent.
Ja het kan ook heel leuk zijn hoor zoals zoân moment wat jij aanhaalt waarin je elkaar kan begrijpen of een product aanbevelen maar als iemand luidruchtig is? No thanks.
Herken de âwe zijn hier nog wel evenâ goed. Voordat ik ontdekte dat click en collect mogelijk is vanuit Nederland heb ik ook weleens gedacht âevenâ de DM in te gaan en dan echt al 3u (!) bezig te zijn maar voor je gevoel echt net nog geen kwartier geleden bent binnengelopen.
Als ik andere Nederlanders tegen kom schaam ik me dood en doe ik net of ik Duits benđ vooral ook niet tegen me praten als Nederlanders onder elkaar, vreselijkđ
Zo herkenbaar. Was laatst nog met een vriendin in Meppen en we hadden aan één blik genoeg toen er een horde Nederlanders de DM overnam. Als Silent Bob & Silent Bob door die winkel geslopen en de rest van de attributen in stilte verzameld.
Heb o.a. Denk Mitt wasmiddel voor de donkere was gehamsterd. Fijn spul voor heul weinig.
Die after sun douchedel is echt goddelijk! Spijt dat ik maar 1 fles heb meegenomen
Ff ingeslagen voor aankomend festival en vakantie, en uiteraard ook wat voor thuis
Voor mân moeder/ouders
Voor alles samen âŹ107,30 afgerekend
Huh. Wat was er nu zo duur? Het is duurder geworden maar normaal heb ik veel meer spullen voor ongeveer dit bedrag.
Ik had bij de DM een zelfbruiningsmousse gehaald van Balea en had er eigenlijk weinig vertrouwen in dus ben niet heeeeeeeeel precies geweest met aanbrengen, maar kan nu in ieder geval wel zien dat het werkt
Ik heb vrij veel A-merken gekocht, zal ff wat prijzen noemen:
- DUO wimperlijm - 9,95
- 2x Compeed blarenpleisters - 11,90
- 2x Parodontax - 11,90
- 3x OB tampons (15% kortingscoupon eraf) - 7,53
- 2x Batiste droogshampoo (15% kortingscoupon eraf) - 6,72
- Garnier SPF mist - 7,90
- LâOreal dagcreme (20% kortingscoupon eraf) - 7,45
De huismerkproducten zijn het probleem niet haha
Moet er wel bijzeggen dat bijvoorbeeld die LâOreal Revitalift dagcrĂšme in Nederland 22/22,50 is, zelfs met de huidige 1+1 gratis acties is dat nog een stuk duurder. Of die OB tampons die hier 3,99 per doosje zijn.
Dus het lijkt duur, maar in Nederland is het nog veel gekker haha.
Oh en ik heb met die Payback coupons alleen gisteren al bijna 10 euro gespaard. Heb zojuist 22 euro laten uitbetalen
Hoe werkt dat met die Payback coupons?
Je moet je registreren bij PAYBACK (staat ook in de app bij âMein DMâ) en dan koppel je dat aan je DM account. Vervolgens krijg je die coupons in je DM app en die kun je activeren, en dan scan je je DM pas bij het afrekenen in de winkel. Zo spaar je automatisch punten, die kun je laten uitbetalen in coupons, maar ook in geld via de site. Je kunt zelfs met PAYBACK betalen als je de app op je telefoon hebt, maar is alleen beschikbaar in Duitsland.
PAYBACK werkt ook samen met oa Rewe en een hoop andere winkels.
Heb je een update? Ben Benieuwd
Wow ik onthoud die Compeed blarenpleisters want nooit gedacht om te kijken of ze die ook bij de DM hebben. Thanks voor de tip!
Ja die wilde ik eigenlijk meenemen (want een stuk goedkoper), maar mân vriend wilde per se Compeed
Oh dat is nog fijner om te weten thanks! Ik kocht blarenpleisters een tijd bij de Lidl maar die heb ik nu ook al in tijden niet meer gezien.