DM Topic

Ik ben ook even bij DM geweest.
Totaal iets van 53 euro

13 likes

De action heeft ook blarenpleisters, mocht je ze eens nodig hebben en niet bij de dm in de buurt komen :slightly_smiling_face:

1 like

Wat zijn fijne shampoos van de DM? Ik heb fijn, stijl haar met blonde highlights. Ik heb zoveel geld uitgegeven aan dure shampoos als Kerastase, maar mijn haar wordt pas echt goed schoon van budgetmerken :sweat_smile:. Ik ben vooral op zoek naar shampoo dat ook de kleur beschermt?

Ondanks ons haar totaal verschillend is qua textuur en geverfde kleur alleen al ben ik erg fan van deze. Werkt net zo goed en prettig als de a-merk variant van Schwarzkopf maar voor minder maar elke die ik heb tot nu toe gebruikt van Balea vind ik eigenlijk fijn:

3 likes

Ik gebruik deze lijn:

Heb de shampoo, conditioner, maskers en leave in . Vind het heel fijn! Ook blond, stijl en poreus haar. Heb ook nog de shampoo en conditioner van Pantene staan op aanraden van het forum, maar die gebruik ik pas als deze op is.

4 likes

Ik wil deze aanraden. Had hiervan voor mijn vakantie de minivariant gehaald en ik ben er zeer tevreden mee. Het ligt denk ik wel heel erg aan je haartype of je dit fijn vindt als ik naar de reviews kijk. Ik heb zelf dun en doodgeblondeerd haar en daar doet de shampoo samen met de conditioner echt veel voor. Ik heb haar dat uit pure ellende niet verder groeit dan mijn schouders. Voor krullend of ongeverfd haar zou ik het denk ik niet aanraden. Mijn haar wordt echt weer glad en zonder stroïge (is dat een woord?) uiteinden. Vandaag gelijk de grote varianten aangeschaft. En voor 70 euro aan andere meuk die ik dacht nodig te hebben :sweat_smile:

8 likes

Heeft iemand een SPF spray voor over je make-up gespot toevallig?

1 like

Yes, zie mijn post!

https://dm.de/garnier-ambre-solaire-sonnenspray-gesicht-over-makeup-super-uv-lsf-50-p3600541992474.html

2 likes

Geweldig 🫶

3 likes

Test hem wel even als het kan ik zag hier dat hij bij mensen een wit laagje achter liet.

2 likes

Ik lees online vooral dat je hem goed moet schudden voor gebruik en dat 'ie dan geen witte waas/druppels achterlaat. Oh en dus niet te dichtbij je gezicht houden, want dan krijg je natuurlijk wel een witte laag of dat je hem moet uitsmeren.

Vind hem zelf tot nu toe erg fijn.

1 like

Ja hell no dat ik die ooit nog eens gebruik

1 like

Oke vloeken in het DM-topic maar als je toch in Duitsland bent kom je vast bij een apotheek in de buurt (ik was van de week in een kleine stad in de buurt van de grens en er waren letterlijk 5 apotheken in 1 straat haha).
Daar hebben ze La Roche Posay face mist die ik erg fijn vind!
Wel wat duurder dan Garnier maar op dit moment wel een kortingscode van €5 op alle zonnebrandproducten (zag dat in ieder geval bij al die apotheken op posters enzo dus misschien landelijke aanbieding?)
LRP bestaat ook in Nederland wel maar online op dit moment slecht leverbaar, tenminste waar ik altijd bestelde

2 likes

Volgens mij heeft Kranenburg geen apotheek, maar ik sla ‘m op!

1 like

Of deze ook een fijne mist die geen vlekken achter laat.

4 likes

Ik heb er ook iets van 6 of 7 op minder dan 5 minuten lopen van mijn huis. Maar je moet hier ook naar de apotheek voor paracetamol en hoestdrank enzo, kun je niet bij de drogist krijgen. En in tegenstelling tot de drogist is dat wel echt flink duurder dan in NL :disappointed:

2 likes

Nou enorm zeg, ik wacht al weeeeken op mijn LRP bestelling bij de apotheek. Ik denk al bijna zes of zo.

1 like

Ik bestel vaak via De Online Drogist (die hebben altijd wel goede prijzen en soms krijg je er ook iets bij, bijv. die mist die ik aanraadde haha) en heb ze een tijd geleden maar eens een bericht gestuurd omdat het zooooooo lang duurde voordat mijn vaste LRP zonnebrandproducten weer op voorraad kwamen. Denk dat ik dat serieus al sinds januari ofzo in de gaten houd? Of misschien met Black Friday zelfs al.

Anyhow ik kreeg bericht terug dat LRP grondstofproblemen heeft met de zonnebrand en dat ze ook niet konden aangeven wanneer het weer op voorraad komt :sob:

Gelukkig in Duitsland alles kunnen vinden maar ja daar moet je ook maar net komen

@kika ja die indruk kregen we al! Dat je ook naar een apotheek moet waar je hier in NL voor naar de Kruidvat/Etos/DA of zelfs de supermarkt kunt

4 likes

Ja ik baal echt nu je dit zo zegt want ik had het in Luxemburg kunnen meenemen, maar had mijn bestelling bij de apotheek toen al geplaatst. Voorlopig kom ik niet in het buitenland denk ik. Maar ff afwachten dus.

Ik heb de LRP spray laatst via Cult beauty gekocht! En ook een gewone fluid uit die anthelioslijn

1 like