Ik kan het met de zoekfunctie niet vinden, maar vinden jullie die in Halle fijn?
Halle van Halle an der Saale? Heb een vriend daar wonen en die grapte me eens “je zal ongetwijfeld daar minder leegrovende landgenoten aantreffen” ![]()
Was gisteren in het noorden van het land dus doorgestoken naar Duitsland voor o.a. weer de DM en heb daar wat Nederlandse nummerborden gezien maar de DM was daar gelukkig stukken beter aangevuld of minder leeggeroofd, dat kan ook. Foto’s toevoegen mag ik nog steeds niet gek genoeg dus helaas pindakaas, geen foto’s.
Was je in Weener? Dat vind ik een superchille DM.
Daar was ik inderdaad ja! Vond hem heel chill qua rust e.d. maar soms ook onlogisch want ik heb me toch aardig wat gezocht naar dingen en niet gevonden maar volgens de voorraad checker hebben ze het wel gewoon op voorraad.
Ik heb ze! Mijn ouders hebben 4 paartjes meegenomen dus kan ze ook voor mijn dochter op maat knippen!
Super fijn! Hoop dat ze jullie (jij en dochter) allebei zullen prettig vinden ![]()
Zelf was ik onverwacht toch weer even in Duitsland vandaag. Sorry maar wat was Kranenburg vandaag vol aan Nederlanders (lekker gezellig gekletst bij de wc-rij in de Rewe aldaar wel) maar leeg aan de schappen weer. Vooraf zou er echt genoeg aan voorraad zijn aan handcrème die ik graag koop voor mijn moeder maar uiteindelijk 1 (!) kunnen meenemen.
Het is herfstvakantie, dan gaan veel Nederlanders idd die kant op haha
Ooh kijk dat verklaart waarom het zo extra druk was! Dank je want daar had ik helemaal niet over nagedacht dat het zoiets als vakantie kon zijn ![]()
Hahaha ja normaal gesproken is doordeweeks wel beter te doen gelukkig
Ik heb de adventskalender gekregen
echt leuk
Ik heb nu al jaren die olaplex dupe van de DM als shampoo en conditioner. Beviel altijd wel prima maar heb eergisteren een headspa gedaan en daar gaan ze met zo’n camera op je hoofdhuid kijken en daaruit bleek dat mn hoofdhuid lichtroze was, dus geïrriteerd. Ik wil daarom eens een andere shampoo proberen, hebben jullie aanraders? Mijn haar wil best snel vet worden, dus als je er een hebt die dat proces vertraagt zou helemaal top zijn!
Misschien een natuurlijke shampoo? Happy soaps of iets van dille en kamille?
Grappig genoeg de Belea sensitive men. Die kocht ik laatst om oorspronkelijk te mengen met andere shampoos (zelfs met shampoos en douchegels blijf lagen qua geurtjes) maar eens los gebruikt eerst nu om te testen en mijn hoofdhuid jeukt al meer dan een week niet!
Welke DM in Kleve (niet in centrum) is fijn? Wil het graag combineren met een grote supermarkt.!
Ga normaal altijd naar Kranenburg, maar wil even iets anders dan Rewe!
Naar die ene Ludwig jahn strasse. Ben er 2 weken geleden geweest, fantastische filiaal en alles van mijn lijstje was op voorraad
Edit: er zit wel een supermarkt naast maar niet zo groot
De fijnste DM vind ik die aan de Emmericherstrasse, daar zit een Aldi naast.
Die ludwig jahn is wat kleiner, met idd een kleine supermarkt ernaast.
Vanaf de dm aan de emmericherstrasse is de ludwig jahn voor de supermarkt ook heel goed bereikbaar, echt binnen 5 minuten.
De Dm aan de hoffmannallee is wat kleiner, maar wel weer een grotere supermarkt erbij.
Als je iets als Rewe wilt qua supermarkt maar niet Rewe zou ik die van Ludwig Jahn aanraden want dan heb je een Edeka naast de deur.
@tuthola hoe bevallen die warmte inlegzolen jou nu? Ik vind ze maar weinig doen qua warmte ![]()
Thanks all! Ik ga toch naar Hoffmanallee, daar heb ik nog wat meer erbij omheen! De andere onthoud ik voor de volgende keer.
Veel plezier! En ja, met Hoffmanallee heb je echt veel winkels voor het kiezen - zowel Aldi als Edeka waarbij de laatste huge is.
Ik vind ze heel erg fijn tot nu toe. Echt warme voeten! Vervelend dat ze voor jou weinig doen!