Heeft iemand het payback bedrag al op de rekening ontvangen?
- Ja
- Nee
- Ik wil stemmen maar heb mijn payback punten niet laten uitbetalen
0 stemmers
Heeft iemand het payback bedrag al op de rekening ontvangen?
0 stemmers
Duurt altijd wel wat langer, de vorige keer echt wel een dikke week voordat ik het had.
Inmiddels wel!
Ik ook inmiddels! ![]()
Hebben jullie nog dé DM-tip voor de aanstaande droge jeukende winterbenen.
Bad, douche of creme-product: allemaal goed.
Gerade bei dm entdeckt: Körperlotion Ultra Sensitive Totes Meer, 300 ml (dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen)
Gerade bei dm entdeckt: Sofortpflegemilch 2in1 15% Urea, 250 ml (dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen)
De Neutrogena Intense Repair lijn (wit met donkerrode fles of tube, de body balsam en handcreme sowieso zijn goed). Niet van DM zelf maar daar wel goedkoper en beter verkrijgbaar dan in NL.
Urea is je vriend. Ik smeer dan met DM voetencreme die nog vetter en meer urea heeft dan de body lotion
Urea enz is wel beter denk ik voor langere termijn maar deze is heerlijk voor na het douchen, op licht vochtige benen smeren, vind het dan ook zo mooi glanzen… Flink zoete geur wel hoor.
Ik heb laatst deze Balea droogshampoo, maar dan van schuim meegenomen voor €1,45 en ik vind het echt topspul! Voor mij werkt het veel fijner dan een spray en geeft niet dat stugge gevoel. Ik stel hiermee mijn haarwasdag nog langer uit. Tip voor degene die ook veel droogshampoo gebruiken ![]()
Je insmeren als je nog vochtig bent schijnt ook te werken… ik heb geen idee want ik krab me elke winter de touwtyfus
Ik grijp elke keer missssss, ik wil dit!!
Ik ga morgen naar de DM en wil een speciaal cadeaupakketje samenstellen voor iemand. Wat zijn echt aanraders die niet kunnen ontbreken?
Is diegene man vrouw oud jong etc etc dan kunnen we beter adviseren!
Ah ja goede sorry. Het gaat om een goed verzorgde vrouw van 24! Net klaar met haar studie, op zoek naar een baan of wil gaan reizen.
Misschien is met het oog op reizen een adventskalender van bijv Balea of Alverde wel leuk want daar zitten veel mini’s in. En anders kan je misschien (wat ik met backpacken veel gebruikte) een stuk zeep en doosje daarvoor kopen, vind dat altijd handiger dan douchegel en neemt minder ruimte in en daar heb je veel soorten van.
Ik was gisteren bij de DM en zag dit staan. Ze hadden ook een schap met verzorgingsproducten. Misschien nog een idee.
Ik gebruik die van taft die je bij de kruidvat kan kopen. Niet zo goedkoop als deze maar schuim werkt echt veel beter dan spray.
@CarrieBradshaw ik zou voor zo’n adventkalender gaan van Balea of iets om zo “kennis te maken” met dat merk en de producten. Ik ben zelf al shoppend wijs geworden met wat ik wel/niet opnieuw koop en had liever zo’n kalender gehad ter introductie.
@tuthola ze hebben die inlegzolen weer zag ik maar ze gaan hard. Mijn 38/39 van laatst was al helemaal op maar anders had ik een paar meegenomen voor andere schoenen want mijn Docs zijn zo lekker warm nu ![]()
Zelf was ik gisteren onverwacht even bij de DM en hoewel weer veel weg was heb ik wel dit nog kunnen scoren:
Aah lief dat je het laat weten! Ik ben afhankelijk van mijn ouders. Die wonen dichtbij de grens dus als hun gaan, zouden ze voor mij kijken. En als ze op zijn heb ik pech gehad!