Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Ik moest altijd zo lachen om dit topic. Dus kom maar op met die goede verhalen.

2 likes

Hahaha, ik ging vroeger spelen op de auto van mijn vader. Dus er op klimmen, via de ruit als een glijbaan naar beneden en er weer op klimmen. Hele auto onder de krassen. Een buurvrouw had het gezien en bij mijn ouders gemeld. Ik vond haar toen echt heel onaardig daardoor hahahaha!

En onze buren waren op vakantie en mijn moeder had gezegd dat we goed moesten oppassen op de auto van de buren. Dus ik ging checken of de ruitenwissers het nog wel deden enzo, dus vet geforceerd die wissers optillen en toen waren ze gebroken :sweat_smile:

32 likes

Mijn vader had vroeger zoā€™n klein apparaatje van zijn bank (beetje de voorloper vd rabo scanner), ik dacht het een niet goed functionerende rekenmachine was. Dus ik heb hele avond met dat ding gepield want ik kon mijn sommen maar niet uitrekenen. Werd mijn vader gebeld door de bank, met de vraag wat voor error dat ding had. Uiteindelijk was ie zo erg op hol geslagen dat hij een nieuwe heeft moeten aanschaffen haha

51 likes

Deodorant in mā€™n bek spuiten.

17 likes

Ik ben ooit in de sloot gevallen omdat ik een bloem wilde plukken die er iets te dicht bij stond.

6 likes

Als kind mochten we de groente bij het avondeten altijd in een bakje als we al van tafel af waren. We hadden destijds een fel gekleurde oranje bank en wanneer we wortels aten, ā€˜atā€™ ik mijn bakje altijd op de oranje bank zodat ik de wortels in de spleet tussen de muur en de bank kon stoppen. Ik hƔƔtte wortels en aangezien de bank dezelfde kleur had, leek het me nogal een tactische oplossing. Ik was zelf wat meer enthousiast over deze aanpak dan mā€™n ouders toen ze er achter kwamen :redface:

54 likes

Haha ik was echt een super onhandig maar ook heel enthousiast kind. Grappige combinatie achteraf gezien. Zo waren we een keer net verhuisd naar een huis met een binnen zwembad. De layout was heel raar daar, het woon gedeelte was allemaal op de eerste verdieping en het zwembad en de voordeur op de begane grond. Alle dozen stonden op dit moment nog naast het ijskoude (want nog uit) zwembad om naar boven te brengen en uit te pakken. Toen kwam een vriendinnetje van school om even hallo te zeggen en ik was echt heel enthousiast. Naast het zwembad was maar een smal loop pad door alle dozen en ik liep op de een of andere manier echte mijn vader en zus naar de deur en die liepen naar mijn mening veel te langzaam. Aan de andere kant van de dozen muur was nog zon 10 cm vrij en toen bedacht ik dat het sneller zou zijn om daar langs te gaan. Ik liep achteraan dus mijn plan ging een beetje onopgemerkt anders was ik vast tegen gehouden. Mijn vriendinnetje en haar ouders lopen net de zwembad kamer binnen met mijn moeder als iedereen merkt wat ik doen. Daardoor schrik ik en val ik met kleding en al in het ijskoude zwembad. Iedereen schrikken. Ik was 7 en het was nogal onverwacht dus ze waren denk ik bang dat ik verzoop dus mijn vader springt achter me aan. Die ouders van dat vriendinnetje moeten echt gedacht hebben haha.
Achteraf nog geluk dat alle dozen niet mee gingen want daar probeerde ik me aan vast te houden haha.
We hadden toen echt nog niets uitgepakt dus ik had ook geen droge pyjama enzo. Mijn moeder heeft echt alle dozen moeten verslepen om droge kleren te vinden.

Ik krijg dit nog regelmatig te horen als ik te enthousiast ben.

21 likes

Ik heb er nog een. Die is zo weird dat ik nog steeds niet weet hoe ik er bij kwam.
Ik kan dus heel slecht tegen droge lippen en droge handen. Heb tegenwoordig altijd handcreme en lipbalm bij.
Vroeger toen ik klein was had ik die nog niet, toen likte ik altijd mijn lippen. Toen op een gegeven moment ben ik als ik droge handen had ook mijn handen gaan likken zodat ze niet droog voelde? Echt wtf. Niet even ook he, jaren. Als mijn handen droog voelde gaf ik ze gewoon een lebber.
Niemand heeft er ooit wat van gezegd behalve mijn moeder? Weet ook niet wanneer of hoe ik ermee stopte? Denk dat iemand me handcreme ofzo moet hebben gegeven?

27 likes

Ben een keer van een grote helling af gereden, vergat te remmen, en knalde vol tegen een garagedeur op. De mevrouw die er woonde was wel heel aardig en gaf me een pleister en een lolly.

5 likes

Voor straf moest ik, toen ik 4 was, even in de gang zitten. In de gang bevond zich ook de voordeur. Toen mijn moeder na een poosje merkte dat het wel heel stil was, kwam ze kijken. Toen bleek dat ik gewoon via de voordeur naar buiten was gegaan en dat ik op het pleintje leuk aan het spelen was. Voortaan dus de deur op slot bij straf.

36 likes

Dat doet mij denken aan een boek van vroeger. Meisje viel met rolschaatsen en kreeg toen snoep van een vrouw ofzo. En vriendje wilde dat toen ook en brak zijn been haha.

6 likes

Toen ik een jaar of 7 was ging ik met 2 anderen de bevroren sloot op. Het leek ons een goed idee om te kijken wie het dichtst bij het wak onder de brug kon komen. Ik won :roll_eyes:
Schaamde me echt nog een hele tijd daarvoor, dat ik niet meer kon zeggen dat ik nog nooit door het ijs gezakt wasā€¦

6 likes

Haha, mijn broertje heeft ook zoiets gedaan toen hij er net achter was gekomen dat hij als jongetje rechtop kon plassen. Hij heeft toen een hele tijd in een hoekje in zijn slaapkamer geplast. Zijn kamer was letterlijk naast de wc.
Toen mijn ouders er achter kwamen wat er structureel gebeurde moest die kamer echt grondig vernieuwd worden.

31 likes

Oh ja ik heb ook eens geprobeerd de meester op de basisschool pootje te haken. Toen hij net hersteld was van een hernia. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

48 likes

Geitenkeutels gegeten op de kinderboerderij want ja

Unknown

44 likes

Ik heb een keer de achterkant van een broche in mijn neus gestopt want ja, dat leek op een neuspiercing en die wilde ik want ik wilde Sporty Spice zijn met als gevolg dat ik 's avonds laat bij de huisarts zat die met een reuze pincet in mijn neus zat te vissen om dat ding er uit te krijgen.

Zoā€™n ding

image

29 likes

Ik vond het geweldig om dingetjes met strijkkralen te maken. Die strijkkralen zelf waren ook reuze interessant, vooral waar ze allemaal in pasten. Was denk ik een jaar of 6 toen ik erachter kwam dat ik er wel eentje in mā€™n neus kon stoppen, maar niet meer zelf eruit kreegā€¦ mā€™n vader en moeder in paniek kennissen gebeld en die zeiden dat ik mā€™n neus maar constant hard moest snuiten. Blijkbaar heeft het wel gewerkt want tegenwoordig zit hij er echt niet meer inšŸ˜œ

2 likes

Op het oude forum al een aantal verteldā€¦ weet alleen niet meer welkeā€¦

Op mn 4de of 5de verjaardag heb ik ā€œper ongelukā€ mn beste vriendinnetje opgesloten in de buitenvlucht waar vogels in hadden gezeten want ik vond haar irritant. Mn vader was klaar met die vogels dus het werd mijn zandbak. Vriendinnetje en ik zaten in de ā€œzandbakā€ te spelen en toen ik naar de wc wilde wilde ze met me mee. Ik wilde dat niet hebben dus zei NEE! Ben toen snel uit de vlucht gegaan en op slot gedaan met een haakjeā€¦ Naar de wc gegaan en naar binnen waar de rest van de visite zat want had honger ofzoā€¦Niemand vond het raar dat ik alleen binnen kwam totdat haar moeder na een half uur vroeg waar ze wasā€¦
Ik was haar gewoon vergetenā€¦ zat lekker te kleuren aan tafel en chips te eten. Vergeet nooit meer haar gezicht toen ik met haar moeder en de mijne naar buiten liep om haar te bevrijden.

Nu 25 jaar later zijn we nog steeds vriendinnen en ieder verjaardag komt het weer ter sprake.

Ik ging eindelijk een keer spelen bij het populaire meisje van de klas en we speelden vadertje en moedertje ofzo. Ze kwam met ā€œspecialeā€ snoepjes die alleen voor moeders warenā€¦ Heb er 15+ gegeten. Haar moeder kwam daarna binnenvallen was ze compleet in paniekā€¦ Ik had de anticonceptie pil van haar moeder opgegetenā€¦
Huisarts gebeld en die zei dat ik alleen maar een beetje ziek kon worden. Heb 2 dagen ziek in bed gelegenā€¦

78 likes

Ik stopte vroeger ook alle snoeppapiertjes, lollystokjes en andere verpakkingen van eten in de bank, tot een keer de afstandsbediening in de bank was gevallen en mijn moeder hem er uit wilde halen. We zijn wel 30 minuten bezig geweest met het leeghalen van de bank, een halve vuilniszak vol.

19 likes

Omg, dit heb ik ook gedaan toen ik een jaar of 4 was. Alleen dan met ministeck. Ik vond het ook een supergoed idee om het in mā€™n neus te stoppen. Het kwam er alleen niet meer uit, dus iedereen in paniek. En net toen we in de auto stapten om naar de dokter te gaan, moest ik heel hard niezen en kwam het er weer uit. :ā€™)

6 likes