Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Wij hadden : Sinterklaas is jarig hang hem aan de deur, schiet hem in zn ballen met een mitrailleur.

Of : Zie ginds komt de stoomboot uit spanje weer aan, hij drukt op een knopje en vliegt naar de maan. De maan was te glad, toen viel hij in bad, het bad was te heet, toen liet hij een scheet. Die scheet was te dik, toen knalde zijn pik. Leuk zo in groep 4 :joy:

26 likes

Ik luisterde trouwens ook altijd de remake van de Kleine Zeemeermin “Diep in de zee, Natalee Holloway. Tussen de vissen zal ik jou niet missen hup naar benee” Maar mijn zusje van toen 5 hoorde dat natuurlijk ook. Was er een carnavalsdag op school voor alle groepen, waar ook kinderliedjes gezongen werden. Zo ook de kleine zeermeermin
 En mijn zusje natuurlijk uit volle borst de Holloway tekst meezingen. Gelukkig zat ik naast haar, en kon ik haar stil krijgen maar mijn god. Ik schrok me dood. Zat zelf toen in groep 8 geloof ik

10 likes

Ooit het raam van mijn nicht 2 huizen verderop ingekinkeld toen ze op vakantie waren (was een jaar of 6/7?) want ik vond het zielig dat de katjes geen vakantie hadden en ze aldoor binnen zaten :joy:

4 likes

Ik noemde ooit mijn moeder een loedermoeder en een “hoer” wist ik veel wat dat betekende :joy::joy: we hebben er nog lang om gelachen, de grap van de loederdochter was favoriet :joy:

11 likes

Wij waren met 3 zussen thuis, ik was daar de middelste van, en had nog een zus en een zusje, en mijn zusje was altijd al best een jankerd, op een dag zat voor de zoveelste keer een tand los en dat konden we dan dagen aanhoren, want tandje auw. Op een moment was Mn zus er zo strondziek ban dat ze vroeg of mijn zusje een m&m wou en ze zo dat ding bij haar maar binnen boorde en daar ook een niet loszittende tand mee de ellende in drukte. :joy::joy:

Mijn zus gaf ook altijd iedere avond voor ze gong slapen alle goudvissen in het aquarium een kusje, dan scoopte ze die beesten eruit met haar handen en dan een dikke smok
 Mn moeder vroeg zich altijd af waarom die beesten altijd zo snel dood gingen. Daarom dus.

Ook hadden mijn zis en ik een keer “rare geluiden” uit de slaapkamer gehoord. Waarop we dus besloten om de volgende dag op onderzoek uit te gaan en ons onder het bed te verstoppen, nou je raad het al, de rare geluiden kwamen weer een ze waren dus “aan het sxen” mijn zus die altijd fluisterde als een kettingzaag die zei dat met de beweging van sex erbij (vinger en zon gaatje dus) ik schoot zo erg in de lach n mijn moeder haar gezicht kwam opens tevoorschijn :joy::joy:

Had ooit ban mijn oma voor mijn A diploma een nieuw fiets gekregen, en we hadden zon helling, met zon mega hoge stoeprand en daar wou ik vanaf zonder na te denken, kwam keihard in het prikkeldraad van een dierenweide terecht😂

En mijn kleine zusje heeft ooit een pollepel vast in Mn neus gedrukt, wat daarna gebeurde weet ik niet meer, want ben letterlijk out gegaan door de paniek :joy::woman_facepalming:

15 likes

Oh en de sinterklaasliedjes!

Sinterklaasje kom maar binnen met uw knecht. Doe uw baard maar af, want die is niet echt. Misschien heeft u nog even tijd, voordat ik u het raam uitsmijt.

3 likes

Dit heeft mijn nichtje me geleerd toen ze 10 was of zo:
Zie de maan schijnt door de tralies, Tinky Winky in de cel. Dipsy heeft hem opgesloten, dat verhaal dat ken je wel. En wie staat daar voor de deur? Het is Po met een mitrailleur. En wie ligt daar in de goot? Dat is Lala, die is dood.

Was toen echt geschokt dat ze zo’n liedje kende haha.

8 likes

Maar de mensen kwamen niet en de Hema ging failliet

5 likes

Omg ik mn moeder een keer hoer, ik wist oprecht niet wat het inhield maar had het gehoord. Mn vader was nooit zo heel streng als het om vloeken ging, maar toen :scream:. Oh zelfde als @Blijei dus haha.

1 like

Mijn favoriet blijft toch wel ‘Bob de bouwer, onderbroekenvouwer!’

14 likes

Hahaha ik ook niet indd, hoe ik er ook opkwam :joy::joy:

Deze schiet mij ook weer te binnen!

Wie heb ik aan de lijn, Saddam hoessein. Wat ligt er in zijn bed, een kruisraket. Wie zal hem bombarderen? BUSH BUSH BUSH, wie zal hem repareren? Bob de bouwer, onderbroeken vrouwer

1 like

Deze ken ik ook nog van vroeger (ff manlief nagevraagd Haha)

Wie gaat Irak bombarderen? Bush bush
Wie gaat dat weer repareren? Bob je bouwer kunnen wij het maken? Booooob de bouwer nou en of! :joy:

4 likes

Dit is echt een dom verhaal maar toen ik in groep 3 of 4 zat vond ik zo’n decoratie steentje op het schoolplein

decoratie-steentjes-diamantjes-aqua-blauw-1000-stu
zoiets dus. Ik vond het helemaal geweldig dat ik dat had gevonden want ik vond het zo mooi (echt waarom ook).

Dus ik liep ermee te pronken en toen zei een jongen uit mijn klas: “Hee, die is van mij! Die heb ik meegenomen.” Ik geloofde het niet en de juf ook niet helemaal dus zij had hem op haar bureau gelegd. Toen moest ik met een werkje bij de juf haar bureau komen en zag ik natuurlijk mooi de kans om die steen weer mee te nemen. Ik snap echt niet dat ik dit durfde want ik was echt een bang en verlegen kind maargoed.

Eenmaal thuis had ik het verhaal tegen mijn moeder verteld maar niet dat ik die steen had meegenomen. Even later zag ze me spelen met die steen en werd ze best wel boos dat ik die had meegenomen. Maar volgens mij had zij ook zoiets van: “Laat maar, het is nota bene een decoratie steen?!” Zij had hem afgepakt en verstopt in haar nachtkastje en elke keer als ik die steen dan zag voelde ik me zo rot en schuldig. :roll_eyes:

Kan me niet herinneren of ik het nog moest opbiechten tegen de juf.

5 likes

Een vriendin van me was verliefd op een jongen uit onze klas, dus wij hadden een briefje in de la van zijn schooltafel gedaan en daarop geschreven dat er iemand verliefd op hem was en verkering met hem wilde. Hij moest vrijdag na school naar de boom op het schoolplein komen en daar een briefje neerleggen met zijn antwoord.

Alleen toen hij het briefje las schrok hij er zo van dat hij moest huilen (?!) en naar de juf is gegaan. Maar omdat we nooit hadden opgeschreven wie er verliefd op hem was heeft ze het voor de hele klas voorgelezen en gevraagd wie het had gedaan. We hebben het nooit toegegeven en een ander kind moest als straf de klas opruimen omdat de juf dacht dat zij het was.

Overigens zie ik nog steeds niet in waarom je een kind straf zou geven om zo’n briefje haha

35 likes

Door de vieze liedjes discussie kwam ik ineens op deze:

Eet meer bananen, bananen zijn gezond
Adam sloeg Eva voor haar blote con
stantinopel is een mooie stad
daar lopen de meisjes in hun blote ga
je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leuk
Daar wordt op een avond heel wat afgeneu
shoorntjes vangen in het hoge riet
Adam kneep Eva in haar dikke tie
ta tovenaar had een lange sik
en als hij zich verveelt dan trekt hij aan zijn pik-
ken is verboden stelen mag je niet
dit is het einde van ons beschaafde lied.

45 likes

Ik en mijn vriend zingen vaak de orginele versie hiervan en ik zat nu echt met mijnhand voor mijn mond ‘wat is dit?!?’ :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Wat een achterlijke juf. Ze had beter die jongen kunnen leren dat ie zich niet zo vreselijk moest aanstellen.

27 likes

Wtf die liedjes sommige zong ik ook echt erg!
Ook deze
Ejoo ejo mamarieejoo
Lik de ballen van theo???
Echt wtf gewoon, hahahaha. Hoe komt dit?

25 likes

Spuit ze vol met deo

8 likes