Dream School

Nou ja, het is toch ook best raar om een wildvreemde ‘docent’ te omhelzen bij de eerste ontmoeting

1 like

Hunter brak gisteren ook echt mijn hart! Ik kijk nu aflevering 1, keek gisteravond toevallig aflevering 2 omdat het op tv was.

Ben wel heel benieuwd naar dit seizoen.

Edit:
Kijk het wel altijd een beetje met een dubbel gevoel omdat ik zelf ook ervaring met vsv op de middelbare school en later ook in mijn vervolgopleiding(en) heb gehad! Maar buiten dat om vind ik het wel heel moedig en dapper van deze jongeren dat ze deze stap durven te zetten.

1 like

Erik in aflevering 5

‘ik heb een chai latte’ dat is precies wat er mis is met de wereld :joy::joy:

1 like

Eindelijk komt Alonso door!!

1 like

Geen idee of mensen hier dit kijken, maar vond dit echt een pittig seizoen. Wat een heftige groepsdynamiek. Die laatste opdracht ook, echt niet leuk om te zien!

1 like

Ik heb zelf het gevoel dat dit een groep is waarbij ze eerst zichzelf moeten terug zien op tv, voordat ze zich bewust worden van hun gedrag.
Veel mensen ook steeds ziek of te laat. Terwijl een gastdocent in zijn eigen tijd wel de moeite wil doen om je wat bij te brengen. Toegegeven vind ik de ene docent beter uitgekozen dan de ander. Maar de leerlingen weten natuurlijk niet van te voren wie er komen.

5 likes

Ja jammer dat ze dat niet op de een of andere manier weten in te bouwen. Na uitzending nog een weekje of 2 ofzo. Maar dat zal wel te duur zijn.
Een uitgebreidere reünie nadat ze zelf hebben mogen kijken?

1 like