Dream School

Vraag me af of dat een gevecht is of een lompe stoei partij. Ik weet wel dat Witney gaat zeggen " Hou je bek maar gewoon tegen mij"

1 like

Er komt volgende week nog 1 aflevering. Geloof dat dat iets te maken heeft met alle ophef over de na zorg .

jep


Leuke opdracht met die tien euro

1 like

Best droog dat zij even naar de Mac gaat :rofl:

4 likes

Ik vind die Imanuelle Grives zo’n leuk mens. Misschien wat ongepast/onhandig dat ze zich zo bemoeit met de situatie die onder de jongeren speelt, maar ik vind wel dat ze het op een goede manier doet.

15 likes

Hahaha ik dacht ook meteen: haal die zak met pitjesbrood op :joy: Als ik Lucia was had ik daar wel een opmerking over gemaakt.

2 likes

Ach gos ik vind JoĂ«lle zo leuk tijdens dat boksen. Lekker mopperen met d’r ‘jaaa dikke lul’, en dan af en toe zo’n lief lachje tussendoor.

10 likes

“Jongens
 wat is groen? Rood met geel toch?” “ja man, rood met geel denk ik” ??? Haha

17 likes

Kon dit echt niet aan.

3 likes

Ik kijk het nu terug en moet zo lachen om lucia en Joëlle met die buigbare stang

12 likes

“Ik moet geen brood met pitten, je weet toch. Heb kipnuggets gehaald” oh Joelle wat doe je met me.
En die jongen nog “dat brood man, dat voer je nog niet aan je hond. Het is goudkleurig”
“ja is maïs”
“Maïs?!”

10 likes

Ik denk dat sommige van die jongeren hadden verwacht dat ze 3 weken leuke lessen hadden en daarna een droom baan .
En ze waren denk ik even vergeten wat social media kan doen.

6 likes

Haha moet zo lachen om Lucia soms:
Ochtond
Beperkond

Is dat Amsterdams?

Hahaha “boterham, fuck!”

9 likes

Het duurde echt beschamend lang tot ik uitgevogeld had wat hier staat hahaha, ik las het helemaal in de verkeerde klemtoon.

4 likes

Hahahah ik kwam ook echt niet meer bij. Echt een hilarisch fragment. En later bleek dat Erik daar gewoon bij zat, dat hij niet in de lach schoot joh haha.

Joelle is zo droog.

4 likes

FAah mijn hart brak wel even toen lucia Joëlle knuffelde. Was duidelijk te zien dat het iets met haar deed. Maar wat ze zelf nog niet onder ogen kan of durft te zien. Zeker toen ze zei ze nooit met iemand knuffelt.
Ik had trouwens als docent echt uitgeflipt als met decor bouwen zo moeilijk zou gaan. Had het hele feest afgeblazen en ze laten zitten. Beloofd ook wat dat er 8 te laat zijn de laatste dag.

2 likes

heb echt bewondering voor haar!

8 likes

Ik kwam ook echt niet meer bij toen ze zei “Ja voor mij hoefde het niet. Maar als het haar (lucia) gelukkig maakt
”

2 likes

Ahhh Tim! Zo lief

2 likes