Dream School

Ah jeetje wat heeft zij veel meegemaakt zeg

1 like

Ze pakken het wel echt anders aan. Ook de nazorg al tijdens het traject zichtbaar maken en een band opbouwen

3 likes

Emma praat zo irritant met dat (straat)accentje
 maar ja, zie je wel vaker bij dreamschool.

4 likes

Haha ik denk dat mijn moeder dit ook wel regelmatig gedacht heeft toen ik en mijn zusjes pubers waren :’) “waarom wilde ik ĂŒberhaupt kinderen??”

1 like

Oh ik vond het wel meevallen. Maar misschien omdat ik uit dezelfde situatie kom, mijn zusjes hebben autisme, adhd en een gedragsstoornis met agressie :joy: ik wilde ook meer aandacht als kind/puber, maar was ook een irritante puber. Denk dat m’n ouders, en ook Emma’s ouders, wel zoiets hadden van “we houden van ze maar het was wel makkelijker geweest als we 1-2 kinderen zonder problemen hadden gehad”. Want dat is nou eenmaal zo

1 like

Ben benieuwd naar die eerste les! Hoe die gasten als docenten met de leerlingen om zullen gaan

Overigens vraag ik me af of ze dit jaar een ander soort leerling aannemen? Van de drie die ik gezien heb zijn er al twee met een baan en in therapie

Ja, ik vind het ook veel andere mensen. Kan niet goed zeggen waarom precies

Misschien lullig dit maar ze lijken minder kansloos? Alsof dream school heeft besloten dat ze toch maar niet van niets op willen bouwen, en deze leerlingen die al op de “goede weg” zitten een betere kans maken om te slagen en hun goede publiciteit te geven

1 like

Ja, of jongeren waarvoor doelen daadwerkelijk haalbaarder zijn?

Grote en complexe problematiek zorgt voor leuke tv, maar uiteindelijk is dat niet goed voor de leerlingen. En dan krijg je dat het uit de hand gaat lopen zoals eerdere jaren.

4 likes

De jongens van Worsten van Babel kende ik niet, maar ze zijn echt leuk. En ze doen het ook goed met de leerlingen vind ik

3 likes

ik vind emma echt prachtig haha. “er was geen winnaar maar ik was de winnaar”. Ja waarom niet, goede instelling meid

10 likes

Pfff Anouk
 ‘Ze verpest wel een kinderfeest’

Hahaha ik heb echt gelachen om Emma
‘Ik hou van pizza hawaii’
‘Oh daar ga je geen vrienden mee maken’
‘Ik eet ook geen pizza om vrienden te maken’

24 likes

Ja

Niet zo slim van Sylvana om over Zwarte Piet te beginnen

Pfoe, pittig lesje :joy:

Die Emma straalt zo’n arrogantie uit
 Zal vast iets anders achter zitten maar ik zou vroeger echt bang zijn geweest voor zo’n type in de klas

8 likes

En die kraaienvleugels aan haar ogen.

13 likes

Emma ging van m’n favoriet vorige week naar mn minst favoriet deze week