Dream School

Ben benieuwd naar die eerste les! Hoe die gasten als docenten met de leerlingen om zullen gaan

Overigens vraag ik me af of ze dit jaar een ander soort leerling aannemen? Van de drie die ik gezien heb zijn er al twee met een baan en in therapie

Misschien lullig dit maar ze lijken minder kansloos? Alsof dream school heeft besloten dat ze toch maar niet van niets op willen bouwen, en deze leerlingen die al op de “goede weg” zitten een betere kans maken om te slagen en hun goede publiciteit te geven

1 like

ik vind emma echt prachtig haha. “er was geen winnaar maar ik was de winnaar”. Ja waarom niet, goede instelling meid

10 likes

Hahaha ik heb echt gelachen om Emma
‘Ik hou van pizza hawaii’
‘Oh daar ga je geen vrienden mee maken’
‘Ik eet ook geen pizza om vrienden te maken’

24 likes

Niet zo slim van Sylvana om over Zwarte Piet te beginnen

Pfoe, pittig lesje :joy:

Die Emma straalt zo’n arrogantie uit
 Zal vast iets anders achter zitten maar ik zou vroeger echt bang zijn geweest voor zo’n type in de klas

8 likes

En die kraaienvleugels aan haar ogen.

13 likes

Emma ging van m’n favoriet vorige week naar mn minst favoriet deze week

Ik heb ook helemaal gemist wat er met damian z’n moeder was?

Zo mooi, ‘maar dat is toch een E?’
‘Nou ja omgedraaid is dat een M’
Ongemakkelijk ten top.

8 likes

Haha ja ik wilde net typen dat het lijkt alsof die mevrouw van de catering niet echt lekker overweg kan / zich geen raad weet met deze kinderen
 Heeft zij wel een achtergrond zoals Lucia & Eric?

Ook heel de tijd van die triggerende dingen zeggen als. “Nou
 dat begint alweer goed” Dat irriteert en vooral bij dat soort kinderen kun je daarom een grote mond krijgen. Ze lijkt wel zo’n zeurende moeder die niks goed vind, die je als puber echt niet wil op je school.

1 like

Ja precies, ze wist het binnen 2 zinnen te presteren om het slechtste in ze naar boven te halen haha

Oei Sylvana is geen juiste keuze voor dit programma. Ook dat ze Jelle het woord geeft en als hij zijn vraag wilt stellen en hem dan afkapt met nee ik maak eerst mn verhaal af.

Pittige les inderdaad voor Sylvana. Goed dat ze is teruggekomen op wat ze zei over dat het haar niets boeit wat de studenten van haar vinden.

Haha ja die mevrouw van de catering. Niet zo handig aangepakt. Al moet ik zeggen dat Emma ook in mijn allergie zit hoor.
Maar ja in het ‘echte’ leven gebeurt het vaker dat mensen zoals die mevrouw reageren dan super pedagogisch.

5 likes

Hahahaha dat camerashot wat van de poster van Emma naar Emma op die bank ging :joy:

4 likes

Ik kijk het net terug en mijn vriend moet altijd lachen want hij heeft een paar jaar les gehad van Eric.

3 likes

Nee dat is zo, maar ik zou bij het selecteren van zo een aanwezigheid/rol wel iemand kiezen waarvan je denkt dat ze op een gepaste manier met die groep omgaat

1 like