Ben benieuwd naar die eerste les! Hoe die gasten als docenten met de leerlingen om zullen gaan
Overigens vraag ik me af of ze dit jaar een ander soort leerling aannemen? Van de drie die ik gezien heb zijn er al twee met een baan en in therapie
Misschien lullig dit maar ze lijken minder kansloos? Alsof dream school heeft besloten dat ze toch maar niet van niets op willen bouwen, en deze leerlingen die al op de âgoede wegâ zitten een betere kans maken om te slagen en hun goede publiciteit te geven
ik vind emma echt prachtig haha. âer was geen winnaar maar ik was de winnaarâ. Ja waarom niet, goede instelling meid
Hahaha ik heb echt gelachen om Emma
âIk hou van pizza hawaiiâ
âOh daar ga je geen vrienden mee makenâ
âIk eet ook geen pizza om vrienden te makenâ
Niet zo slim van Sylvana om over Zwarte Piet te beginnen
Pfoe, pittig lesje
Die Emma straalt zoân arrogantie uit⊠Zal vast iets anders achter zitten maar ik zou vroeger echt bang zijn geweest voor zoân type in de klas
En die kraaienvleugels aan haar ogen.
Emma ging van mân favoriet vorige week naar mn minst favoriet deze week
Ik heb ook helemaal gemist wat er met damian zân moeder was?
Zo mooi, âmaar dat is toch een E?â
âNou ja omgedraaid is dat een Mâ
Ongemakkelijk ten top.
Haha ja ik wilde net typen dat het lijkt alsof die mevrouw van de catering niet echt lekker overweg kan / zich geen raad weet met deze kinderen⊠Heeft zij wel een achtergrond zoals Lucia & Eric?
Ook heel de tijd van die triggerende dingen zeggen als. âNou⊠dat begint alweer goedâ Dat irriteert en vooral bij dat soort kinderen kun je daarom een grote mond krijgen. Ze lijkt wel zoân zeurende moeder die niks goed vind, die je als puber echt niet wil op je school.
Ja precies, ze wist het binnen 2 zinnen te presteren om het slechtste in ze naar boven te halen haha
Oei Sylvana is geen juiste keuze voor dit programma. Ook dat ze Jelle het woord geeft en als hij zijn vraag wilt stellen en hem dan afkapt met nee ik maak eerst mn verhaal af.
Pittige les inderdaad voor Sylvana. Goed dat ze is teruggekomen op wat ze zei over dat het haar niets boeit wat de studenten van haar vinden.
Haha ja die mevrouw van de catering. Niet zo handig aangepakt. Al moet ik zeggen dat Emma ook in mijn allergie zit hoor.
Maar ja in het âechteâ leven gebeurt het vaker dat mensen zoals die mevrouw reageren dan super pedagogisch.
Hahahaha dat camerashot wat van de poster van Emma naar Emma op die bank ging
Ik kijk het net terug en mijn vriend moet altijd lachen want hij heeft een paar jaar les gehad van Eric.
Nee dat is zo, maar ik zou bij het selecteren van zo een aanwezigheid/rol wel iemand kiezen waarvan je denkt dat ze op een gepaste manier met die groep omgaat